Politechnika Warszawska Wydział Transportu ogłasza przetarg
- Adres: 00-662 Warszawa, ul. Koszykowa 75
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 234-73-11 , fax. 022 621-56-87
- Data zamieszczenia: 2009-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Warszawska Wydział Transportu
ul. Koszykowa 75 75
00-662 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 234-73-11, fax. 022 621-56-87
REGON: 00000155400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu biurowego: niszczarki i bindownicy szt. 1 Postępowanie prowadzone pod nr 3/09/MONIT/ŁJ/D - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego, tzn niszczarki i bindownicy - o parametrach technicznych opisanych w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301910004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Wykonawcy winni: a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub winni przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w oparciu o art. 22 ust.1.; d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, II. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605) w brzmieniu nadanym przez rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 188, poz. 1155). III. Sposób oceny - na podstawie złożonych dokumentów: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy, dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1, a w przypadku nie posiadania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, załączają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) formularz oferty opisany w Rozdziale II Specyfikacji istotnych warunków zamówienia d) załącznik Specyfikacji Technicznej/Formularza Cenowego opisany w załączniku nr 2 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ca.pw.edu.pl/zamowienia/zamview.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa niszczarek, bindownic oraz innego sprzętu biurowego z materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 2063
Dodano: 2015-09-17 - spr. nr 53/WOBiAK/SGGW/2014 DOSTAWA URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO DL KATEDRY ENTOMOLOGII STOSWANEJ
Dodano: 2014-03-24 - Zakup materiałów kancelaryjno biurowych, kopert i papierów ozdobnych -sprawa 48/Ckt/14/EZ
Dodano: 2014-03-18 - wykonanie i dostawa materiałów biurowych dla uczestników szkoleń odbywających się w ramach projektu Akademia Profesjonalnego Nauczyciela współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Dodano: 2014-01-10 - Zakup urządzeń wielofunkcyjnych kopiujących (kolor) wraz z eksploatacyjnym pakietem startowym, tonerów oraz komputerów wraz z dostawą i montażem
Dodano: 2013-10-11 - Dostawa sprzętu biurowego do Oddziałów i Centrali Urzędu Dozoru Technicznego. Znak sprawy: ZP-AL-62/13
Dodano: 2013-09-09 - Dostawa bindownicy
Dodano: 2013-08-06 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz materiałów biurowych
Dodano: 2013-05-16 - Zakup materiałów kancelaryjno biurowych, kopert i papierów ozdobnych, sprawa nr 22/Ckt/13/MSz
Dodano: 2013-03-13 - Dostawa sprzętu biurowego dla 18 jednostek terenowych Urzędu Dozoru Technicznego w 2012 roku, znak sprawy: ZP-AL-78/12
Dodano: 2012-11-07