Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych na 2010 rok.

Zakład Gospodarki Komunalnej Nowa Sarzyna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 37-310 Nowa Sarzyna, ul. 1 Maja 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-17 24 13 575
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej Nowa Sarzyna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. 1 Maja 4 4
    37-310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie
    tel. 0-17 24 13 575
    REGON: 18034946700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych na 2010 rok.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych na 2010 rok w następujących ilościach: Olej napędowy ON 34 000 litrów Benzyna bezołowiowa Pb 95 4 000 litrów 1.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia przedmiotu zamówienia jeżeli rzeczywiste potrzeby będą mniejsze. 1.3. Zamawiający wymaga aby dostawy paliw były realizowane sukcesywnie na stacji paliw Wykonawcy. Wydawanie paliw odbywać się będzie bezpośrednio do zbiorników paliwa samochodów lub do kanistrów na podstawie indywidualnego jednorazowego upoważnienia. 1.4. Wykonawca zagwarantuje dostawę paliw płynnych odpowiednich do okresu ich stosowania - paliwa letnie oraz paliwa zimowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Opis warunków udziału w postępowaniu: o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunki opisane w pkt. 10.1.4 musi spełniać każdy z Wykonawców, natomiast warunki określone w pkt. 10.1.1, 10.1.2 i 10.1.3 muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy. 6. Wykonawca musi posiadać koncesję na obrót paliwami płynnymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki stosownie do ustawy Prawo Energetyczne (Dz. U. nr 153 poz. 1504 z 2003r. z późn. zm.) 7. Wykonawca musi posiadać stację paliw w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego, liczonej jako długość trasy przejazdu po drogach publicznych. II. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: spełnia/ nie spełnia: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności: - dostarczenie wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2) Właściwie wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, oraz potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. pkt. 1-3 - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 6) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Upust
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach