Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego, postępowanie drugie

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, Ul. Wieniecka 49
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 412 94 13 , fax. 54 412 94 13
  • Data zamieszczenia: 2015-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku
    Ul. Wieniecka 49 49
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 412 94 13, fax. 54 412 94 13
    REGON: 34141172700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.wloclawek.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego, postępowanie drugie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów oraz monitorów dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku. II. Planowany termin realizacji zamówienia: dostawa w ciągu 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy.* * Przez dzień roboczy rozumie się dzień od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. III. Dokładny opis asortymentu: 1. Komputer używany, ilość: 100 sztuk, element specyfikacji (parametry minimalne): 1) Procesor: a) Min. Liczba rdzeni: 2, b) Min. Taktowanie rdzenia: 3 GHz, c) Zaoferowany procesor musi uzyskiwać w teście Passmark CPU Mark wynik min.: 2170 punktów (http://www.cpubenchmark.net); 2) Płyta główna: a) Płyta główna musi być zaprojektowana przez producenta komputera i oznaczona jego znakiem firmowym, b) Wolne złącza na płycie: Min 2xPCI, Min 1xPCI-E; 3) Pamięć: a) Min. 4GB DDR3 1066MHz lub 1333MHz, możliwość rozbudowy do 16 GB, b) Min. ilość slotów RAM - 4 szt. w tym 2 sloty wolne; 4) Dysk twardy: Min. 146 GB SATA; 5) Karta graficzna zintegrowana: a) Zintegrowana o parametrach wydajnościowych min. Intel GMA 4500, b) GPU taktowanie rdzenia 350 MHz, c) Maksymalny pobór mocy 4W, d) Obsługuje OpenGL 2.0/DirectX 10.0, e) wyjście D-SUB 15-pin; 6) Karta obsługuje rozdzielczości i częstotliwości odświeżania: a) 1280 x 1024 /32bit/ 60 Hz (VGA), b) 1600x1200/32bit/60Hz (VGA) ; 7) Bufor pamięci karty (zintegrowania i współdzielona): 2GB; 8) Sposób podłączenia komputera do monitora poprzez złącze: D-SUB (VGA); 9) Napęd optyczny: DVD; 10) Rodzaje wyjść / wejść: a) 2 x audio (1 panel przedni, 1 panel tylny), b)1 x DisplayPort, c)1 x COM, d) 1 x LPT, e) 8 x USB 2.0 (w tym 2 na panelu przednim), f) 1 x PCI, g) 1 x PCI-E, h)1 x D-SUB (VGA), i) 1 x RJ45; 11) Karta sieciowa: Zintegrowana 10/100/1000 Mb/s; 12) System operacyjny: a) Na komputerze musi być zainstalowany w pełni legalny system operacyjny, Microsoft Windows 7 Professional PL lub system równoważny. Wymagana licencja typu Refurbished, każdy komputer musi posiadać na dysku partycję recovery. System 64 bit. Nie przeznaczony do ekranów dotykowych. Wersja językowa Polska. Certyfikat autentyczności. System zainstalowany i skonfigurowany ze wszystkimi niezbędnymi sterownikami. Naklejka licencyjna systemu operacyjnego przyklejona do obudowy komputera. b) System poprawnie działa z oprogramowaniem zainstalowanym w Szpitalu tj.: - Microsoft Office w wersjach od 2000 do 2013 (każdy z jego komponentów), - Oprogramowanie dla Aptek Szpitalnych firmy Asseco Poland S.A. w wersji dla Windows, - Oprogramowanie dla szpitali Finanse i Księgowość firmy Asseco Poland S.A. w wersji dla Windows, - Oprogramowanie dla szpitali Rachunek Kosztów firmy Asseco Poland S.A. w wersji dla Windows, - Oprogramowanie dla szpitali Rejestr Sprzedaży firmy Asseco Poland S.A. w wersji dla Windows, - Oprogramowanie dla szpitali Kadry firmy Asseco Poland S.A. w wersji dla Windows, - Oprogramowanie dla szpitali Płace firmy Asseco Poland S.A. w wersji dla Windows, - Oprogramowanie dla szpitali Środki Trwałe firmy Asseco Poland S.A. w wersji dla Windows, - Oprogramowanie szpitali Ruch Chorych firmy Asseco Poland S.A. w wersji dla Windows, - oprogramowanie Oracle Client 11g w wersji dla Windows, - oprogramowanie Centura 7.5 Client w wersji dla Windows, Ważne: Zamawiający nie dopuszcza stosowania emulatorów ani środowisk wirtualnych do uruchomienia wymienionego wcześniej oprogramowania. c) System musi posiadać następujące cechy: - obsługa procesorów wielordzeniowych, - graficzny okienkowy interfejs użytkownika w języku polskim, - pełna współpraca z Active Directory, możliwość pracy sieciowej, - możliwość aktualizacji poprzez sieć (przez 5 lat od daty dokonania zamówienia) ujęta w cenie sprzętu, - posiadający wsparcie pomocy technicznej producenta; 13) Data produkcji: 2008 lub późniejsza; 14) Typ obudowy: Desktop, Obudowa - umożliwiająca pracę w pozycji pionowej i poziomej o wymiarach nie większych niż: 40 x 12 x 36 cm. Zasilacz - o minimalnej mocy 250 W i sprawności co najmniej 87% 15) Obudowa w jednostce centralnej musi być otwierana bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycie standardowych wkrętów, śrub motylkowych): Tak; 16) Zawartość zestawu: a) Przewód zasilający długość min.1.5m, b) standardowa klawiatura usb - długość kabla min. 1.5m, c) mysz przewodowa optyczna usb - długość kabla min. 1.5m; 17) Gwarancja: 24 miesiące; 18) Zapewnienie urządzenia zastępczego w okresie gwarancyjnym: W przypadku naprawy trwającej powyżej 48 godzin od momentu zgłoszenia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić urządzenie zastępcze o porównywalnych lub lepszych parametrach na czas naprawy urządzenia. 2. Monitor używany, ilość: 105 sztuk, element specyfikacji (parametry minimalne): 1) Typ: LCD TN/TFT; 2) Przekątna ekranu: 19 cali, kolorowy LCD; 3) Wymiary ekranu: 4:3; 4) Optymalna rozdzielczość ekranu: 1280 x 1024 / 60 Hz; 5) Czas reakcji: 5ms; 6) Kontrast: 800:1; 7) Jasność: 250 cd/m2; 8) Złącza: D-SUB, DVI; 9) Regulacja Wysokości: TAK; 10) Hub USB: TAK; 11) Pivot: TAK; 12) Data produkcji: 2008 lub późniejsza; 13) Zawartość: a) Komplet kabli w zestawie, b) przewód sygnałowy min. 1,5m D-SUB (VGA), c) przewód zasilający długość min 1,5m; 14) Norma emisji: TCO 03; 15) Gwarancja: 24 miesiące; 16) Zapewnienie urządzenia zastępczego w okresie gwarancyjnym: W przypadku naprawy trwającej powyżej 48 godzin od momentu zgłoszenia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić urządzenie zastępcze o porównywalnych lub lepszych parametrach na czas naprawy urządzenia. UWAGI: 1. Sprzęt zostanie dostarczony do pomieszczeń piwnicznych znajdujących się pod główny wejściem do budynku szpitala (zejście po schodach lub windą). 2. Zamawiający dokona płatności za dostarczony sprzęt w formie 10 rat. Dokładny opis płatności w formie ratalnej znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności pierwszej raty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szpital.wloclawek.pl/przetargi/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach