Przetargi.pl
„Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Opatowskiego i jego jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury”

Powiat Opatowski w Opatowie ogłasza przetarg

  • Adres: 27-500 Opatów, Ul. Henryka Sienkiewicza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 86 84 723 , fax. 15 86 84 721
  • Data zamieszczenia: 2020-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Opatowski w Opatowie
    Ul. Henryka Sienkiewicza 17
    27-500 Opatów, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 86 84 723, fax. 15 86 84 721
    REGON: 83040921200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.opatow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Opatowskiego i jego jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Opatowskiego i jego jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7, 7A, 7Bdo SIWZ. 3. Zamówienie dzieli się na poniższe części: część I – Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej: A. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk B. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk C. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej część II – Ubezpieczenia komunikacyjne: A. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych; B. Ubezpieczenie autocasco; C. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów; D. Ubezpieczenie assistance. Zamawiający na podstawie art. 34 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych zastrzega sobie prawo do jednostronnego (w ramach prawa opcji) rozszerzenia zamówienia do wysokości środków finansowych przyznanych na ten cel, w ramach poszczególnych części. Rozszerzenie zamówienia polegające na doubezpieczeniu mienia w tym pojazdów. Szczegóły stosowania prawa opcji podane są w opisie przedmiotu zamówienia dotyczących poszczególnych rodzajów ubezpieczenia i dotyczą m.in.: Część I - Przedmiotem prawa opcji może być: A. ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk maksymalnie do wysokości 10 % zamówienia podstawowego – ubezpieczenie ponad limit określony w klauzuli automatycznego pokrycia w każdym roku polisowym umowy trzyletniej; B. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk maksymalnie do wysokości 10 % zamówienia podstawowego – ubezpieczenie ponad limit określony w klauzuli automatycznego pokrycia w każdym roku polisowym umowy trzyletniej; Część II - Przedmiotem prawa opcji może być: A. ubezpieczenie obowiązkowej odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych; B. ubezpieczenia auto casco; C. ubezpieczenia NNW kierowcy i pasażerów; D. ubezpieczenia assistance - maksymalnie do wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego w każdym roku polisowym umowy trzyletniej – doubezpieczeniu nowych pojazdów nabytych przez Ubezpieczonego podczas trwania umowy, na podstawie umów sprzedaży, bądź innych umów, na mocy których powstanie po stronie ubezpieczonego prawo do używania pojazdu. 2. Faktyczne potrzeby Zamawiającego realizowane w ramach prawa opcji będą zgłaszane w trakcie obowiązywania umowy w związku z nabyciem środków trwałych, modernizacją/ ulepszeniem środków trwałych, oddaniem do użytku nowych inwestycji, umowami cywilno- prawnymi nakładającymi na Zamawiającego obowiązek ubezpieczenia. a. Szczegółowy zakres prawa opcji opisany został w opisie przedmiotu zamówienia. b. Ceny/stawki świadczenia usług w ramach prawa opcji nie ulegną zmianie w stosunku do określonych w Ofercie dla zamówienia podstawowego (formularz oferty – część I – załącznik 1A, formularz oferty – część II – załącznik 1B). c. Zamawiający gwarantuje jedynie wykonanie zamówienia podstawowego, natomiast maksymalna wysokość prawa opcji została określona w formularzu ofertowym dla I, II części zamówienia. UWAGA: Zamawiający informuje, iż SIWZ zawiera informacje o charakterze poufnym zawarte w załącznikach nr 7- 15 do SIWZ. W związku z powyższym na podstawie art.8 ust. 2 w związku z art. 37 ust. 6 ustawy PzpZamawiający udostępni opis przedmiotu zamówienia tym Wykonawcom, którzy bezpośrednio zwrócą się ze stosowanym wnioskiem o udostępnienie informacji poufnych dotyczących działalności Powiatu Opatowskiego i jego jednostek organizacyjnych oraz instytucjami kultury zamieszczonych w załącznikach nr 7-15– wzór wniosku - załącznik nr 16.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości: Część I – 5000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), Część II – 5000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), należy wnieść przed upływem terminu składania ofert na konto podane w SIWZ zgodnie z zapisami SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie ustawy Pzp oraz niniejszej SIWZ; 2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełniania następujących warunków udziału w postępowaniu, dotyczących: 1) kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia, na które składa ofertę – dotyczy każdej Części zamówienia niezależnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1A, 1B do SIWZ, Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę lub upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie. 4. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tejsamej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp – zgodnie z treściązałącznika nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawićdowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji wpostępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach