Sieć Badawcza Łukasiewicz - PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii ogłasza przetarg
- Adres: 54-066 Wrocław, Stabłowicka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. +48 71 734 77 77, , fax. +78 71 720 16 00
- Data zamieszczenia: 2020-12-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sieć Badawcza Łukasiewicz - PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii
Stabłowicka 147
54-066 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. +48 71 734 77 77, , fax. +78 71 720 16 00
REGON: 00003007360000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.port.org.pl/zamowienia-publiczne/aktualne/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dzierżawa urządzeń drukujących wraz z systemem druku podążającego oraz ich serwis - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa urządzeń drukujących w ilości 20 sztuk (przy uwzględnieniu prawa opcji, maksymalnie 22 sztuk) (urządzeń wielofunkcyjnych – drukujących, kopiujących, skanujących), ich serwis, dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz wdrożenie systemu druku podążającego z opcją druku bezpiecznego oraz wbudowanym systemem raportowania i zarządzania urządzeniami i drukami (System druku podążającego) do wskazanych przez Zamawiającego lokalizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) oraz w wzorze umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42962000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na zawartość oferty składa się: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowy - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. 3. Wypełnione i podpisane oświadczenia, o którym mowa w pkt. 6.1. SIWZ. Wzory oświadczeń stanowią załączniki nr 4 i 5 do SIWZ. 4. Dowody, o których mowa w pkt. 6.1.2. SIWZ (jeżeli dotyczy), 5. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru (jeżeli dotyczy), 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego rejestru (jeżeli dotyczy). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Najem i serwis urządzeń kopiujących i drukujących na potrzeby Urzędu Miejskiego w Siechnicach
Dodano: 2024-03-15 - Dostawa urządzeń drukujących i skanerów dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Dodano: 2022-12-01 - Zakup komputerów stacjonarnych AiO z oprogramowaniem, z zasilaczami UPS oraz urządzeniami drukującymi wielofunkcyjnymi. Zakup pamięci masowej do tworzenia kopii zapasowych.
Dodano: 2022-10-03 - Sukcesywna dostawa sprzętu drukującego: drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów i kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Dodano: 2022-08-25 - Dzierżawa urządzeń drukujących wraz z systemem druku podążającego oraz ich serwis
Dodano: 2021-03-15 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i sprzętu drukującego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Dodano: 2021-02-04 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i sprzętu drukującego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Dodano: 2020-12-10 - DOSTAWA DRUKARKI 3D
Dodano: 2020-10-14 - Dostawa 29 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych wysokowydajnych A4.
Dodano: 2020-05-04 - ZP/BZP/408/2019- Dostawa sprzętu na potrzeby Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej- drukarka 3D wraz z dedykowanymi urządzeniami.
Dodano: 2019-12-02