Przetargi.pl
Dostawa sprzętu do utrzymania zieleni przydrożnej na drogach powiatowych Powiatu Opoczyńskiego

Zarząd Dróg Powiatowych w Opocznie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, ul. Rolna 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7361125 , fax. 044 7543462
  • Data zamieszczenia: 2011-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Opocznie
    ul. Rolna 5 5
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 044 7361125, fax. 044 7543462
    REGON: 59065359300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu do utrzymania zieleni przydrożnej na drogach powiatowych Powiatu Opoczyńskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sprzętu do utrzymania zieleni przydrożnej na drogach powiatowych Powiatu Opoczyńskiego. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu: a/ ciągnika w wersji drogowej o mocy min. 86 KM z napędem 4x4 - szt. 1 b/ przyczepy samowyładowczej, dwuosiowej, trójstronnego wywrotu o ładowności min. 8 Mg - szt. 1 c/ kosiarki bijakowej wysięgnikowej - szt. 1 d/ pługa odśnieżnego lemieszowego - szt. 1 Zamawiający wymaga by dostarczony sprzęt był ze sobą kompatybilny. Zamawiający wymaga aby wykonawca wraz z dostawą sprzętu przekazał zamawiającemu wszystkie związane z przedmiotem zamówienia dokumenty, a w szczególności: książkę pojazdu, świadectwo homologacji, instrukcje obsługi i konserwacji, książki gwarancyjne z wpisem planowanych przeglądów gwarancyjnych obejmujących okres gwarancyjny, deklaracje zgodności. Książka gwarancji i instrukcje obsługi muszą być opracowane w języku polskim. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony ciągnik i 12 miesięcznej gwarancji na dostarczoną przyczepę, kosiarkę i pług. Zamawiający wymaga aby oferowany sprzęt spełniał wymagania określone w Tomie III SIWZ. Wykonawca składający ofertę dostarczy charakterystykę oferowanego sprzętu - zgodnie z formularzem nr 3.7 do SIWZ. Wykonawca w ramach oferty przeszkoli (bezpłatnie) w siedzibie ZDP pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego do obsługo sprzętu. Zamawiający wymaga aby przeglądy gwarancyjne na dostarczony sprzęt odbywały się u Zamawiającego. Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie ze wzorem określonym w załączniku Nr 3.8 do SIWZ. Wykonawca w okresie pogwarancyjnym zapewni oraz wskaże punkt obsługi serwisowej, realizujący dostawę części i serwis w odległości nie większej niż 120 km od siedziby Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 167000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy niniejszego postępowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.opocznopowiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach