Przetargi.pl
Rozbiórka Grodu Wczesnośredniowiecznego na terenie Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych - Partynice (CPV: 45110000-1 roboty w zakresie burzenia I rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne)

Gmina Wrocław - Wrocławski Tor Wyścigów Konnych-Partynice ogłasza przetarg

  • Adres: 53-033 Wrocław, ul. Zwycięska 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3398364 , fax. 0-71 3397610
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław - Wrocławski Tor Wyścigów Konnych-Partynice
    ul. Zwycięska 2 2
    53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3398364, fax. 0-71 3397610
    REGON: 93048678700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wtwk-partynice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórka Grodu Wczesnośredniowiecznego na terenie Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych - Partynice (CPV: 45110000-1 roboty w zakresie burzenia I rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka Grodu Wczesnośredniowiecznego zlokalizowanego na terenie Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych - Partynice przy ul. Zwycięskiej 2 we Wrocławiu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem uczestniczenia w postępowaniu jest: a) należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykazane roboty budowlane muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie; b) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; c) posiadanie niezbędnej wiedzy oraz doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ponadto Wykonawcy, którzy ubiegają się o udzielenie zamówienia: e) dysponują kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Wymagane jest by ww. osoby były członkami Izby Inżynierów Budownictwa; f) muszą być ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Należy dołączyć następujące dokumenty, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków: 1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY zawierający następujące załączniki: 1) Zał. nr 1 - Oświadczenia Wykonawcy, w którym znajdują się następujące oświadczenia: a) Oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c) Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Do Załącznika nr 1 należy dołączyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) b) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; g) uprawnienia budowlane w/w osób wskazanych do pełnienia funkcji kierownika budowy, zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia; h) aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie (j.w.); i) wykaz wykonanych robót budowlanych (doświadczenie zawodowe) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wtwk-partynice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach