Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J.J. Śniadeckich ogłasza przetarg

  • Adres: 85-225 Bydgoszcz, ul. Kordeckiego 20
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 374-93-32, 374-94-03 , fax. 52 3749332
  • Data zamieszczenia: 2011-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J.J. Śniadeckich
    ul. Kordeckiego 20 20
    85-225 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 374-93-32, 374-94-03, fax. 52 3749332
    REGON: 00000168900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.utp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 18 szt. urządzeń wielofunkcyjnych, 10 szt. drukarek laserowych, 3 szt. skanerów 7 szt. dysków zewnętrznych, 2 szt. monitorów , 3 szt. bezprzewodowych odbiorników typu plug and play, dostawa programu graficznego, 4 licencji programu do konwersacji plików, 2 licencji programu komputerowego do analizy i wizualizacji danych, 2 licencji oprogramowania komputerowego do projektowania grafiki, oprogramowania powiększająco-czytającego, oprogramowania do rozpoznawania tekstu, 29 komputerów osobistych, 7 licencji oprogramowania Office. Dostawa obejmuje: dostarczenie przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko w miejsca wskazane przez Zamawiającego; wniesienie sprzętu przez pracowników Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego; sprzęt zostanie przekazany Zamawiającemu na podstawie protokołu dostawy. Protokół dostawy sporządzi Wykonawca i przedstawi go do podpisu Zamawiającemu. Na przedmiot zamówienia składają się następujące zadania: Zadanie nr 1 Dostawa 4 szt. urządzeń wielofunkcyjnych. Zadanie nr 2 Dostawa 10 szt. drukarek laserowych. Zadanie nr 3 Dostawa 2 szt. drukarek atramentowych. Zadanie nr 4 Dostawa 3 szt. skanerów. Zadanie nr 5 Dostawa 7 szt. dysków zewnętrznych. Zadanie nr 6 Dostawa 2 szt. monitorów. Zadanie nr 7Dostawa 3 szt. bezprzewodowych odbiorników typu plug and play. Zadanie nr 8 Dostawa programu graficznego. Zadanie nr 9 Dostawa 4 licencji programu komputerowego do konwersji plików. Zadanie nr 10 Dostawa 2 licencji oprogramowania komputerowego do analizy i wizualizacji danych. Zadanie nr 11 Dostawa 2 licencji oprogramowania komputerowego do projektowania grafiki. Zadanie nr 12 Dostawa oprogramowania komputerowego powiększająco-czytającego. Zadanie nr 13 Dostawa oprogramowania do rozpoznawania tekstu. Zadanie nr 14 Dostawa 16 szt. komputerów osobistych dla Wydziału Zarządzania. Zadanie nr 15 Dostawa komputera osobistego dla osoby niepełnosprawnej i oprogramowania dla osoby nie-pełnosprawnej dla Wydziału Hodowli i Biologii Zwierząt. Zadanie nr 16 Dostawa 2 szt. komputerów osobistych dla Wydziału Telekomunikacji i Elektrotechniki. Zadanie nr 17 Dostawa komputera osobistego dla Wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska. Zadanie nr 18 Dostawa 5 szt. komputerów osobistych i 5 licencji na oprogramowania dla Wydziału Rolnictwa i Biotechnologii. Zadanie nr 19 Dostawa komputera osobistego dla Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej. Zadanie nr 20 Dostawa 3 szt. komputerów osobistych i 2 licencji oprogramowania dla Wydziału Hodowli i Biologii Zwierząt. Zadanie 21 Dostawa 4 szt. urzadzeń wielofunkcyjnych dla Wydziału Rolnictwa i Biotechnologii. Zadanie nr 22 Dostawa 5 szt. urzadzeń wielofunkcyjnych dla Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej. Zadanie 23 Dostawa 5 szt. urzadzeń wielofunkcyjnych dla Wydziału Hodowli i Biologii Zwierząt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.utp.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach