Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie ogłasza przetarg
- Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. Piłsudskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 846 963 251 , fax. 846 963 251
- Data zamieszczenia: 2019-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie
ul. Piłsudskiego 11
22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
tel. 846 963 251, fax. 846 963 251
REGON: 30837600000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków czystości - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 pakiety: PAKIET I - Ręczniki i papier toaletowy PAKIET II - Akcesoria do sprzątania oraz profesjonalne środki do czyszczenia i zabezpieczania powierzchni płaskich PAKIET III - Mydła do rąk PAKIET IV - Profesjonalne środki chemiczne do utrzymywania codziennej czystości PAKIET V - Worki, pojemniki na odpady oraz środki czystości PAKIET VI - Środki chemiczne do kuchni szpitalnej i kuchenek oddziałowych PAKIET VII - Środki chemiczne do pralni szpitalnej PAKIET VIII – Preparaty do zmywarko - wyparzaczy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ ,,Opis przedmiotu zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.7 Ponadto Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: a) Formularz oferty (załącznik nr 2 do SIWZ) wraz z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym również formularz asortymentowo-cenowy ( załącznik nr 1do SIWZ) złożyć pod rygorem nieważności w oryginale podpisane przez osobę upoważnioną. b) Pełnomocnictwo do podpisania ofert i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopi notarialnie poświadczonej. c)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcjum, spółka cywilna) podpisany przez wszystkich wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści którego wynikać będzie kto jest reprezentantem w postępowaniu oraz pełny zakres umocowania. Pełnomocnictwo winno być w oryginale lub kopi notarialnie poświadczonej. e) W przypadku gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom w wraz z podaniem firm podwykonawców. f) W przypadku , gdy Wykonawca, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a Ustawy Pzp wraz z ofertą składa zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.( załącznik nr 7 do SIWZ )
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- MODERNIZACJA SYSTEMU OBSŁUGI PŁYWALNI W AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO W WARSZAWIE FILIA W BIAŁEJ PODLASKIEJ
Dodano: 2023-12-21 - Dostawa mebli w ramach projektu „Dostępna szkoła”
Dodano: 2023-09-27 - Dostawa mebli do pracowni szkolnych w ramach projektu pn. „Zawodowcy z powiatu bialskiego”
Dodano: 2023-03-20 - Dostawa mebli do pracowni szkolnych w ramach projektu pn. „Zawodowcy z powiatu bialskiego”
Dodano: 2022-12-14 - Dostawa i montaż mebli biurowych i gabinetowych w budynku Prokuratury Regionalnej w Lublinie
Dodano: 2022-11-17 - Dostawa drobnych akcesoriów w ramach wyposażenia budynku Centrum Aktywności i Integracji Społecznej w Strzakłach oraz świetlic wiejskich
Dodano: 2022-10-07 - Dostawa wyposażenia pracowni hotelarskiej zlokalizowanej przy Zespole Szkół im. Adama Naruszewicza w Janowie Podlaskim
Dodano: 2021-04-29 - Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. "Rozwój infrastruktury obszaru zdegradowanego poprzez budowę budynku pełniącego funkcje społeczne w Gminie Izbica"
Dodano: 2021-03-25 - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA BUDYNKU LOKALNEGO CENTRUM ANIMACJI SPOŁECZNEJ ORAZ BUDYNKU MAGAZYNOWEGO - HANGARU NA SPRZĘT WODNY W ŁUKOWIE
Dodano: 2021-03-16 - Dostawa wyposażenia do mieszkania chronionego w Ciotuszy Starej w projekcie pn. „Przebudowa budynku szkoły w Ciotuszy Starej na mieszkanie chronione”
Dodano: 2021-02-17