Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego.

Łódzki Urząd Skarbowy w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 93-578 Łódź, ul. Wróblewskiego 10A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 25 30 510 , fax. 0-42 25 30 505
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Urząd Skarbowy w Łodzi
    ul. Wróblewskiego 10A 10A
    93-578 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 25 30 510, fax. 0-42 25 30 505
    REGON: 47321502700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkius.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu komputerowego: ZADANIE 1 - 1) Serwer z oprogramowaniem systemowym - 1 szt.; ZADANIE 2 - 1) Komputer PC typ I - 12 szt., 2) Komputer PC typ II - 2 szt., 3) Monitor LCD 19 cali widescreen - 16 szt., 4) Drukarka laserowa sieciowa dla średnich grup roboczych - 1 szt., 5) Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt., 6) Skaner dwustronny - 2 szt., 7) Zasilacz awaryjny o mocy 1500VA - 1 szt., 8) Zasilacz awaryjny o mocy 500VA - 5 szt., 8) Zewnętrzny dysk twardy 2,5 USB - 1 szt., 9) Sieciowy dysk twardy - 1 szt.; ZADANIE 3 - 1) Notebook 14.1 - 4 szt., 2) Przenośna stacja robocza 15.4 - 1 szt., 3) Akcesoria do notebooka Fujitsu-Siemens Liefbook s 6420 - 2-ga bateria i zaślepka - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302360002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, b) złożą oferty na formularzu ofertowym Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z dokumentami określonymi w pkt. V SIWZ c) złożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, lub zgłoszenie do ewidencji działalności wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert, d) złożą aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, e) złożą aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające że Wykonawca nie zalega w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona oceny spanienia warunków udziału w postępowaniu poprzez weryfikację złożonych dokumentów wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (Załącznik Nr 1) wraz z opisem oferowanego przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 2), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, lub zgłoszenie do ewidencji działalności wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające że Wykonawca nie zalega w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) podpisującą(e) ofertę, w przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w podpunkcie (b). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzkius.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach