Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu ogłasza przetarg
- Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Parkowa 22
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6433000 w. 112 , fax. 056 6433001
- Data zamieszczenia: 2009-08-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
ul. Parkowa 22 22
86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6433000 w. 112, fax. 056 6433001
REGON: 87121838000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.grudziadz.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Grudziądzu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuję dostawę fabrycznie nowego, gotowego do używania sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Grudziądzu, w następującym zakresie: Część A Serwer sieciowy - 1 sztuka; Część B Urządzenia telefonii IP: przełącznik - 4 sztuki, serwer wraz z licencją - 1 sztuka, przystawki - 4 sztuki;Część C Części, akcesoria i wyroby do komputerów: pamięć Ram - 6 sztuk, Dysk twardy - 1 sztuka, Dysk twardy - 1 sztuka, Dysk twardy - 2 sztuki, Dysk twardy - 3 sztuki, Napęd Blu-Ray - 1 sztuka, Napęd Blu-Ray - 1 sztuka, PenDrive - 3 sztuki, PenDrive - 10 sztuk; Część D Urządzenia wielofunkcyjne: urządzenie wielofunkcyjne - 2 sztuki, kolorowe urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka; Część E Materiały eksploatacyjne; Część F Oprogramowanie komputerowe. II. W celu potwierdzenia, , że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający żąda aby wykonawca przedłożył wraz z ofertą następujące certyfikaty i deklaracje Część D dot. urządzeń wielofunkcyjnych - Deklaracja zgodności z dyrektywą 89/336/EEC, Deklaracja zgodności z dyrektywą 2006/95/EEC, Deklaracja zgodności z dyrektywą 1999/5/EEC - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W związku z tym, że wartośc zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust 8 ustawy, Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.Zgodnie z art. 22 ustawy, o zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie przedmiotu zamówienia;2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. W związku z tym, że wydatki publiczne powinny być dokonywane w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasady uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów, Zamawiający wymaga, aby wykonawcy ubiegający się o zamówienie spełniali następujące, szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:1)ocena spełniania warunków wskazanych w pkt I ppkt 1, 3, 4 nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń;2)w zakresie warunku wskazanego w pkt I ppkt 2 wymagane jest posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonania co najmniej 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym część przedmiotu zamówienia, którego oferta dotyczy. Ocena spełniania warunków wskazanych w pkt I ppkt 2 nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń; III. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców potwierdzających ich spełnienie, z wykorzystaniem druku ZP-17, o którym mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.U.Nr 188, poz. 1154)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie;2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;3.Wykaz wykonanych trzech dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym część przedmiotu zamówienia, którego oferta dotyczy, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji dostawy
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.grudziadz.com.pl/sop.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa urządzeń komputerowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia
Dodano: 2016-06-03 - Dostawa sprzętu informatycznego i sprzętu biurowego
Dodano: 2016-05-05 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2016-04-19 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA ZAPROJEKTOWANIU I WYKONANIU ROZBUDOWY MIEJSKIEGO SYSTEMU MONITORINGU W BYDGOSZCZY (UL. DŁUGA I UL. ŻMUDZKA)
Dodano: 2016-04-14 - dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów LCD, drukarek laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych laserowych, komputerów typu cienki klient z monitorami i licencjami oprogramowania, pamięci RAM DDR2 i DDR3, licencji na system operacyjny i pakiet biurowy
Dodano: 2016-04-14 - DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM WYPOSAŻENIA GABINETU DYDAKTYCZNEGO DO WSPOMAGANIA PROCESU SZKOLENIA W CENTRUM SZKOLENIA ARTYLERII I UZBROJENIA W TORUNIU
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania. Nr sprawy 918/P/2016
Dodano: 2016-04-07 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA ZAPROJEKTOWANIU I WYKONANIU ROZBUDOWY MIEJSKIEGO SYSTEMU MONITORINGU W BYDGOSZCZY
Dodano: 2016-03-16 - Dostawa 19 szt. zestawów komputerowych z oprogramowaniem na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i Prokuratur Rejonowych okręgu bydgoskiego.
Dodano: 2015-11-26