Łódzki Urząd Skarbowy w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 93-578 Łódź, ul. Wróblewskiego 10A
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0-42 25 30 510 , fax. 0-42 25 30 505
- Data zamieszczenia: 2009-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Łódzki Urząd Skarbowy w Łodzi
ul. Wróblewskiego 10A 10A
93-578 Łódź, woj. łódzkie
tel. 0-42 25 30 510, fax. 0-42 25 30 505
REGON: 47321502700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkius.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu komputerowego: ZADANIE 1 - 1) Serwer z oprogramowaniem systemowym - 1 szt.; ZADANIE 2 - 1) Komputer PC typ I - 12 szt., 2) Komputer PC typ II - 2 szt., 3) Monitor LCD 19 cali widescreen - 16 szt., 4) Drukarka laserowa sieciowa dla średnich grup roboczych - 1 szt., 5) Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt., 6) Skaner dwustronny - 2 szt., 7) Zasilacz awaryjny o mocy 1500VA - 1 szt., 8) Zasilacz awaryjny o mocy 500VA - 5 szt., 8) Zewnętrzny dysk twardy 2,5 USB - 1 szt., 9) Sieciowy dysk twardy - 1 szt.; ZADANIE 3 - 1) Notebook 14.1 - 4 szt., 2) Przenośna stacja robocza 15.4 - 1 szt., 3) Akcesoria do notebooka Fujitsu-Siemens Liefbook s 6420 - 2-ga bateria i zaślepka - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302360002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, b) złożą oferty na formularzu ofertowym Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z dokumentami określonymi w pkt. V SIWZ c) złożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, lub zgłoszenie do ewidencji działalności wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert, d) złożą aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, e) złożą aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające że Wykonawca nie zalega w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona oceny spanienia warunków udziału w postępowaniu poprzez weryfikację złożonych dokumentów wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (Załącznik Nr 1) wraz z opisem oferowanego przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 2), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, lub zgłoszenie do ewidencji działalności wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające że Wykonawca nie zalega w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) podpisującą(e) ofertę, w przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w podpunkcie (b). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzkius.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego (Postępowanie nr: 21/2016)
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych wraz z oprogramowaniem, monitorów, urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek przenośnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
Dodano: 2015-11-27 - Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
Dodano: 2015-11-27 - Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Dziennego Domu Senior Wigor.
Dodano: 2015-11-18 - Nr sprawy 155/ZP/15 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 euro, nie przekraczającej 207 000 euro na dostawę systemu informatycznego w oparciu o bezpieczeństwo sieciowe i usługi medyczne dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.
Dodano: 2015-08-06 - Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
Dodano: 2015-06-30 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektu Budowa Geograficznego Systemu Informacji Przestrzennej w Sieradzu
Dodano: 2015-04-20 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektu Budowa Geograficznego Systemu Informacji Przestrzennej w Sieradzu
Dodano: 2015-03-19 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie miasta Sieradza
Dodano: 2015-02-17 - Zakup i dostawa sprzętu RTV - 84 szt. czytników ebooków realizowana w ramach Projektu Mechanik Taboru Tramwajowego - ET1 - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
Dodano: 2015-01-19