Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych ogłasza przetarg
- Adres: 86-100 Świecie, ul. Sądowa 18
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3311031 w. 354 , fax. 052 3311031
- Data zamieszczenia: 2012-03-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych
ul. Sądowa 18 18
86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3311031 w. 354, fax. 052 3311031
REGON: 55916990970000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-psychiatryczny.swiecie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO dla Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu im. J. Bednarza ul. Sądowa 18 oznaczenie sprawy ZP-PN- 6/ORG/2012 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZP-PN-6/ORG/2012 Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa sprzętu komputerowego opisanego szczegółowo w załączniku nr 6 do SIWZ (Specyfikacja techniczna), która po wypełnieniu przez Wykonawcę stanowić będzie integralną część oferty. Zamówienie obejmuje dostawę zgodnie z asortymentem wskazanym w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz cenowy). Zestawy komputerowe muszą być oryginalne, nie składane. Wszystkie programy wymagające aktywacji muszą być aktywowane przed dostarczeniem do Zamawiającego. Wykonawca udziela gwarancji na zasadach określonych w tym punkcie oraz w załączniku nr 6 do SIWZ (Specyfikacja techniczna) na całość sprzętu od dnia obustronnego podpisania protokółu odbioru sprzętu. W przypadku, gdy naprawa potrwa dłużej niż 7 dni, okres gwarancji będzie wydłużony o czas trwania naprawy. Zamawiającemu będzie przysługiwać wymiana sprzętu na nowy, taki sam lub odpowiedni po trzykrotnej naprawie. Dyski twarde będą naprawiane jedynie w miejscu użytkowania i pozostają u Zamawiającego, a w przypadku konieczności wymiany uszkodzonych dysków, Wykonawca zamontuje nieodpłatnie nowy dysk twardy. Zapłata należności za dostarczony towar nastąpi w terminie 30 dni od dnia dostarczenia faktury. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania. Zadanie nr 1 - ZESTAW KOMPUTEROWY (3 szt) Zadanie nr 2 - MONITOR LCD 18,5 (6 szt) Zadanie nr 3 - Drukarka laserowa z dupleksem I (1 szt) Zadanie nr 4 - Drukarka laserowa z dupleksem II (9 szt) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25 poz. 253, Nr 66 poz. 596 i Nr 216 poz. 1824 oraz z 2004 r Nr 145 poz. 1537). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Millennium S.A. nr konta 07 1160 2202 0000 0000 6089 8927 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej do dnia 04. 04. 2012r. do godz. 14:00, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą, na adres zamawiającego podany w punkcie II . Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostanie wykluczona bez rozpatrywania
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-psychiatryczny.swiecie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa urządzeń komputerowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia
Dodano: 2016-06-03 - Dostawa sprzętu informatycznego i sprzętu biurowego
Dodano: 2016-05-05 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2016-04-19 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA ZAPROJEKTOWANIU I WYKONANIU ROZBUDOWY MIEJSKIEGO SYSTEMU MONITORINGU W BYDGOSZCZY (UL. DŁUGA I UL. ŻMUDZKA)
Dodano: 2016-04-14 - dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów LCD, drukarek laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych laserowych, komputerów typu cienki klient z monitorami i licencjami oprogramowania, pamięci RAM DDR2 i DDR3, licencji na system operacyjny i pakiet biurowy
Dodano: 2016-04-14 - DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM WYPOSAŻENIA GABINETU DYDAKTYCZNEGO DO WSPOMAGANIA PROCESU SZKOLENIA W CENTRUM SZKOLENIA ARTYLERII I UZBROJENIA W TORUNIU
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania. Nr sprawy 918/P/2016
Dodano: 2016-04-07 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA ZAPROJEKTOWANIU I WYKONANIU ROZBUDOWY MIEJSKIEGO SYSTEMU MONITORINGU W BYDGOSZCZY
Dodano: 2016-03-16 - Dostawa 19 szt. zestawów komputerowych z oprogramowaniem na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i Prokuratur Rejonowych okręgu bydgoskiego.
Dodano: 2015-11-26