Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej "Sanatorium" im. Jana Pawła II w Górnie ogłasza przetarg
- Adres: 36-051 Górno, Górno - Sanatorium
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0-17 77 28 895 , fax. 0-17 77 29 264
- Data zamieszczenia: 2009-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej "Sanatorium" im. Jana Pawła II w Górnie
Górno - Sanatorium
36-051 Górno, woj. podkarpackie
tel. 0-17 77 28 895, fax. 0-17 77 29 264
REGON: 00029174700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://sanatorium-gorno.itl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa sprzętu medycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu medycznego: Ofertę stanowią 3 zadania oznaczone odpowiednio: Zadanie nr 1 - Wózki inwalidzkie, wózki do kąpieli, stoliki przyłóżkowe, szafki przyłóżkowe, waga lekarska, szafa medyczna (załącznik nr 2 do SIWZ), Zadanie nr 2 - Ssaki elektryczne, negatoskop (załącznik nr 3 do SIWZ), Zadanie nr 3 - Łóżka rahabilitacyjne, materace, pokrowce (załącznik nr 4 do SIWZ) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki o numerach od 2 do 4 do siwz. Każdy z wymienionych załączników składa się z Formularza cenowego oraz Formularza zawierającego wymagane parametry techniczne. Wartość zamówienia poniżej kwot, o których mowa w art. 11 ust. 8 ustawy pzp - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i 2 spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny czy Wykonawcy spełniają postawione im warunki na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w § 9 siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: §9. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Wykonawcy składają: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, I. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt a) i b), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. II. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1)oświadczenie, że oferowany asortyment posiada oznakowanie CE, aktualne atesty oraz odpowiednie dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i używania w RP - treść oświadczenia znajduje się na druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2)świadectw dopuszczenia do obrotu dla oferowanego asortymentu - zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 20.04.2004 r. o Wyrobach Medycznych świadectwami dopuszczającymi do obrotu są: - Deklaracji wytwórcy (deklaracja zgodności CE o spełnieniu określonych wymagań zasadniczych), - Certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego I sterylnej, I z funkcja pomiarową, IIa, IIb, III), - Wpis / zgłoszenie do Rejestru wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, 3)Do oferty należy dołączyć firmowe, wydawane przez producenta materiały i informacje z parametrami urządzeń (Foldery firmowe nie wymagają podpisu i opieczętowania) 3. Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 1)wypełnionego druku oferty wraz z oświadczeniami wykonawcy - zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 2)Wypełniony formularz cenowy wraz z wymaganymi parametrami oferowanych urządzeń w zależności od wyboru zadań - zgodnie ze wzorem, który stanowią załączniki o numerach od 2 do 5 do SIWZ, 3)pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, 4)pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 5)umowa spółki cywilnej o ile podmiot prowadzi działalność na podstawie umowy spółki cywilnej,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sanatorium-gorno.itl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa jednego kompletu zestawu artroskopowego z wyposażeniem dodatkowym dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgii i Ortopedii Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
Dodano: 2016-07-27 - Zakup ratalny dwóch zestawów do polisomnografii dla Pracowni Zaburzeń Oddychania Podkarpackiego Centrum Chorób Płuc w Rzeszowie
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa konsoli lekarskiej do tomografu komputerowego wielorzędowego TSX-303A (Aquilion Prime) dla potrzeb Pracowni Diagnostyki Obrazowej Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa sprzętu i narzędzi medycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
Dodano: 2016-07-26 - Zakup i dostawy wyrobów medycznych dla Pododdziału Intensywnej Terapii i Anestezjologii dla Dzieci i Noworodków oraz Kliniki Intensywnej Terapii i Anestezjologii z Ośrodkiem Ostrych Zatruć
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa rejestratorów holterowskich wraz z oprogramowaniem.
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa źródła promieniowania wraz z usługą serwisową aparatu HDR
Dodano: 2016-06-23 - Cykliczne dostawy sond do ultrasonografii wewnątrzwieńcowej (IVUS) oraz prowadników do pomiaru gradientu przezzwężeniowego (FFR) wraz z dzierżawą odpowiednich konsol dla Pracowni Hemodynamiki Oddziału Kardiologii Inwazyjnej i Angiologii Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie 1 roku, licząc od daty podpisania umowy
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa respiratora i aparatu USG
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa Szczepionek
Dodano: 2016-06-09