Przetargi.pl
,,Dostawa środków ochrony indywidualnej i higieny osobistej oraz odzieży i obuwia roboczego i ochronnego na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami ,,Eko-MAZURY" Sp. z o.o. na okres 12 miesięcy z podziałem na dwie części"

Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, Siedliska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 6210101, 629 15 00, , fax. 87 610 20 60
  • Data zamieszczenia: 2019-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o.
    Siedliska 77
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 6210101, 629 15 00, , fax. 87 610 20 60
    REGON: 28023933300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk-ekomazury.bip-wm.pl/public/id=151325

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Dostawa środków ochrony indywidualnej i higieny osobistej oraz odzieży i obuwia roboczego i ochronnego na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami ,,Eko-MAZURY" Sp. z o.o. na okres 12 miesięcy z podziałem na dwie części"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 1) 18000000-9 - odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 2) 18100000-0 - odzież branżowa, specjalna, odzież robocza i dodatki 3) 18130000-9 - specjalna odzież robocza; 4) 18114000-1 – kombinezony 5) 18141000-9 - rękawice robocze 6) 18143000-3 - akcesoria ochronne 7) 18443500-1 - osłony oczu 8) 18444000-3 - ochronne nakrycia głowy 9) 18830000-6 - obuwie ochronne 10) 35113400-3 - odzież ochronna i zabezpieczająca 11) 39514100-9 - ręczniki. 2. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą środków ochrony indywidualnej i higieny osobistej oraz odzieży i obuwia roboczego i ochronnego na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami „Eko-MAZURY” Sp. z o.o. w Siedliskach, w rodzaju i ilościach wyszczególnionych w Załączniku Nr 3 do SIWZ – „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia”, w okresie 12 miesięcy, każdorazowo według potrzeb Zamawiającego. 3. Zakres ilościowy i asortymentowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) buty robocze ocieplane z wkładką antyprzebiciową - 63 pary; 2) buty robocze ocieplane – 4 pary; 3) trzewiki robocze ocieplane – 7 par; 4) trzewiki robocze – 3 pary; 5) półbuty robocze z wkładką antyprzebiciową – 56 par; 6) trzewiki robocze podeszwa PU/PTU – 44 pary; 7) półbuty robocze damskie z wkładką antyprzebiciową – 6 par; 8) buty gumowe z podnoskiem – 48 par; 9) buty gumowe ocieplane z podnoskiem – 26 par; 10) bluza – 2 sztuki; 11) czapka bawełniana typu baseball – 40 sztuk; 12) czapka bandana – 80 sztuk; 13) czapka ochronna antyskalpowa – 71 sztuki; 14) czapka zimowa – 28 sztuk; 15) fartuch przedni krótki – 25 sztuki; 16) fartuch przedni długi – 25 sztuk; 17) fartuch ochronny typu kasak – 2 sztuki; 18) kamizelka ostrzegawcza – 50 sztuk; 19) kombinezon ochronny – 50 sztuk; 20) kurtka ocieplana ¾ z kapturem – 1 szt.; 21) nagolenniki z nastopnikami – 2 para; 22) płaszcz przeciwdeszczowy – 48 szt.; 23) półmaska filtrująca FFP1 NR D z zaworem – 4500 sztuk; 24) półmaska filtrująca FFP2 NR D z zaworem – 4000 sztuk; 25) przyłbica spawalnicza samościemniająca – 1 sztuka; 26) ręcznik materiałowy – 166 sztuk; 27) rękaw ochronny – 15 sztuk; 28) rękaw spawalniczy – 2 sztuki; 29) tarcza spawalnicza – 2 sztuki; 30) wkładki do uszu – 160 par; 31) wkładki żelowe do butów – 70 par; 32) zarękawki – 90 par; 33) rękawice ocieplane wzmacniane skórą - 300 par; 34) rękawice ochronne antyprzecięciowe – 6500 par; 35) rękawice ochronne nitrylowe – 700 par; 36) rękawice drelichowe – 1300 par; 37) rękawice z dzianiny poliestrowej – 200 par; 38) rękawice powlekane lateksem – 1400 par; 39) rękawice wzmacniane skórą – 1300 par; 40) rękawice ocieplane powlekane – 350 par; 41) rękawice spawalnicze – 4 pary. 4. Zamawiający przewiduje udzielenie niniejszego zamówienia z podziałem na części w rozumieniu art. 2 pkt 6) Ustawy PZP. 5. Zamówienie obejmuje następujące dwie części: 1) zakres i przedmiot 1 części zamówienia: a) nazwa: „Zakup środków ochrony indywidualnej i higieny osobistej oraz odzieży i obuwia roboczego i ochronnego”, b) zakres pierwszej części obejmuje:  buty robocze ocieplane z wkładką antyprzebiciową - 63 pary;  buty robocze ocieplane – 4 pary;  trzewiki robocze ocieplane – 7 par;  trzewiki robocze – 3 pary;  półbuty robocze z wkładką antyprzebiciową – 56 par;  trzewiki robocze podeszwa PU/PTU – 44 pary;  półbuty robocze damskie z wkładką antyprzebiciową – 6 par;  buty gumowe z podnoskiem – 48 par;  buty gumowe ocieplane z podnoskiem – 26 par;  bluza – 2 sztuki;  czapka bawełniana typu baseball – 40 sztuk;  czapka bandana – 80 sztuk;  czapka ochronna antyskalpowa – 71 sztuki;  czapka zimowa – 28 sztuk;  fartuch przedni krótki – 25 sztuki;  fartuch przedni długi – 25 sztuk;  fartuch ochronny typu kasak – 2 sztuki;  kamizelka ostrzegawcza – 50 sztuk;  kombinezon ochronny – 50 sztuk;  kurtka ocieplana ¾ z kapturem – 1 sztuka;  nagolenniki z nastopnikami – 2 pary;  płaszcz przeciwdeszczowy – 48 szt.;  półmaska filtrująca FFP1 NR D z zaworem – 4500 sztuk;  półmaska filtrująca FFP2 NR D z zaworem – 4000 sztuk;  przyłbica spawalnicza samościemniająca – 1 sztuka;  ręcznik materiałowy – 166 sztuk;  rękaw ochronny – 15 sztuk;  rękaw spawalniczy – 2 sztuki;  tarcza spawalnicza – 2 sztuki;  wkładki do uszu – 160 par;  wkładki żelowe do butów – 70 par;  zarękawki – 90 par; 2) zakres i przedmiot 2 części zamówienia: a) nazwa: „Zakup rękawic roboczych i ochronnych”, b) zakres drugiej części obejmuje:  rękawice ocieplane wzmacniane skórą - 300 par;  rękawice ochronne antyprzecięciowe – 6500 par;  rękawice ochronne nitrylowe – 700 par;  rękawice drelichowe – 1300 par;  rękawice z dzianiny poliestrowej – 200 par;  rękawice powlekane lateksem – 1400 par;  rękawice wzmacniane skórą – 1300 par;  rękawice ocieplane powlekane – 350 par;  rękawice spawalnicze – 4 pary.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dział XIII SIWZ 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy PZP Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczącej: kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ. Oświadczenie Wykonawca składa w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy PZP. 1) Jeżeli Wykonawca nie zachowa terminu określonego w Ustawie PZP i złoży niniejsze oświadczenie wraz z ofertą, spowoduje to powstanie uzasadnionych wątpliwości Zamawiającego w zakresie aktualności tego dokumentu. W takim przypadku Wykonawca zostanie wezwany w trybie art. 26 ust. 2f Ustawy PZP do złożenia aktualnego dokumentu, bądź też Wykonawca zgodnie z § 10 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 r. poz. 1126 z późn. zm.) będzie mógł wskazać dla Zamawiającego, że załączony do oferty dokument jest aktualny i należy go uwzględnić. Oświadczenie musi być złożone w oryginale. 2) W sytuacji, gdy ofertę w postępowaniu złoży tylko jeden Wykonawca, Wykonawca ten zwolniony jest ze złożenia ww. oświadczenia. Dział XIV SIWZ Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć Wykonawcy wraz z ofertą: 1. wypełniony „Formularz Ofertowy” sporządzony na wzorze formularza stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2. wypełniony „Formularz Rzeczowo-Cenowy” sporządzony na wzorze formularza stanowiącego Załącznik Nr 1A do SIWZ; 3. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunków udziału w postępowaniu (według załączonego wzoru druku - Załącznik nr 5 do SIWZ); 4. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12)-23) Ustawy PZP (według załączonego wzoru druku - Załącznik nr 6 do SIWZ); 5. oświadczenie o wypełnieniu przez Wykonawcę obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, o którym mowa w Dziale XXXII. SIWZ (według załączonego wzoru druku – Załącznik Nr 8 do SIWZ) – jeśli dotyczy; 6. pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, o ile nie wynika to z ustawy lub innych dokumentów załączonych do oferty; 7. pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej; 8. zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji – jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach