Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego współfinansowana ze środków MSWiA w ramach projektu: Wdrożenie nowoczesnych usług elektronicznych na rzecz klientów Starostwa Powiatowego w Turku

Zarząd Powiatu Tureckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 62-700 Turek, ul. Kaliska 59
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2892360 , fax. 063 278-83-19
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Tureckiego
    ul. Kaliska 59 59
    62-700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2892360, fax. 063 278-83-19
    REGON: 31106106700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.turek.pl; +48 063 289 62 24; +48 063 289 62 22
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego współfinansowana ze środków MSWiA w ramach projektu: Wdrożenie nowoczesnych usług elektronicznych na rzecz klientów Starostwa Powiatowego w Turku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów osobistych wraz z systemem operacyjnym, zasilaczy awaryjnych, skanerów biurkowych wraz z oprogramowaniem, punktu PIAP oraz dostawa, montaż i uruchomienie punktów dostępowych typu Hot-Spot w technologii bezprzewodowej. 1. Komputer przenośny HP dv5-1120ew lub równoważny w następującym zakresie: - Gwarancja min. 2 lata - Wielkość matrycy LCD TFT - 15,4 cali, min. 1280x800 pikseli WXGA z błyszczącą matrycą - Procesor dwurdzeniowy o częstotliwości taktowania min. 2,1 GHz, min. 1MB L2 cache - pamięć RAM - min. 3072MB DDR2 800MHz (możliwość rozszerzenia do min. 8096MB) - Pojemność dysku twardego min. 250GB, min. 5400 RPM, Serial ATA - Napęd optyczny DVD RW DL, Lightscribe - Pamięć karty graficznej min. 512MB pamięci wydzielonej (do min. 1789MB współdzielonej pamięci), obsługa min. DirectX 10, typ: nie zintegrowana - Karta dźwiękowa - zgodna z 3D Sound Blaster Pro - złącza zewnętrzne: D-SUB (wyjście VGA), HDMI, IEEE 1394, RJ45 (LAN), Słuchawki, Mikrofon, E-SATA. - Czytnik kart pamięci min.: MemoryStick, MemoryStick Pro, Secure Digital [SD], Xd Picture Card, MultiMedia Card - Karta sieciowa LAN 10, 100, 1000 Mbps - Bluetooth - Karta sieciowa bezprzewodowa WLAN - min. 802.11b, 802.11g - Interfejsy: ExpressCard, 4x USB 2.0 - Bateria: min. 6-komorowy akumulator litowy - Cechy dodatkowe: Tabliczka dotykowa z wyłącznikiem i wydzieloną strefą przesuwania pionowego i poziomego, wbudowana kamera internetowa min. 1,3 mpix, wbudowane głośniki i mikrofon, partycja do odtwarzania po awarii (z możliwością odrębnego odtwarzania systemu, aplikacji i sterowników), opcjonalna zmiana położenia partycji do odtwarzania po awarii, narzędzie do tworzenia dysków CD DVD do odtwarzania po awarii. - Akcesoria w zestawie: mysz optyczna, torba do komputera,zasilacz, kabel krosowy UTP z końcówkami RJ45 o długości 3 m. - System operacyjny - MS Windows Vista Business PL OEM Inne ustalenia: - Partycja systemowa dysku twardego min. 80 GB - Zamawiane oprogramowanie zainstalowane i aktywowane. Oferowany sprzęt musi spełniać normy CE - UWAGA! Na klawiaturze mają być wyłącznie znaki alfabetu angielskiego i lub polskiego, - UWAGA! Nie dopuszcza się instalacji oprogramowania w wersji testowej. - Dla komputera przenośnego dostawca musi załączyć metryki sprzętu zawierające wyszczególnienie zainstalowanych komponentów (nazwa producenta oraz model podzespołu) oraz zestawienie zainstalowanego oprogramowania (numery seryjne oraz kody aktywacyjne). Ilość: 12 szt. 2.Skaner biurkowy. Cyfrowy skaner stolikowy; format skanowanych dokumentów min. A4 i mniejsze, rozdzielczość optyczna min. 2400 dpi mono min. 256 odcieni szarości, kodowanie kolorów min. 48 bitowe. prędkość skanowania w trybie podglądu max. 7 sekund, prędkość skanowania do min. 8 str na min. tryb skanowania (zapisz dokument na dysku), automatyczny podajnik papieru na 50 kartek 80g na m2, złącze high speed USB min. 2.0, sterownik do Windows i Mac OS X (10.1.5, 10.2 lub nowszy). bezpieczeństwo zgodne z UL, PCBC i EN 60950. W zestawie powinny znajdować się: instrukcja obsługi (książka i CD), przewód USB, zasilacz z przewodem, sterowniki TWAIN dla Windows 95/98/ME/NT4/2000/XP, Gwarancja 1 rok z możliwością rozszerzenia usługi serwisowej do 3 lat. ilość: 2 szt. 2.1.3 Infokiosk Obudowa Wykonanie - obudowa wolnostojąca, wandaloodporna, poszycie wykonane z blachy stalowej o konstrukcji samonośnej zapewniającej sztywność obudowy - przykręcana do podstawy - umożliwiająca dostęp serwisowy do wszystkich podzespołów - zapewniająca utrzymanie poprzez system wentylacyjny odpowiedniej temperatury dla pracy zamontowanych podzespołów. Procesor min. 2.0 GHz wraz z odpowiednim chłodzeniem zapewniający właściwą prace całego urządzenia z zaoferowanym oprogramowaniem RAM min. 512 MB magistrala min. 400 MHz HDD min 80 GB min. 7200 obr. DVD ROM Ekran: Matryca kolorowa, dotykowa min. 17 cali Grafika, dźwięk, LAN (dopuszcza się zintegrowane z płytą główną) Drukarka laserowa. System wentylacji. Zewnętrzna klawiatura wandaloodporna z trackballem Zestaw musi być wyposażony w: - czytnik kart kryptograficznych i umożliwiać złożenie podpisu elektronicznego, - min. 1 x port USB (min. 2.0), - głośniki 2 szt. zamontowane w obudowie i podłączone do jednostki centralnej Oprogramowanie: - system operacyjny min. Windows XP Home PL OEM SP3 wraz z nośnikami instalacyjnymi i licencją - Przeglądarka internetowa przystosowana do współpracy z urządzeniami czułymi na dotyk, zgodna z popularnymi programami tej klasy. - System informacyjny dedykowany starostwom powiatowym o budowie modułowej umożliwiającej łatwą modyfikację i dostosowanie do indywidualnych potrzeb (grafika, kategorie, itd.). Informator powinien posiadać możliwość dostosowania do potrzeb innych szczebli samorządu. - możliwość zarządzania ustawieniami infokiosku z dowolnego komputera w tej samej sieci komputerowej za pomocą przeglądarki internetowej. - możliwość gromadzenia statystyk - moduł rejestrujący aktywność użytkowników; - zaprogramowanie ustawień kiosku przy starcie (rozdzielczość ekranu) oraz restarcie; - zabezpieczenie dostępu do ustawień i konfiguracji hasłem; - możliwość automatycznego wyłączania komputera o określonej godzinie; - wyświetlenie menu umożliwiającego użytkownikowi wybór zaprogramowanych funkcji kiosku multimedialnego - możliwość zablokowania klawiszy krytycznych dla pracy Windows takich jak: CTRL+ ALT+DEL, Windows - Logo, ALT+TAB,Shift+F10, CTRL+ESC, ALT+ESC; - monitorowanie systemu operacyjnego, które kontroluje zajętość pamięci oraz innych krytycznych elementów systemu i dokonuje jego reinicjalizacji w sytuacji zagrażającej zablokowaniem oprogramowania; - kontrolowanie systemu okien w celu zablokowania okien określonego typu lub zamknięcia określonych okien, które znalazły się w tle; - współpraca z przeglądarką internetowa; - możliwość wymuszenia wyświetlenia wybranej strony WWW w przeglądarce, jak również przy starcie/restarcie kiosku multimedialnego; - obsługa zrzutów z ekranu. - definiowanie stron WWW i adresów dostępnych oraz zablokowanych do przeglądania; - definiowanie programów dostępnych do uruchomienia przez użytkownika kiosku; - automatyczne zamykanie otwartych okien i programów w wypadku braku reakcji użytkownika przez zaprogramowany czas z możliwością uruchomienia pokazu slajdów zamiast wygaszacza ekranu; - możliwość powiększania stron (zoom); - oprogramowanie i dokumentacja w jęz. polskim - całkowicie polskie menu użytkownika i program do konfiguracji! Dostawa i gwarancja - gwarancja 24 m-ce, naprawa w ciągu 72 godzin od zgłoszenia awarii telefonicznie; - zainstalowane i skonfigurowane oprogramowanie systemowe i oprogramowanie zarządzająco-sterujące; - instalacja i uruchomienie urządzenia; - szkolenie w zakresie obsługi urządzenia i zainstalowanego oprogramowania dla 3 osób zarządzających, - instrukcja dotycząca eksploatacji kiosku i postępowania w przypadku awarii; - instrukcja dotycząca konfiguracji oprogramowania; - możliwość dokonywania zmian konfiguracji przez zamawiającego. Certyfikaty - ISO 9001:2000 - CE Wykonawca zobowiązany jest a) zainstalować infokiosk b) przeprowadzić szkolenie dla trzech pracowników z zakresu obsługi sprzętu, c) potwierdzić wykonanie wwym. czynności w protokole zdawczo-odbiorczym. 6. W momencie dostawy Wykonawca zamówienia dostarcza do Zamawiającego : a) dokumentację sprzętu wraz z kartą gwarancyjną, b) deklarację zgodności CE, c) licencję na oprogramowanie. Opakowanie sprzętu musi gwarantować jego bezpieczny transport i składowanie. Koszt transportu obciąża Wykonawcę zamówienia. Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze liczone od chwili zgłoszenia awarii telefonicznie. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. ilość kompletów: 1 szt 2.1.4 Zasilacze awaryjne typ A: Moc wyjściowa: 980 Wat/ 1500 VA, napięcie wyjściowe 230 V, czas przełączenia na zasilanie bateryjne: do 4 ms ochrona przed przepięciami: full time multi-pole noise filtering: 0,3 % IEEE sure let-through, czas podtrzymania dla obciążenia 100%: min. 7,4 min, czas podtrzymania przy obciążeniu 50%: min. 26,5 min, zakres napięcia wejściowego w trybie podstawowym: 160-286 V, porty komunikacji: DB-9 RS-232, Smart slot, USB, gniazda wyjściowe: IEC 320 C13 x 4, IEC Jumpers x 2 gniazdo wejściowe: IEC-320 C14 diody sygnalizacyjne: praca z sieci zasilającej, praca z baterii, ładowanie baterii, przeciążenia UPSa, alarmy dźwiękowe podczas pracy na baterii: znaczne wyczerpanie baterii, typ obudowy: Rack 2U wyposażenie standardowe: podręcznik użytkownika, oprogramowanie na CD, instrukcja obsługi, klamry do montażu w szafach przemysłowych, wsporniki montażowe do szaf przemysłowych, kabel do sygnalizacji RS-232 do Smart-UPS, kabel USB gwarancja producenta 24 miesięcy. ilość: 2 szt 2.1.5 Dostarczenie, montaż, konfiguracja i uruchomienie punktów dostępowych WLAN na terenie Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Turku i Zespołu Szkół Technicznych w Turku. ACCESS POINT D-LINK DWL 8200AP bądź równoważny pod względem następujących parametrów: Architektura sieci LAN - Wireless IEEE 802.11a - Wireless IEEE 802.11b - Wireless IEEE 802.11g - Ethernet Port LAN min. 2x10/100BaseTX (RJ45) Maksymalna moc nadajnika dla 802.11b 20 dBm Maksymalna moc nadajnika dla 802.11g 20 dBm Maksymalna moc nadajnika dla 802.11a 18 dBm Szyfrowanie - WPA - Wi-Fi Protected Access - WPA2 (PSK) - WiFi Protected Access 2 (Pre-Shared Keys) - 152 bit WEP Dostępne szybkości transmisji min. 108 Mb/s Tryb pracy - punkt dostępowy - infrastruktury - most punkt-punkt - most punkt-wielopunkt Częstotliwość - 2.4 - 2.4835 GHz - 5.150 - 5.850 GHz Modulacja - DSSS - Direct Sequence Spread Spectrum - CCK - Complementary Code Keying - DQPSK - Differential Quadrature Phase Shift Keying - OFDM - Orthogonal Frequency Division Multiplexing - QPSK (Quadrature Phase Shift Keying) Obsługiwane protokoły i standardy - IEEE 802.11g - Wireless LAN 108Mbps, 2.4GHz - IEEE 802.11a - Wireless LAN 54Mbps, 5GHz - IEEE 802.11b - Wireless LAN 11Mbps, 2.4GHz - IEEE 802.3 - 10BaseT - IEEE 802.3x - Flow Control - IEEE 802.3af - Power over Ethernet - IEEE 802.3u - 100BaseTX - Telnet - HTTP - Hypertext Transfer Protocol - SNMPv3 - Simple Network Management Protocol ver. 3 - RADIUS Wyposażenie standardowe - kabel zasilający - kabel krosowy RJ45, UTP, kat. 5 - zestaw do montażu na ścianie lub maszcie - zasilacz Gwarancja: 24 miesiące Wykonawca zobowiązany jest a) Zamontować, skonfigurować i uruchomić dostarczone urządzenia w miejscu wskazanym przez dyrektora jednostki, b) potwierdzić wykonanie ww. czynności w protokole zdawczo-odbiorczym. Ilość: 2 szt. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymogi określone przez Zamawiającego jw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2 Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 2.1 Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu, Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.turek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach