Przetargi.pl
Dostawa sprzętu i akcesoriów informatycznych, oprogramowania biurowego, licencji antywirusowych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA

Centrum Rozwoju Lokalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Sandomierska 26a
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412480370
  • Data zamieszczenia: 2024-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Rozwoju Lokalnego
    ul. Sandomierska 26a
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 412480370
    REGON: 520441983
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.crl.ostrowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu i akcesoriów informatycznych, oprogramowania biurowego, licencji antywirusowych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i akcesoriów informatycznych, oprogramowania biurowego, licencji antywirusowych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA (FESW.08.02-IZ.00-0003/23). Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027, Priorytet 8. Edukacja na wszystkich etapach życia Działanie, Działanie 08.02 Podnoszenie jakości kształcenia podstawowego.2.1.Cel i przedmiot zamówienia:Przedmiotem Zamówienia jest dostawa sprzętu i akcesoriów informatycznych, oprogramowania biurowego, licencji antywirusowych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby prowadzenia zajęć pozalekcyjnych, zajęć warsztatowych, indywidualnego doradztwa zawodowego oraz realizacji innych działań w Publicznej Szkoły Podstawowej nr 4 w Ostrowcu Świętokrzyskim oraz Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim. Działania są realizowane w ramach projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA (FESW.08.02-IZ.00-0003/23). Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027, Priorytet 8. Edukacja na wszystkich etapach życia Działanie, Działanie 08.02 Podnoszenie jakości kształcenia podstawowego.Celem projektu jest podniesienie jakości kształcenia podstawowego w PSP nr 4 im. Partyzantów Ziemi Kieleckiej w Ostrowcu Świętokrzyskim (dalej PSP 4) i PSP nr 5 im. Stefana Żeromskiego w Ostrowcu Świętokrzyskim (dalej PSP 5).Na wszystkich etapach realizacji projektu realizowane są zasady unikania przekazu i jakichkolwiek innych elementów dyskryminujących i utrwalających stereotypy ze względu na niepełnosprawność lub inne przesłanki określone w szczególności w art.9 ust 3 Rozporządzenia PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2021/1060 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Funduszu Spójności, Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji i Europejskiego Funduszu Morskiego, Rybackiego i Akwakultury, a także przepisy finansowe na potrzeby tych funduszy oraz na potrzeby Funduszu Azylu, Migracji i Integracji, Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Instrumentu Wsparcia Finansowego na rzecz Zarządzania Granicami i Polityki Wizowej Dz.U.UE.L.2021.231.159 z dnia 2021.06.30 (dalej zwanego Rozporządzeniem 2021/1060). Działania realizowane będą zgodnie z politykami równości szans i dostępności projektu dla osób niepełnosprawnych oraz równości szans płci. Działania realizowane w projekcie są dodatkowe, nie wynikają z podstawy programowej.2.2.Przedmiot zamówienia obejmuje:1) Laptop – 13 sztuk2) Zestaw komputerowy (komputer + monitor) – 13 sztuk3) Tablet – 26 sztuk4) Program antywirusowy dla szkół – 2 licencje – każda na co najmniej 13 stanowisk komputerowych5) Monitor interaktywny z mobilnym stojakiem – 2 sztuki6) Pakiet biurowy – 26 sztuk7) Szafka z wózkiem na laptopy i tablety z ładowaniem– 1 sztuk8) Mikrofon bezprzewodowy z mikroportami i akcesoriami – 3 sztukiSzczegółową specyfikację przedmiotu zamówienia, wymogi dotyczące jego realizacji oraz parametry wymaganego sprzętu i oprogramowania zawiera załączony Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2. UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.3. SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.4. ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJWarunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) co najmniej dwa zamówienia o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, polegające na dostawie sprzętu komputerowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach