Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w gminie Niemcza dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013

Gmina Niemcza ogłasza przetarg

  • Adres: 58-230 Niemcza, ul. Rynek 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8376999, 8376265
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niemcza
    ul. Rynek 10 10
    58-230 Niemcza, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8376999, 8376265
    REGON: 89071788100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.niemcza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w gminie Niemcza dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 100 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem na rzecz Zamawiającego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w Załączniku nr 1 do SIWZ. W ramach zakresu przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy, zainstaluje oraz uruchomi sprzętu komputerowy u beneficjenta ostatecznego projektu pod wskazanymi przez Zamawiającego adresami na terenie gminy Niemcza w miejscowościach: Gilów, Gola Dzierżoniowska, Kietlin, Niemcza, Nowa Wieś Niemczańska, Podlesie, Przerzeczyn Zdrój, Wilków Wielki, zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym po podpisaniu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej 3 dostawy sprzętu komputerowego (każda z dostaw obejmująca dostawę komputerów stacjonarnych PC i lub notebooków) o wartości każdej z dostaw nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto oraz potwierdzą, że dostawy te zostały wykonane należycie c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Ocena spełniania ww warunków odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp 3.Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp . W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców składa oświadczenie osobno. 4.Wykaz zrealizowanych w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 dostawy sprzętu komputerowego (każda z dostaw obejmująca dostawę komputerów stacjonarnych PC i- lub notebooków) o wartości każdej z dostaw nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto. Wykaz powinien zawierać co najmniej: nazwę dostarczonych komputerów (typ, model), wartość w PLN brutto dostarczonych komputerów, datę wykonania dostawy, nazwę i adres zamawiającego do którego dostarczono sprzęt komputerowy . Do wykazu należy dołączyć dokumenty wystawione przez zamawiającego potwierdzające należyte wykonanie zamówienia (np. referencje, protokoły odbioru potwierdzające odbiór bez zastrzeżeń).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji (min. 24 m-ce - maks. 60 m-cy)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.niemcza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach