Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 51-124 Wrocław, ul. H. Kamieńskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 254 375 , fax. 713 270 425
- Data zamieszczenia: 2020-10-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
ul. H. Kamieńskiego
51-124 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 254 375, fax. 713 270 425
REGON: 97789300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://wssk.wroc.pl/przetargi/zamowienia-publiczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA DRUKARKI 3D - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, zainstalowanie, uruchomienie i konfigurację fabrycznie nowej drukarki 3D wraz z akcesoriami zwanej dalej „sprzętem”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) dostawę drukarki 3D wraz akcesoriami i zestawem komputerowym z oprogramowaniem, 2) instalację oprogramowania, 3) konfigurację i uruchomienie drukarki 3D wraz z akcesoriami, 4) Zamawiający wymaga również pełnego wdrożenia, instalacji, konfiguracji i integracji dostarczonej licencji z systemem informatycznymi PACS Impax 6.6.1 firmy AGFA Sp. z o.o., a także zakupu i dostarczenia odpowiedniej licencji o ile będzie potrzebna do prawidłowego przesyłania danych ze wskazanego sprzętu. Przywołane oprogramowanie jest zgodne z wymaganiami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 6 kwietnia 2020 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (Dz.U. z 2020 r. poz. 666). 5) udzielenie instruktażu (w wymiarze 8 godzin) w zakresie obsługi sprzętu, oprogramowania w jednym, dwóch lub trzech terminach, w zależności od potrzeb Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu instruktażu i ilości osób z Zamawiającym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42962000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. OFERTA WSPÓLNA: 1) Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: a) partnerzy ustanawiają i wskazują pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów; c) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. 4. DOKUMENTY SKŁADANE PRZEZ PODMIOTY ZAGRANICZNE: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, potwierdzający okoliczności, o którym mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) uPzp wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby; 3) Dokument, o którym mowa w pkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert; 4) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Najem i serwis urządzeń kopiujących i drukujących na potrzeby Urzędu Miejskiego w Siechnicach
Dodano: 2024-03-15 - Dostawa urządzeń drukujących i skanerów dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Dodano: 2022-12-01 - Zakup komputerów stacjonarnych AiO z oprogramowaniem, z zasilaczami UPS oraz urządzeniami drukującymi wielofunkcyjnymi. Zakup pamięci masowej do tworzenia kopii zapasowych.
Dodano: 2022-10-03 - Sukcesywna dostawa sprzętu drukującego: drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów i kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Dodano: 2022-08-25 - Dzierżawa urządzeń drukujących wraz z systemem druku podążającego oraz ich serwis
Dodano: 2021-03-15 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i sprzętu drukującego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Dodano: 2021-02-04 - Dzierżawa urządzeń drukujących wraz z systemem druku podążającego oraz ich serwis
Dodano: 2020-12-30 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i sprzętu drukującego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Dodano: 2020-12-10 - Dostawa 29 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych wysokowydajnych A4.
Dodano: 2020-05-04 - ZP/BZP/408/2019- Dostawa sprzętu na potrzeby Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej- drukarka 3D wraz z dedykowanymi urządzeniami.
Dodano: 2019-12-02