Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg
- Adres: 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej 49
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8562850 , fax. 074 8523110
- Data zamieszczenia: 2015-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
ul. Armii Krajowej 49 49
58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
tel. 074 8562850, fax. 074 8523110
REGON: 00057958900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.swidnica.bip-gov.info.pl/bip/glowna
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Świdnicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
III. Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - zgodnie z Minimalnymi parametrami sprzętu komputerowego i oprogramowania - załącznik nr 3 do SIWZ; LP Nazwa sprzętu komputerowego szt. 1. Serwer - 1 2. Komputer stacjonarny - 10 3. Monitor LCD - 10 4. Notebook - 1 5. Drukarka laserowa 1 - 1 6. Drukarka laserowa 2 - 3 7. Mysz bezprzewodowa - 1 8. Pamięć RAM - 6 9. Dysk twardy, SATA - 4 10. Klawiatura - 10 11. Dysk twardy, SAS - 3 12. Mysz laptopowa - 10 13. Mysz komputerowa - 10 14. Oprogramowanie 1 - 1 15. Oprogramowanie 2 - 4 16. Oprogramowanie 3 - 13 17. Oprogramowanie 4 - 1 18. Oprogramowanie 5 - 200 19. Przełącznik sieciowy - 2 20. Punkt dostępowy - 1 Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30213300-8, 30213100-6,30216110-0,30231300-0,30232110-8,30233132-5,30233153-8,30234600-4,30236110-6,30237135-4,30237460-1,48313000-5,48310000-4, 32413100-2 IV Opis przedmiotu zamówienia: 1. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany na swój koszt: dostarczyć sprzęt do siedziby Urzędu Miejskiego w Świdnicy, 2. Wykonawca dostarczy sprzęt wraz z oryginalnymi i wypełnionymi kartami gwarancyjnymi, licencjami (certyfikatami) zarejestrowanymi na Urząd Miejski w Świdnicy, 3. Wykonawca dostarczy wszystkie programy w polskiej wersji językowej wraz z dokumentacją w języku polskim, 4. Dostarczone serwery, komputery, monitory i laptopy muszą być wyszczególnione na liście Microsoft - Products Designed for Microsoft Windows - Windows Catalog and HCL) dla dostarczanego systemu operacyjnego (Certyfikat zgodności z MS Windows), 5. Dostarczone serwery, komputery, monitory i laptopy muszą posiadać minimum 36 miesięcy gwarancji producenta na części i robociznę oraz minimum 36 miesięcy serwisu gwarancyjnego producenta w miejscu instalacji sprzętu z reakcją w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu awarii. Pozostały sprzęt ma posiadać gwarancje wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku awarii dysków twardych w okresie gwarancji, dyski pozostają u Zamawiajacego. W celu potwierdzenia oferowanych warunków gwarancji Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenie producenta sprzętu (załącznik nr 16 do oferty, wzór w załączeniu), 6. Wszystkie serwery, komputery, monitory i laptopy muszą posiadać certyfikat serii ISO 9000 lub równoważny na projektowanie, produkcję i serwis, 7. Serwery, komputery, monitory i laptopy muszą pochodzić z autoryzowanej dystrybucji producenta sprzętu, znajdującej się na terytorium Polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia źródła pochodzenia urządzenia w postaci oświadczenia producenta. 8. Oferowane serwery, komputery, monitory i laptopy muszą pochodzić od jednego producenta. 9. Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej na dzień poprzedzający dzień składania ofert. 10. Oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. 11. Dostarczony sprzęt i urządzenia muszą posiadać deklaracje zgodności z CE, 12. Dostarczane urządzenia elektryczne muszą posiadać wtyczki zasilania proste (nie kątowe, ze względu na budowę gniazd elektrycznych w urzędzie), 13. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy (tzn. wyprodukowany nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed ich dostarczeniem) oraz nieużywany, (przy czym Zamawiający dopuszcza, by urządzenia były rozpakowane i uruchomione przed ich dostarczeniem wyłącznie przez wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji działania urządzenia, przy czym Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o zamiarze rozpakowania sprzętu, a Zamawiający ma prawo inspekcji sprzętu przed jego rozpakowaniem), 14. Dostarczone produkty nie stanowią naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich. 15. Wykonawca przedstawi ofertę zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ, 16. Propozycje rozwiązań wariantowych nie będą brane pod uwagę, 17. Przez ofertę równoważną Zamawiający rozumie taką, która dotyczy sprzętu o takich samych parametrach jakościowych, użytkowych i funkcjonalnych jakie zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym. W przypadku zaistnienia wątpliwości czy zaproponowany przez Wykonawcę sprzęt jest równoważny to na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia równoważności oferowanych produktów, w oparciu o dokumenty takie jak specyfikacje urządzeń. V. Termin wykonania zamówienia: Termin realizacji przedmiotu zamówienia: maksymalnie 14 dni od dnia podpisania umowy, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: XI. Wymagania dotyczące wadium 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 500,00 (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). 2. Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania oferty, tj. przed 27-11-2015 r. przed godz. 09:00. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych z tym, że wadium złożone w: a) pieniądzu: należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO S.A. I Oddział w Świdnicy nr 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724; kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, W przypadku korzystania przez Wykonawcę z systemu umożliwiającego dokonywanie natychmiastowych przelewów między kontami w różnych bankach Wykonawca zobowiązany jest tak opisać tytuł przelewu, aby wynikało z niego kto wpłaca wadium i jakiego przetargu dotyczy wpłata, b) gwarancjach (bankowych, ubezpieczeniowych): z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 45 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w przypadku gdy Wykonawca: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, c) innej niż pieniądz formie: należy złożyć w kasie Zamawiającego jako depozyt za potwierdzeniem, przed upływem terminu składania oferty. 4. W przypadku złożenia wadium w formie innej niż pieniądz, dokument gwarancji/poręczenia wadialnego winien pod rygorem odrzucenia oferty wskazywać wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie realizacji przelewu lub oryginał złożenia depozytu. 6. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania z ofertą, przy czym bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem jak w pkt. 10. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Skrócenie terminu realizacji zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.swidnica.bip-gov.info.pl/bip/glowna
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, drukarek, oprogramowania i pozostałego osprzętu komputerowego
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych i oprogramowania dla potrzeb Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-07-15 - WF.2410.01.2016.MW Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek i akcesoriów komputerowych dla Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Wrocławskiego.
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa komputerów mini PC z systemem Windows 7 Professional lub równoważnym - 10 sztuk
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa komputerów, drukarki igłowej oraz akcesoriów komputerowych
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa komputerów wraz z systemem operacyjnym - USK/DZP/PN-113/2016
Dodano: 2016-06-03 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Administracji Centralnej Uniwersytetu Wrocławskiego
Dodano: 2016-05-31 - Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z urządzeniami peryferyjnymi i oprogramowaniem w ramach zadania: Informatyzacja Urzędu Miasta - zakup i wdrożenie systemów wspomagających zarządzanie Miastem (w tym m.in. integracja rozwiązań z zakresu mapy numerycznej z pozostałymi bazami danych i rejestrami UM) oraz rozbudowa infrastruktury teleinformatycznej w celu upowszechnienia elektronicznego dostępu do UM (w tym doposażenie w sprzęt komputerowy)
Dodano: 2016-04-06 - MODERNIZACJĘ STRUKTURY INFORMATYCZNEJ WOJEWÓDZKIEGO FUNDUSZU OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ WE WROCŁAWIU - II ETAP. DOSTAWA KOMPUTERÓW WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM I WYKONANIE DODATKOWYCH USŁUG INFORMATYCZNYCH
Dodano: 2016-03-25