Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu z możliwością składania ofert częściowych

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości 16/18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8541300 , fax. 061 8541204
  • Data zamieszczenia: 2013-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    Al. Niepodległości 16/18 16/18
    61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8541300, fax. 061 8541204
    REGON: 00051433100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu z możliwością składania ofert częściowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego dla Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu wg części. Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu nr FGZ-12-3425 Doposażenie służb Wojewody Wielkopolskiego w sprzęt teleinformatyczny i łączności z innymi systemami: Pobyt, Pobyt II, SIS, VIS, VIS Mail, biometria - etap II, dofinansowanego ze środków Funduszu Granic Zewnętrznych (75%) oraz wkładu własnego (25%). Część I - 2 sztuk komputerów przenośnych (laptopów) wraz systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym, - 3 sztuk komputerów PC wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym, - 3 sztuk monitorów LCD, - 2 sztuki skanera płaskiego dokumentów i zdjęć formatu A4, - 2 sztuk drukarek laserowych monochromatycznych, - 1 sztuki drukarki atramentowej kolorowej. Część II - 5 szt. telefonów stacjonarnych bezprzewodowych dwusłuchawkowych, - 6 szt. telefonów stacjonarnych bezprzewodowych jednosłuchawkowych. Część III - 1 szt. czytnik biometryczny/skaner daktyloskopijny. Cześć IV - 2 szt. kserokopiarki kolor. 1. Opis techniczny przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4, 5, 6, 7. 2. Zaoferowany sprzęt musi być nieużywany i wyprodukowany w 2013 r. 3. W formularzu ofertowym należy bezwzględnie podać nazwę, producenta, typ i model oferowanego sprzętu umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację. 4. Dostarczony sprzęt, musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów, w tym być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. z 2007 r. Nr 155 poz. 1089). W szczególności musi posiadać oznaczenie CE, potwierdzające zgodność tego sprzętu z przepisami rozporządzenia. Ocena zgodności i oznaczenie znakiem CE musi dotyczyć całego wyrobu, a nie tylko jego elementów składowych. 5. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych, na inne oprogramowanie systemowe niż wymienione w załączniku nr 4 do SIWZ, pod warunkiem, że Wykonawca zapewni (zrealizuje), bez dodatkowych kosztów pełną funkcjonalność dostarczonego sprzętu, w środowisku informatycznym Zamawiającego; 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w razie nie uzyskania środków z Ministerstwa Finansów z Funduszu Granic Zewnętrznych. GWARANCJA SERWIS: Minimum dwa lata gwarancji producenta realizowanej w miejscu instalacji sprzętu, z czasem reakcji do następnego dnia roboczego od przyjęcia zgłoszenia, możliwość zgłaszania awarii w trybie 24x7x365. W przypadku awarii, dyski twarde pozostają własnością Zamawiającego. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania koniecznych przeglądów gwarancyjnych. Do zaoferowanego sprzęt Wykonawca musi dołączyć karty gwarancyjne z wyszczególnionym numerem seryjnym, a także instrukcje obsługi w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach