Przetargi.pl
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Podgórzyn w latach 2019 – 2022 .

Gmina Podgórzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 58-562 Podgórzyn, ul. Żołnierska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 621 093 , fax. 757 621 358
  • Data zamieszczenia: 2019-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Podgórzyn
    ul. Żołnierska 14
    58-562 Podgórzyn, woj. dolnośląskie
    tel. 757 621 093, fax. 757 621 358
    REGON: 23082171800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://podgorzyn.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup biletów miesięcznych dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Podgórzyn w latach 2019 – 2022 .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia pn: ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY PODGÓRZYN W LATACH 2019 do2022 jest dowóz do szkół i odwóz po zajęciach na podstawie zakupionych biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych na terenie Gminy Podgórzyn w okresie od 01 kwietnia 2019 r. do 30 czerwca 2022 r. we wszystkie dni nauki, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego, ogłoszonym przez Ministra Edukacji Narodowej oraz w przypadku odpracowywania zajęć w innym dniu, wolnym od zajęć, również w tym dniu. Dowóz i odwóz uczniów będzie odbywał się we wskazanym terminie i na trasach w oparciu o załącznik nr 5 do SIWZ pn. Schemat tras. Szczegółowy rozkład jazdy Zamawiający i Wykonawca ustalą przed podpisaniem umowy. 2. Na zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia składa się: 1) Świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci i młodzieży do Szkół Podstawowych w Miłkowie, Sosnówce, Podgórzynie w latach szkolnych 2019 – 2022 ( od 01.04.2019 – 30.06.2022 – 33 miesiące) w formie zakupu biletów miesięcznych na trasach wg załącznika nr 5 do SIWZ pn. Schemat tras. 2) Usługa powinna być wykonywana w ramach prowadzonych przez Wykonawcę regularnych przewozów pasażerskich środkami transportu spełniającymi wymagania określone w przepisach prawa a w szczególności ustawy Prawo o ruchu drogowym, ustawy o transporcie drogowym, oraz innych przepisach związanych z przewozem osób. 3) Opiekuna w busie bądź autobusie zapewnia Zamawiający. 4) Przewidywana liczba uczniów do przewożenia 169 łącznie na wszystkich trasach w jedną stronę. Dopuszcza się zmianę ilości przewożonych uczniów szacunkowo o około 30 uczniów. Z tytułu zmiany ilości uczniów Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwiększenie ceny za jeden bilet miesięczny. 5) Miejscami docelowymi dowozu dzieci są placówki oświatowe - Szkoła Podstawowa w Miłkowie, 58-535 Miłków, ul. Szkolna 95 - Szkoła Podstawowa w Sosnówce, 58-564 Sosnówka ul. Szkolna 5 - Szkoła Podstawowa w Podgórzynie, 58-562 Podgórzyn ul. Szkolna 1. Uczniowie będą zabierani z przystanków przy drogach publicznych na terenie Gminy Podgórzyn i przewożeni do ww. placówek oświatowych a po zakończeniu zajęć odwożeni na przystanki, z których wsiadali. Informacja dot. przystanków znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ pn. Schemat tras. 2. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę: stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę lub dalszych Podwykonawców na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia, tj : a) obsługa samochodów przeznaczonych do do przewozu uczniów tj. kierowcy. Kierowcy muszą posiadać stosowne uprawnienia do kierowania pojazdem samochodowym określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać OSOBIŚCIE czynności wymienione w podpunkcie 1 lit. a. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący powyższe czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). 2) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy, (najpóźniej w dniu podpisania umowy) listy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, biorących udział w realizacji zamówienia, z informacją jednoznacznie wskazującą osobę pracownika, zakres wykonywanych przez niego czynności, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu oraz okresu obowiązywania umowy. 3) Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób wykonujących ww. czynności powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji zamówienia. W przypadku każdorazowej zmiany personalnej osób wykonujących ww. czynności Wykonawca jest zobowiązany bez wezwania do aktualizacji listy, o której mowa w podpunkcie 2) i niezwłocznego jej przedłożenia Zamawiającemu. 4) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia osób wykonujących na umowę o pracę czynności wskazane w podpunkcie 1). W szczególności Zamawiający jest uprawniony do: a) żądania oświadczeń i dokumentów, w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) zwrócenia się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest Załącznik nr 4 do SIWZ pn. Schemat tras, Załącznik nr 6 do SIWZ pn. Schemat dojazdu do Szkoły Podstawowej w Podgórzynie, ul. Szkolna 1 oraz obowiązki Wykonawcy wynikające z postanowień wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Szczegółowy Opis przedmiotu Zamówienia znajduje się w Rozdziale II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tzw. SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunku musi posiadać aktualną licencję na przewóz osób uprawniającą do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 2200 z późn. zm.); Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach