Przetargi.pl
Dostawa środków ochrony indywidualnej i higieny osobistej oraz odzieży i obuwia roboczego i ochronnego na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami „Eko-MAZURY” Sp. z o.o. na okres 24 miesięcy

Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, Siedliska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 6210101, 629 15 00, , fax. 87 610 20 60
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o.
    Siedliska 77
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 6210101, 629 15 00, , fax. 87 610 20 60
    REGON: 28023933300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-mazury.elk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków ochrony indywidualnej i higieny osobistej oraz odzieży i obuwia roboczego i ochronnego na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami „Eko-MAZURY” Sp. z o.o. na okres 24 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa środków ochrony indywidualnej i higieny osobistej oraz odzieży i obuwia roboczego i ochronnego na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami „Eko-MAZURY” Sp. z o.o., których szczegółowy opis, asortyment i szacunkowe ilości zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Dostawy następować będą sukcesywnie, w ilości i asortymencie zgodnie z zamówieniami częściowymi Zamawiającego w terminie maksymalnie do 14 dni od złożenia zamówienia telefonicznie lub drogą e-mail przez Zamawiającego. 3. Zamawiane artykuły Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt do siedziby Zamawiającego. 4. Artykuły będą dostarczane do siedziby Zamawiającego we wskazane przez niego miejsce – do magazynu mieszczącego się na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów komunalnych w Siedliskach k/Ełku, transportem Wykonawcy i na jego koszt, przy wykorzystaniu jego personelu. W ramach dostawy Zamawiający rozumie również czynności polegające na wyładowaniu dostarczonego asortymentu przez Wykonawcę we wskazanym miejscu. 5. Realizacja dostaw przedmiotu umowy będzie odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 14:00. 6. Każda dostarczona partia asortymentu musi być zgodna z doraźnym zamówieniem. 7. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy artykułów fabrycznie nowych, pierwszego gatunku, które uzyskały stosowne certyfikaty i deklaracje dopuszczające do stosowania. 8. Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymogom określonym w Polskich i Europejskich Normach, musi być oznakowany znakiem „CE” i posiadać deklarację zgodności – zgodnie z ustawą z dn. 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2019 r. poz. 155) oraz wydanymi na podstawie tej ustawy rozporządzeniami. 9. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w opisie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w opisie przedmiotu zamówienia materiałów są wartościami minimalnymi lub maksymalnymi. 10. Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia zaoferuje dostawę artykułów objętych minimum 12 miesięczną gwarancją, której bieg rozpoczynać się będzie każdorazowo od dnia podpisania, bez zastrzeżeń, protokołu odbioru ilościowo-jakościowego na daną partię asortymentu, z wyłączeniem asortymentu, dla którego nie wymagano gwarancji. 11. Zamawiający w trakcie realizacji niniejszego zamówienia może, ale nie musi skorzystać z prawa opcji, maksymalnie do +30% wartości zamówienia podstawowego. Realizacja dostaw z prawa opcji nastąpi automatycznie po przekroczeniu wartości zamówienia podstawowego zamówienia. Płatności w przypadku dostaw realizowanych w ramach prawa opcji obowiązywać będą zgodnie z cenami, stawkami, opłatami oraz na zasadach określonych w umowie zawartej z Zamawiającym. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. 12. Ponadto Zamawiający zastrzega, iż podane szacunkowe ilość poszczególnego asortymentu przedmiotu zamówienia w ramach zamówienia podstawowego są wielkościami prognozowanymi i w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego mogą ulec również zmniejszeniu maksymalnie do -30%. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu ograniczenia wykorzystania przez Zamawiającego szacunkowych ilości przedmiotu zamówienia podstawowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach