Przetargi.pl
dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego , w ramach realizacji projektu kompleksowa informatyzacja SP ZOZ Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im.dr. E. Warmińskiego w Bydgoszczy, dofinansowanego przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji,

Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 85-826 Bydgoszcz, ul. Szpitalna 19
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3709124 , fax. 052 3709125
  • Data zamieszczenia: 2009-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 19 19
    85-826 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3709124, fax. 052 3709125
    REGON: 09235474600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bydgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego , w ramach realizacji projektu kompleksowa informatyzacja SP ZOZ Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im.dr. E. Warmińskiego w Bydgoszczy, dofinansowanego przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego , w ramach realizacji projektu : Kompleksowa informatyzacja SP ZOZ Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im.dr. E. Warmińskiego w Bydgoszczy, dofinansowanego przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, podział na 4 pakiety
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia, na potwierdzenie czego załączą dokumenty wymagane w pkt 5.1.1. SIWZ oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.1.4. SIWZ. -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, na potwierdzenie czego załącza oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.1.4. SIWZ oraz wykażą się wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania ( a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy- w tym okresie ) co najmniej jednej dostawy sprzętu komputerowego i/lub oprogramowania komputerowego , na kwotę min. Pakiet 1 : 15.000 zł brutto Pakiet 2 : 10.000 zł brutto Pakiet 3 : 250 zł brutto Pakiet 4 : 3500 zł brutto Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jeden pakiet ( np. składając ofertę na pakiet Nr 1, i 4 zobowiązany jest wówczas wykazać się min. jedną dostawą na kwotę nie niższą niż 18 500 zł brutto , składając ofertę na wszystkie pakiety , wartość brutto min. jednej dostawy nie może być niższa niż 29000 zł ). -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, na potwierdzenie czego załączą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.1.4. SIWZ. -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na potwierdzenie czego załączą dokumenty wymienione w pkt 5.1.2.. SIWZ oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.1.4. SIWZ. Ocena spełniania w/w warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów . Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia / nie spełnia, czyli: nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub przedstawienie niewłaściwego dokumentu , spełnia warunek - za przedstawienie ważnego i właściwego dokumentu. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Adnotacja na zaświadczeniu z ewidencji działalności gospodarczej, dokonana przez właściwy organ, z której jednoznacznie będzie wynikać, że dane zawarte w zaświadczeniu są aktualne, spełnia wymóg zaświadczenia aktualnego.( W przypadku oferty składanej wspólnie, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie ). - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert -W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. -Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dostaw, odpowiadających rodzajem i wartością dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia wg niniejszej SIWZ ( w tym wykazanie się dostawami , o których mowa w pkt 4.1.2. ) , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców , zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ . (W przypadku składania oferty wspólnej, przedmiotowy warunek musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców ). - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Zał. Nr 3. do SIWZ. ( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie lub składają jeden dokument podpisany przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Podmioty, mające siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty równoważne, określone w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz formy, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87, poz. 605 z późn. zmianami ). W celu potwierdzenia , że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymogom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga załączenia do oferty: - oświadczenia wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia jest oznakowany znakiem CE

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.bydgoszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach