Przetargi.pl
Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego na podwoziu z napędem 4 x 2

Ochotnicza Straż Pożarna w Chocianowie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-140 Chocianów, ul. Ratuszowa 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 8185020 w. 131 , fax. 76 8185029
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Chocianowie
    ul. Ratuszowa 10 10
    59-140 Chocianów, woj. dolnośląskie
    tel. 76 8185020 w. 131, fax. 76 8185029
    REGON: 39075015000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego na podwoziu z napędem 4 x 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Parametry techniczno użytkowe dla lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego na podwoziu z napędem 4 x 2 1. Samochód wyprodukowany nie wcześniej niż 31.12.2006 r. 2. Gwarancja: minimum 12 miesięcy na cały pojazd. 3. Silnik: typ turbodiesel, moc minimalna 110 kW. 4. Skrzynia biegów manualna, 6 - biegowa. 5. Napęd 4 x 2 z blokadą tylnego koła. 6. Techniczna dopuszczalna masa całkowita min. 6000 kg. 7. Rozstaw osi min. 4300 mm. 8. Długość kabiny min. 3300 mm. 9. Układ kierowniczy ze wspomaganiem. 10. Rodzaj nadwozia: a) kabina podwójna, brygadowa, min. 5 - osobowa, b) kabina wyposażona w 4 przeszklone drzwi, c) na ramie samochodu umieszczona zabudowa kontenerowa na sprzęt, z dachem użytkowym. 11. Zabudowa: a) zabudowa kontenerowa umieszczona na ramie pomocniczej konstrukcji metalowej, przytwierdzona do ramy pojazdu, b) konstrukcja zabudowy wykonana z kompozytu, c) dach zabudowy użytkowy, pokryty antypoślizgową matą, zabezpieczony relingiem, z drabinką wejściową umieszczoną na tylnej ścianie pojazdu, d) konstrukcja dachu użytkowego musi zapewniać obciążenie masą min. 2 osób + 100 kg sprzętu, e) dostęp do przedziału sprzętowego za pomocą 5 szt. żaluzji aluminiowych, pyło i wodoszczelnych, rozmieszczonych w następujący sposób: 2 szt. z lewej, 2 szt. z prawej i 1 szt. z tyłu zabudowy pojazdu, f) podnoszenie żaluzji ręcznie, wspomagane mechanizmem sprężynowym, z blokadą opadania po otwarciu, g) wszystkie skrytki pojazdu wyposażone w zamki zamykane jednym kluczem, h) konstrukcja żaluzji umożliwiająca ich otwarcie i zamknięcie w rękawicach strażackich, i) oświetlenie skrytek załączane z centralnego wyłącznika w kabinie kierowcy, j) konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzanie wody z ich wnętrza, k) oświetlenie pola pracy na zewnątrz wokół pojazdu, l) wewnątrz zabudowy kontenerowej stelaż z półkami aluminiowymi na sprzęt, z możliwością regulacji wysokości półek, m) agregat wodny ze zwijadłem szybkiego natarcia w prawej skrytce 12. Agregat wodny: a) pompa o ciśnieniu roboczym min. 10 bar, b) zwijadło szybkiego natarcia z wężem o długości min. 30 metrów, zakończonym prądownicą, c) zbiornik na wodę o pojemności min. 800 litrów, d) zbiornik na wodę wyposażony w nasadkę zasilającą z możliwością podłączenia węża W-52, e) silnik agregatu benzynowy, f) układ wodno pianowy z systemem piany sprężonej, g) pompa próżniowa ( zasysająca). 13. Maszt oświetleniowy: a) zamontowany na stałe w pojeździe, b) o mocy łącznej 600 W, wysokość masztu po rozłożeniu od poziomu dachowego podestu roboczego dl reflektora nie mniejsza niż 1,5 metra, c) musi być zapewniona również możliwość bezprzewodowego sterowania masztem, d) maszt oświetleniowy zasilany z agregatu prądotwórczego o mocy min. 2,2 kW. 14. Ilość miejsc min. 5 w tym: a) z przodu 1 fotel kierowcy + fotel dowódcy, b) z tyłu min. 3 fotele jednoosobowe lub ławka min. trzyosobowa, 15. Kolory: a) kabina i zabudowa kolor czerwony, b) zderzaki, nadkola kolor biały, 16. Dane techniczne i wyposażenie pojazdu: a) układ hamulcowy hydrauliczny, dwuobwodowy, b) hamulce tarczowe na przedniej i tylnej osi, c) system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania - ABS, d) system kontroli trakcji zabezpieczający poślizgowi kół podczas przyspieszania ( typu ASR), e) system elektronicznego rozdziału siły hamowania ( typu EBD ), f) wspomaganie układu kierowniczego, g) immobilizer, h) instalacja elektryczna 12 V, i) światła przeciwmgielne, halogenowe, j) lusterka zewnętrzne szerokokątne, k) fotel kierowcy z pełną regulacją, l) fotele wyposażone w 3-punktowe pasy bezpieczeństwa, m) podręczne skrytki i półki w kabinie, na dokumentację i drobny sprzęt, n) podłoga kabiny wyłożona zmywalną wykładziną antypoślizgową, o) koła min. 16 na felgach stalowych, p) pełnowymiarowe koło zapasowe dla każdego rodzaju kół pojazdu ( w przypadku różnego rozmiaru kół na osi przedniej i tylnej) + klucz i lewarek, q) zestaw narzędzi, r) trójkąt ostrzegawczy, s) apteczka, t) gaśnica samochodowa, u) klin pod koła. 17. Pojazd musi być wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno - ostrzegawcze, akustyczne i świetlne z możliwością podawania komunikatów słownych, z manipulatorem wewnątrz kabiny kierowcy o następujących parametrach: a) poprzeczna belka zespolona sygnalizacyjno - akustyczna na dachu z przodu pojazdu, z lampami błyskowymi koloru niebieskiego i głośnikiem o mocy min. 100W z napisem STRAŻ i możliwością załączenia tylko sygnalizacji świetlnej bez dźwiękowej, b) 1 lampa błyskowa niebieska z tyłu zabudowy pojazdu, c) 2 lampy błyskowe niebieskie na masce z przodu pojazdu. 18. Samochód musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym. Podwozie musi posiadać świadectwo homologacji typu. 19. Samochód musi posiadać niezbędne dokumenty wymagane do rejestracji jako samochód uprzywilejowany w ruchu, pożarniczy lub specjalny. 20. Wewnątrz kabiny kierowcy zamontowany radiotelefon w zakresie 136-174 MHz o mocy 1-25W, odstęp między kanałami 12,5 kHz, dostosowany do użytkowania w sieci OSP, wraz z instalacją antenową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomiczno finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert ( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2) Oświadczenie - zał. nr2 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://chocianow.bip.pbox.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach