Przetargi.pl
Przebudowa oświetlenia ulicy Wolności w Mielcu

Gmina Miejska Mielec ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Żeromskiego 26
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7888500 , fax. 017 7888505
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Mielec
    ul. Żeromskiego 26 26
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 7888500, fax. 017 7888505
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa oświetlenia ulicy Wolności w Mielcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę oświetlenia ulicy Wolności w Mielcu na odcinku od skrzyżowania z ul. Żeromskiego do skrzyżowania z ul. Partyzantów w Mielcu, w zakresie: 1)obwód 17/4 w pełnym zakresie objętym dokumentacją projektową, 2)obwód 17/5 w pełnym zakresie objętym dokumentacją projektową, 3)obwód 20/I w pełnym zakresie objętym dokumentacją projektową, 4)obwód 20/II w pełnym zakresie objętym dokumentacją projektową, 5)obwód SM1/II w pełnym zakresie objętym dokumentacją projektową, 6)obwód SM1/I - słup nr 1, 7)obsługa geodezyjna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2) Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, w szczególności: a)Posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia, b)dysponuje kierownikiem budowy, będącym członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, c)wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przynajmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - należy przez to rozumieć budowę, przebudowę lub remont sieci energetycznej - o wartości każdego zamówienia nie mniejszej niż 0,4 mln zł brutto, 2.Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków ich udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego wg metody spełnia/nie spełnia na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawca dołączy do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy dołączą do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 Ustawy - Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych wg Formularza Nr 1 SIWZ, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca a które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji (uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie właściwej Izby Samorządu Zawodowego) niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg Formularza Nr 2 SIWZ, d)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji (uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie właściwej Izby Samorządu Zawodowego) niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, jeżeli w Formularzu Nr 2 SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, e)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - należy przez to rozumieć budowę, przebudowę lub remont sieci energetycznej - o wartości każdego zamówienia nie mniejszej niż 0,4 mln zł brutto z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wg Formularza Nr 3 SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty wykazane w Formularzu Nr 3 SIWZ zostały wykonane należycie. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie Zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r., Dz. U. Nr 87, poz. 605 oraz z 2008 r. Nr 188, poz. 1155).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mielec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach