Przetargi.pl
BUDOWA SYSTEMU ŁĄCZNOŚCI RADIOWEJ W KOMENDZIE POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH KOMPATYBILNEGO Z ISTNIEJĄCYM W KW PSP WE WROCŁAWIU SYSTEMEM ŁĄCZNOŚCI RADIOWEJ WYKORZYSTYWANYM PRZEZ SKKW WE WROCŁAWIU

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, Ludwika Waryńskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 157 371, , fax. 748 157 683
  • Data zamieszczenia: 2020-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
    Ludwika Waryńskiego 15
    57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 748 157 371, , fax. 748 157 683
    REGON: 89072243900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://pspzabkowicesl.ssdip.bip.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA SYSTEMU ŁĄCZNOŚCI RADIOWEJ W KOMENDZIE POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH KOMPATYBILNEGO Z ISTNIEJĄCYM W KW PSP WE WROCŁAWIU SYSTEMEM ŁĄCZNOŚCI RADIOWEJ WYKORZYSTYWANYM PRZEZ SKKW WE WROCŁAWIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa nadana zamówieniu: Budowa systemu łączności radiowej w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ząbkowicach Śląskich kompatybilnego z istniejącym w KW PSP we Wrocławiu systemem łączności radiowej wykorzystywanym przez SKKW we Wrocławiu. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 32570000-9 - Urządzenia łączności Pozostałe CPV: 32510000-1 - Bezprzewodowy system telekomunikacyjny; 3. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest: Budowa systemu łączności radiowej w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ząbkowicach Śląskich kompatybilnego z istniejącym w KWP Wrocław systemem łączności radiowej Multikom III. 2) Zakres zamówienia obejmuje: Dostawę, instalację, konfigurację i uruchomienie radiowych stacji bazowych, zdalnie sterowanych w trzech lokalizacjach na terenie powiatu ząbkowickiego oraz centralnej jednostki sterującej systemu łączności radiowej, konsoli dyspozytorskiej zainstalowanej w Stanowisku Kierowania Komendanta Powiatowego PSP Ząbkowicach Śląskich w dwóch sterowników lokalnych radiotelefonów bazowych zlokalizowanych w istniejącej szafie serwerowej– do obsługi kanału powiatowego, wojewódzkiego. Praca czterech radiowych stacji wyniesionych na kanale powiatowym i jednej lokalnej ma odbywać się w trybie tzw. „votingu”, gdzie zasada działania opiera się na jednoczesnym pomiarze siły sygnału odbieranego przez wszystkie stacje, następnie jego przesłaniu do centralnej jednostki sterującej systemu, gdzie następuje wyselekcjonowanie sygnału o najlepszych parametrach, który zostaje skierowany do odsłuchu, na konsole sterującą systemem. Kontrolery stacji bazowych radiowych zdalnie sterowanych, oprócz pracy na kanale powiatowym, muszą umożliwiać chwilowe, automatyczne przejście na kanał selektywnego alarmowania i realizację alarmowania jednostek OSP z wykorzystaniem sygnalizacji STQC przy użyciu na stacji bazowej dowolnego typu radiotelefonu bazowego analogowo cyfrowego. Ponadto w radiowych stacjach bazowych zdalnie sterowanych ma być zaimplementowana funkcja zmiany kanału radiowego. Obsługa zamawianego sytemu ma odbywać się poprzez konsolę dyspozytorską, wyposażoną w ekran dotykowy, zainstalowaną na stanowisku kierowania. W konsoli należy zaimplementować obsługę radiotelefonów zdalnie sterowanych w trybie votingu oraz lokalnych radiotelefonów podłączonych do centralnej jednostki sterującej. Architektura zamawianego systemu ma umożliwiać łatwą rozbudowę poprzez dodanie kolejnych konsol i kolejnych radiowych stacji bazowych zdalnie sterowanych i lokalnych. Architektura zamawianego systemu ma działać w oparciu o dedykowaną sieć VPN. Ze strony Zamawiającego zapewniony zostanie dostęp do sieci VPN, wykonawca dostarczy urządzenia i skonfiguruje tunel sieci VPN i przydzieli numery IP dla dostarczonych urządzeń. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) określa załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres minimum 12 miesięcy do daty podpisania protokołu faktycznego odbioru przedmiotu umowy na montaż i uruchomienie systemu. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Dostarczone urządzenia mają być fabrycznie nowe (wyprodukowane w terminie maksymalnie 12 miesięcy przed terminem instalacji) i posiadać co najmniej 24 miesięczną gwarancję producenta w tym 12 miesięcy na dostarczone akumulatory – okres gwarancji, na urządzenia i akumulatory, nie stanowi kryterium oceny ofert. 5. Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. nie mają na celu naruszenia art. 30, art. 7 ustawy Pzp., a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ oraz załącznikach, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację dostawy zgodnie z wymogami Zamawiającego oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji zamówienia. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp., który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32570000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. – wg wzoru załącznika nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Uwaga: wykonawca może złożyć oświadczenie razem z ofertą ale z oświadczenia musi jednoznacznie wynikać że nie należy do żadnej grupy kapitałowej wykonawca przygotowuje oświadczenie we własnym zakresie. Wzór oświadczenia przygotowany przez Zamawiającego dotyczy przynależności do tej samej grupy kapitałowej lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej) 2. Inne dokumenty. 1) Oferta - na ofertę składa się z: a) formularza ofertowego - zgodnie z wzorem załącznika nr 1 do SIWZ 2) Pełnomocnictwo w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. 3. Środki naprawcze (self- cleaning): Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 ustawy Pzp. oraz pkt 16-20 ustawy Pzp. (obligatoryjne przesłanki wyłączenia) lub ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. może na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp. przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Zastosowanie środków naprawczych nie będzie miało miejsca w stosunku do Wykonawcy będącego podmiotem zbiorowym, Wykonawcy, wobec którego orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz wobec którego nie upłynął jeszcze określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy uzna za wystarczające przedstawione przez niego dowody. W przypadku nieuwzględnienia przedstawionych dowodów Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach