Przetargi.pl
dostawa sprzętu medycznego

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej "Sanatorium" im. Jana Pawła II w Górnie ogłasza przetarg

  • Adres: 36-051 Górno, Górno - Sanatorium
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-17 77 28 895 , fax. 0-17 77 29 264
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej "Sanatorium" im. Jana Pawła II w Górnie
    Górno - Sanatorium
    36-051 Górno, woj. podkarpackie
    tel. 0-17 77 28 895, fax. 0-17 77 29 264
    REGON: 00029174700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://sanatorium-gorno.itl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa sprzętu medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu medycznego: Ofertę stanowią 3 zadania oznaczone odpowiednio: Zadanie nr 1 - Wózki inwalidzkie, wózki do kąpieli, stoliki przyłóżkowe, szafki przyłóżkowe, waga lekarska, szafa medyczna (załącznik nr 2 do SIWZ), Zadanie nr 2 - Ssaki elektryczne, negatoskop (załącznik nr 3 do SIWZ), Zadanie nr 3 - Łóżka rahabilitacyjne, materace, pokrowce (załącznik nr 4 do SIWZ) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki o numerach od 2 do 4 do siwz. Każdy z wymienionych załączników składa się z Formularza cenowego oraz Formularza zawierającego wymagane parametry techniczne. Wartość zamówienia poniżej kwot, o których mowa w art. 11 ust. 8 ustawy pzp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i 2 spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny czy Wykonawcy spełniają postawione im warunki na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w § 9 siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: §9. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Wykonawcy składają: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, I. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt a) i b), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. II. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1)oświadczenie, że oferowany asortyment posiada oznakowanie CE, aktualne atesty oraz odpowiednie dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i używania w RP - treść oświadczenia znajduje się na druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2)świadectw dopuszczenia do obrotu dla oferowanego asortymentu - zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 20.04.2004 r. o Wyrobach Medycznych świadectwami dopuszczającymi do obrotu są: - Deklaracji wytwórcy (deklaracja zgodności CE o spełnieniu określonych wymagań zasadniczych), - Certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego I sterylnej, I z funkcja pomiarową, IIa, IIb, III), - Wpis / zgłoszenie do Rejestru wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, 3)Do oferty należy dołączyć firmowe, wydawane przez producenta materiały i informacje z parametrami urządzeń (Foldery firmowe nie wymagają podpisu i opieczętowania) 3. Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 1)wypełnionego druku oferty wraz z oświadczeniami wykonawcy - zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 2)Wypełniony formularz cenowy wraz z wymaganymi parametrami oferowanych urządzeń w zależności od wyboru zadań - zgodnie ze wzorem, który stanowią załączniki o numerach od 2 do 5 do SIWZ, 3)pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, 4)pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 5)umowa spółki cywilnej o ile podmiot prowadzi działalność na podstawie umowy spółki cywilnej,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sanatorium-gorno.itl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach