Przetargi.pl
Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania

Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej" ogłasza przetarg

  • Adres: 61-119 Poznań, ul. św. Michała 43
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 646 74 00 , fax. 61 646 74 01
  • Data zamieszczenia: 2013-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej"
    ul. św. Michała 43 43
    61-119 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 646 74 00, fax. 61 646 74 01
    REGON: 30215640600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goap.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Związek gmin

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Związku Międzygminnego Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej sprzętu, urządzeń i akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania: - 10 szt. - notebooków - 20 szt. - terminali z klawiatura i myszą + uchwyt do monitora - 20 szt. - monitorów - 20 szt. - listew zasilających - 10 szt. - linek zabezpieczających - 10 szt. - licencji oprogramowania antywirusowego - 20 szt. - licencji CAL - 20 szt. - licencji RDS CAL - 8 szt. - pamięć RAM - 1 szt. - Skaner z podajnikiem ADF z montażem i konfiguracją - 12 szt. - Switch 8 portów - 1 szt. - Switch 48 portów - 10 szt. - Okuty kabel RJ-45 (5m) - 30 szt. - Okuty kabel RJ-45 (1m) - 30 szt. - Okuty kabel RJ-45 (1m) - 20 szt. - Okuty kabel RJ-45 (0,5m) - 20 szt. - Okuty kabel RJ-45 (0,5m) - 20 szt. - Okuty kabel RJ-45 (1,5m) - 2 szt. - Kabel HDMI - 1 szt. - Zaciskarka do kabli - 1 szt. - Tester kabli Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacjach technicznych stanowiących załączniki nr 1 i 1a do umowy. Zamawiający wymaga udzielenia na zaoferowane urządzenia gwarancji zgodnej z terminami określonymi w Specyfikacjach technicznych (niezależnie od gwarancji udzielanej przez producenta przedmiotu zamówienia). W okresie gwarancji wymagane jest zapewnienie: a) Usługi Hot Line - telefonicznego wsparcia w godzinach 07:30-15:30; b) Przywrócenia ciągłości pracy urządzenia w ciągu 8 godzin roboczych od momentu zgłoszenia awarii. W przypadku braku przywrócenia działania urządzenia zapewnienie przez Wykonawcę urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych niż urządzenie podstawowe (objęte przedmiotem umowy) na czas naprawy. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych wskazał w załącznikach nr 1 do wzoru umowy, znak towarowy firmy Microsoft jako wzorzec funkcjonalno-jakościowy przedmiotu zamówienia. Oznacza to tym samym, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty zawierającej sprzęt z systemem operacyjnym o parametrach funkcjonalnych i wydajnościowych nie gorszych od parametrów systemu operacyjnego określonego we wzorcu, o ile jednocześnie zostaną zachowane pozostałe wymagania, określone w SIWZ i zaoferowany system operacyjny będzie w pełni i poprawnie funkcjonował z posiadaną i użytkowaną infrastrukturą informatyczną (sprzęt i oprogramowanie) Zamawiającego, tj. w szczególności z: - sieciowymi systemami operacyjnymi MS Windows, - oprogramowaniem aplikacyjnym - MS Office 365, platformą MS SharePoint, Windows Internet Explorer, Adobe Reader, LEX, aplikacją do zarządzania gospodarką odpadami MGA v.3 firmy MGA sp. z o. o. z siedzibą w Toruniu. - urządzeniami drukującymi-kopiującymi-skanującymi firm Toshiba (Toshiba e-Studio 3540cse i Toshiba e-Studio 195), HP Deskjet 4615 Ink Advantage (oficjalnie dostępne sterowniki producentów urządzeń dla oferowanego systemu operacyjnego). Jednocześnie Zamawiający zakłada, że wykazanie równoważności złożonej oferty leży po stronie Wykonawcy i - w razie wątpliwości - powinno zostać udokumentowane w możliwie najbardziej obiektywny sposób. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Część 1 - 1400,00 zł; Część 2 - 450,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.goap.poznan.pl/redir,przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach