Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO

5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, ul. Wrocławska 1-3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 63 08 099 , fax. 12 63 08 099
  • Data zamieszczenia: 2012-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
    ul. Wrocławska 1-3 1-3
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 63 08 099, fax. 12 63 08 099
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wszk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet nr 1 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa gastrofiberoskopu - 1 kpl., montaż, instalacja, uruchomienie (rozruch) i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie jego obsługi i eksploatacji. Kod CPV -33168100-6 Producent Typ urządzenia Kraj pochodzenia Rok produkcji 2012 I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH L.P. FUNKCJA/PARAMETR WARUNEK GRANICZNY J.M. PARAMETRY OFEROWANE 1 Gastrofiberoskop TAK 1 kpl. 1.1 Obrazowanie w standardzie rozdzielczości SDTV TAK 1.2 Średnica kanału roboczego: min. 2,8 mm TAK 1.3 Średnica zewnętrzna wziernika: max. 8,8 mm TAK 1.4 Kąt obserwacji min. 140 TAK 1.5 Głębia ostrości min. 3-100 mm TAK 1.6 Programowalne przyciski sterujące głowicy endoskopowej z możliwością przypisania każdej funkcji sterującej procesora min. 4 TAK 1.7 Zagięcia końcówki w stopniach: min. G/D 210 / 90 i L/R 100 /100 TAK 1.8 Długość robocza 1030 mm TAK 1.9 Funkcja obrazowania tkanki w wąskim paśmie światła polegająca na wycinaniu części widma poprzez optyczny filtr umieszczony w źródle światła TAK 1.10 Funkcja identyfikacji endoskopu przez procesor z rozpoznaniem typu i numeru fabrycznego TAK 1.11 Na wyposażeniu aparatu-kleszcze wielorazowe - 8 szt. TAK 8 szt. 1.12 Pełna kompatybilność sprzętu z posiadanymi przez pracownię endoskopową zestawami do videoendoskopii firmy Olympus typ Exera oraz myjniami ETD bez konieczności stosowania dodatkowych adapterów TAK 2 Inne TAK 2.1 Instrukcja obsługi i opis techniczny w języku polskim - przy dostawie sprzętu TAK II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI L.p. PARAMETR WARUNEK GRANICZNY WARUNEK OFEROWANY A. OKRES GWARANCJI 1. Okres pełnej bezpłatnej gwarancji [miesiące] min. 36 miesięcy PODAĆ ILE 2. Czas reakcji na zgłoszoną awarię [godz.] dni robocze max 48 godzin PODAĆ ILE 3. Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy TAK 4. Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta PODAĆ ILE 5. Na czas naprawy urządzenie zastępcze TAK 6. Pełna bezpłatna obsługa serwisowa, bezpłatna naprawa wszystkich uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas eksploatacji bez względu na przyczynę powstania tych uszkodzeń ( np.: zalanie endoskopu, stłuczenie soczewki, przebicie kanału, zgniecenie pancerza, zużycie mechaniczne naciągów) - przez okres min 36 miesięcy TAK 7. Koszt transportu uszkodzonego elementu urządzenia lub urządzenia podlegającego naprawie lub wymianie do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca TAK B. SERWIS POGWARANCYJNY 1. Dostępność części zamiennych, materiałów zużywalnych od momentu zakończenia produkcji zaoferowanego aparatu [w latach ]. min. 8 lat PODAĆ ILE 2. Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie min.6 miesięcy PODAĆ ILE 3. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ C. SZKOLENIA 1. Personel medyczny w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu w ramach zakupu sprzętu: - przy uruchomieniu zestawu -odświeżające bezpośrednio w ramach przeglądu okresowego oraz przed ukończeniem okresu gwarancji TAK 2. Personel techniczny w zakresie prawidłowej obsługi, eksploatacji oraz diagnozowania podstawowych uszkodzeń sprzętu zgodnie z zaleceniami producenta potwierdzone certyfikatem uczestnictwa TAK 3. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ PAKIET NR 2 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa kolonoskopu - 1 kpl., montaż, instalacja, uruchomienie (rozruch) i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie jego obsługi i eksploatacji. Kod CPV -33168100-6 Producent Typ urządzeniaKraj pochodzenia Rok produkcji 2012 II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH L.P. FUNKCJA/PARAMETR WARUNEK GRANICZNY J.M. PARAMETRY OFEROWANE 1 Kolonoskop TAK 1 kpl. 1.1 Obrazowanie w standardzie rozdzielczości SDTV TAK 1.2 Średnica kanału roboczego: min. 3,7 mm TAK 1.3 Średnica zewnętrzna wziernika: max. 13,2 mm TAK 1.4 Kąt obserwacji min. 170 TAK 1.5 Głębia ostrości min. 3-100 mm TAK 1.6 Programowalne przyciski sterujące głowicy endoskopowej z możliwością przypisania każdej funkcji sterującej procesora min. 4 TAK 1.7 Zagięcia końcówki w stopniach: min. G/D 180/180 i L/R 160/160 TAK 1.8 Długość robocza 1300 mm (+/-30 mm) TAK 1.9 Funkcja obrazowania tkanki w wąskim paśmie światła polegająca na wycinaniu części widma poprzez optyczny filtr umieszczony w źródle światła TAK 1.10 Funkcja identyfikacji endoskopu przez procesor z rozpoznaniem typu i numeru fabrycznego TAK 1.11 Możliwość płynnej regulacji sztywności końcówki sondy TAK 1.12 Minimalnie 3 światłowody doświetlające pole obserwacji TAK 1.13 Na wyposażeniu aparatu:- kleszcze wielorazowe TAK 1.14 Pełna kompatybilność sprzętu z posiadanymi przez pracownię endoskopową zestawami do videoendoskopii firmy Olympus typ Exera oraz myjniami ETD bez konieczności stosowania dodatkowych adapterów TAK 2 Inne TAK 2.1 Instrukcja obsługi i opis techniczny w języku polskim - przy dostawie sprzętu TAK II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI L.p. PARAMETR WARUNEK GRANICZNY WARUNEK OFEROWANY D. OKRES GWARANCJI 8. Okres pełnej bezpłatnej gwarancji [miesiące] min. 36 miesięcy PODAĆ ILE 9. Czas reakcji na zgłoszoną awarię [godz.] dni robocze max 48 godzin PODAĆ ILE 10. Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy TAK 11. Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta PODAĆ ILE 12. Na czas naprawy urządzenie zastępcze TAK 13. Pełna bezpłatna obsługa serwisowa, bezpłatna naprawa wszystkich uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas eksploatacji bez względu na przyczynę powstania tych uszkodzeń ( np.: zalanie endoskopu, stłuczenie soczewki, przebicie kanału, zgniecenie pancerza, zużycie mechaniczne naciągów) - przez okres min 36 miesięcy TAK 14. Koszt transportu uszkodzonego elementu urządzenia lub urządzenia podlegającego naprawie lub wymianie do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca TAK E. SERWIS POGWARANCYJNY 4. Dostępność części zamiennych, materiałów zużywalnych od momentu zakończenia produkcji zaoferowanego aparatu [w latach ]. min. 8 lat PODAĆ ILE 5. Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie min.6 miesięcy PODAĆ ILE 6. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ F. SZKOLENIA 4. Personel medyczny w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu w ramach zakupu sprzętu: - przy uruchomieniu zestawu -odświeżające bezpośrednio w ramach przeglądu okresowego oraz przed ukończeniem okresu gwarancji TAK 5. Personel techniczny w zakresie prawidłowej obsługi, eksploatacji oraz diagnozowania podstawowych uszkodzeń sprzętu zgodnie z zaleceniami producenta potwierdzone certyfikatem uczestnictwa TAK 6. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ PAKIET NR 3 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa cieplarki - 1 kpl., montaż, instalacja, uruchomienie (rozruch) i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie jego obsługi i eksploatacji. Kod CPV -33190000-8 Producent Typ urządzenia Kraj pochodzenia Rok produkcji 2012 III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH L.P. FUNKCJA/PARAMETR WARUNEK GRANICZNY J.M. PARAMETRY OFEROWANE 1 Cieplarka TAK 1 kpl. 1.1 Obieg powietrza wymuszony TAK 1.2 Pojemność komory 300 l ( 10 l ) TAK 1.3 Drzwi pełne i szklane wewnętrzne TAK 1.4 Zakres temperatury pracy +3 +70 C TAK 1.5 Sterownik mikroprocesorowy z graficznym wyświetlaczem LCD TAK 1.6 Komora aluminiowa TAK 1.7 Obudowa - blacha malowana proszkowo TAK 1.8 Wymiary zewnętrzne szer. x wys. x głęb. 600 x 1450 x 600 mm (?20mm) TAK 1.9 Moc znamionowa 330W TAK 1.10 Waga max 70 kg TAK 1.11 Regulacja temperatury co 0,1 C TAK 2 Inne TAK 2.1 Instrukcja obsługi i opis techniczny w języku polskim - przy dostawie sprzętu TAK II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI L.p. PARAMETR WARUNEK GRANICZNY WARUNEK OFEROWANY G. OKRES GWARANCJI 15. Okres pełnej bezpłatnej gwarancji [miesiące] min. 24 miesiące PODAĆ ILE 16. Czas reakcji na zgłoszoną awarię [godz.] dni robocze max 48 godzin PODAĆ ILE 17. Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy TAK 18. Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta PODAĆ ILE 19. Koszt transportu uszkodzonego elementu urządzenia lub urządzenia podlegającego naprawie lub wymianie do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca TAK H. SERWIS POGWARANCYJNY 7. Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego [w latach ]. min. 10 lat PODAĆ ILE 8. Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie min.6 miesięcy PODAĆ ILE 9. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ I. SZKOLENIA 7. Personel medyczny w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu w ramach zakupu sprzętu przy uruchomieniu zestawu TAK 8. Personel techniczny w zakresie obsługi, eksploatacji, oraz przeglądów pogwarancyjnych zgodnie z zaleceniami Producenta potwierdzone certyfikatem w ramach zakupu sprzętu TAK 9. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wszk.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach