Centrum Kształcenia Praktycznego ogłasza przetarg
- Adres: 53-611 Wrocław, ul. Strzegomska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 798 67 00 , fax. 71 798 42 00
- Data zamieszczenia: 2019-03-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Praktycznego
ul. Strzegomska 49a
53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 798 67 00, fax. 71 798 42 00
REGON: 93191178400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckp.pl.
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu TIK – urządzeń wielofunkcyjnych oraz materiałów eksploatacyjnych, na potrzeby realizacji projektu „Matematyczne eksperymenty – poprawa jakości nauczania matematyki w szkołach podstawowych i ponadgimnazjalnych w Gminie Wrocław”. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu TIK – urządzeń wielofunkcyjnych oraz materiałów eksploatacyjnych, na potrzeby realizacji projektu „Matematyczne eksperymenty – poprawa jakości nauczania matematyki w szkołach podstawowych i ponadgimnazjalnych w Gminie Wrocław”. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Opis projektu: Przedmiotem projektu jest poprawa efektywności nauczania matematyki poprzez stworzenie warunków i wdrożenie nauczania eksperymentalnego we wrocławskich szkołach. Projekt jest skierowany do: 47 szkół z Gminy Wrocław. Sprzęt TIK oraz materiały eksploatacyjne do sprzętu będą przeznaczone do realizacji zajęć dodatkowych z matematyki dla uczniów uczęszczających do wyżej wymienionych szkół. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42962000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: Arkusz kalkulacyjny – wg załącznika do SIWZ; Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) oświadczenie wymagane postanowieniami pkt. 7.1. 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 8.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 5) Dokument potwierdzający wniesienie wadium – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dzierżawa urządzeń drukujących wraz z systemem druku podążającego oraz ich serwis
Dodano: 2024-06-04 - Najem i serwis urządzeń kopiujących i drukujących na potrzeby Urzędu Miejskiego w Siechnicach
Dodano: 2024-03-15 - Dostawa urządzeń drukujących i skanerów dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Dodano: 2022-12-01 - Zakup komputerów stacjonarnych AiO z oprogramowaniem, z zasilaczami UPS oraz urządzeniami drukującymi wielofunkcyjnymi. Zakup pamięci masowej do tworzenia kopii zapasowych.
Dodano: 2022-10-03 - Sukcesywna dostawa sprzętu drukującego: drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów i kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Dodano: 2022-08-25 - Dzierżawa urządzeń drukujących wraz z systemem druku podążającego oraz ich serwis
Dodano: 2021-03-15 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i sprzętu drukującego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Dodano: 2021-02-04 - Dzierżawa urządzeń drukujących wraz z systemem druku podążającego oraz ich serwis
Dodano: 2020-12-30 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i sprzętu drukującego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Dodano: 2020-12-10 - DOSTAWA DRUKARKI 3D
Dodano: 2020-10-14