Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego.

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 88-160 Janikowo, ul. Przemysłowa 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3514411, 3583621 , fax. 052 3513519
  • Data zamieszczenia: 2010-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Przemysłowa 6 6
    88-160 Janikowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3514411, 3583621, fax. 052 3513519
    REGON: 00052515190909
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.janikowo.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego w zakresie: Zadanie nr 1 - dotyczy dostawy dla Urzędu Miejskiego w Janikowie: - Drukarka Laserowa - szt 5, - Drukarka Atramentowa - szt 1, - Monitor 24cala - szt 1, - Monitor 19cala - szt 1 - Przełącznik sieciowy - szt 1 - Notebook - szt 1 - Netbook - szt 1 - Komputer stacjonarny - szt 3 Szczegółowe parametry wymagane, konfiguracja oraz inne wymagania zamawiającego zawiera załącznik do SIWZ. Załącznik nr 5 (Urząd Miejski Janikowo) Zadanie nr 2 - dotyczy dostawy dla Szkoły Podstawowej w Broniewicach: - Drukarka atramentowa - szt 1 - Komputer stacjonarny - szt 1 Szczegółowe parametry wymagane, konfiguracja oraz inne wymagania zamawiającego zawiera załącznik do SIWZ. Załącznik nr 6 (Szkoła Podstawowa w Broniewicach) Zamawiany sprzęt komputerowy musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż pół roku przed datą dostawy. Obudowa pozbawiona plomb lub zerwanie plomb nie wpływa na zmianę warunków gwarancji. Komputery muszą posiadać znak CE (wymagane dokumenty)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.janikowo.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach