Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz oprogramowania w ramach projektu pt.: „Konarski kwitnie zawodowo!” realizowanego w ramach RPO Województwa Świętokrzyskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zespół Szkół nr 1 im. ks. St. Konarskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 28-300 Jędrzejów, Ul. Przypkowskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 386 22 11 wew.10, , fax. 41 386 22 11
  • Data zamieszczenia: 2020-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół nr 1 im. ks. St. Konarskiego
    Ul. Przypkowskiego 49
    28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 386 22 11 wew.10, , fax. 41 386 22 11
    REGON: 29033921600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp1.jedrzejow.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz oprogramowania w ramach projektu pt.: „Konarski kwitnie zawodowo!” realizowanego w ramach RPO Województwa Świętokrzyskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz oprogramowania w ramach projektu pt.: „Konarski kwitnie zawodowo!” realizowanego w ramach RPO Województwa Świętokrzyskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz oprogramowania podzielonego na następujące części/zadania; 2.1.1. część/zadanie 1- Zestawy komputerowe (stacjonarny komputer, monitor, mysz) z pakietem Office 2.1.2. część/zadanie 2- Przenośny/mobilny projektor multimedialny 2.1.3. część/zadanie 3- Zestaw multimedialny (tablica multimedialna z projektorem) 2.1.4. część/zadanie 4- Urządzenie wielofunkcyjne laserowe 2.1.5. część/zadanie 5- Cyfrowy aparat fotograficzny 2.1.6. część/zadanie 6- Telebim reklamowy 2.1.7. część/zadanie 7- Profesjonalne oprogramowanie graficzne Zakup i dostawa obejmuje: - dowóz i wniesienie sprzętu do miejsca wyznaczonego w Zespole Szkół nr 1 im. ks. St. Konarskiego w Jędrzejowie, ul. Przypkowskiego 49. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia: 1. Zestaw komputerowy z pakietem Office-32 szt. 1. Przenośny projektor multimedialny ze stojakiem-1 szt. 2. Zestaw multimedialny (tablica multimedialna z projektorem)-1 szt. 3. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe- 1 szt. 4. Cyfrowy aparat fotograficzny-1 szt. 5. Telebim reklamowy-1 szt. 6. Profesjonalne oprogramowanie graficzne-16 szt. 2.2. Zamawiający zastrzega, że przedmiot dostawy ma być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable niezbędne do ich użytkowania 2.3. Wszystkie materiały powinny być nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji, być sprawna i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczone artykuły muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim. 2.4. Wszystkie dostarczone artykuły muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 2.5. Wykonawca obowiązany jest przekazać zamawiającemu licencję jak również wszelkie prawa na dostarczone oprogramowanie wystawione na rzecz zamawiającego. Wykonawca dostarczy oprogramowanie w polskiej wersji językowej, wraz z dokumentacją w języku polskim. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć we własnym zakresie i na własny koszt przedmiot zamówienia pod adres Zamawiającego w godzinach 8.00-15.00. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. 2.6. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. 2.7. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia. 2.8. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: - są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy zamawiającego lub - nie spełniają wymagań zamawiającego określonych w załącznikach lub - dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. W przypadku stwierdzenia ww. okoliczności w trakcie trwania czynności odbiorowych Zamawiający ma prawo odmówić odbioru takiego wyposażenia, a Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. 2.9. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za jego przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 2.10. Zamawiający zastrzega minimalny okres rękojmi dla zamówienia na sprzęt komputerowy i multimedialny - 24 miesiące od dnia odbioru dostawy przedmiotu zamówienia potwierdzonej bezusterkowym protokołem zdawczo- odbiorczym. 2.11. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji zgodnie z opisem zawartym w opisie każdej części zamówienia od dnia podpisania bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego, zgodnie ze szczegółowymi warunkami gwarancji zawartymi w opisie poszczególnych części zamówienia wg Załącznika nr 1 do SIWZ. 2.12. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy wyposażenia i sprzętu. Czas reakcji serwisu (fizyczne stawienie się serwisanta w miejscu zainstalowania sprzętu i podjęcie czynności zmierzających do naprawy sprzętu), o ile nie jest to określone w Załączniku nr 1 do SIWZ, w ciągu 72 godzin (pełne godziny) licząc od momentu zgłoszenia awarii. Wykonawca zapewnia pełny, bezpłatny przegląd okresowy całego wyposażenia na 1 miesiąc przed upływem terminu gwarancji. Inne wymagania: 1) Instrukcja obsługi w jęz. polskim w wersji elektronicznej; 2.13. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez zamawiającego, w związku z czym musi złożyć z ofertą szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją, tak aby Zamawiający mógł stwierdzić czy przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i spełnia kategorie równoważności. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady prawne sprzętu, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej lub przemysłowej, w tym praw autorskich, patentów, praw ochronnych na znaki towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, pozostające w związku z wprowadzeniem sprzętu do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa oprogramowania, Wykonawca gwarantuje, iż jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu dostarczonego oprogramowania oraz zapewnia, iż Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do używania (licencji) wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem w zakresie dozwolonym przez producenta oprogramowania. 2.14. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych zamawiającego. 3. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określony został we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Warunki płatności określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od umowy w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach – zgodnie z art. 145 ustawy pzp. 6. Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określają: - Załącznik nr 6 do SIWZ – projekt umowy, - Załącznik nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu z uwagi na brak regulacji nakazujących ich posiadanie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach