Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP ogłasza przetarg
- Adres: 02-787 Warszawa, ul. Nowoursynowska 166
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5931390 , fax. 022 5931391
- Data zamieszczenia: 2014-03-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
ul. Nowoursynowska 166 166
02-787 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5931390, fax. 022 5931391
REGON: 00000178450000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
spr. nr 53/WOBiAK/SGGW/2014 DOSTAWA URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO DL KATEDRY ENTOMOLOGII STOSWANEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego- 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ-stanowiący załącznik nr 2 do umowy CPV: 30191000-4 OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Dopuszcza się złożenie ofert częściowych NIE - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301910004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szp.sggw.pl/show.php?id=2882
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa niszczarek, bindownic oraz innego sprzętu biurowego z materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 2063
Dodano: 2015-09-17 - Zakup materiałów kancelaryjno biurowych, kopert i papierów ozdobnych -sprawa 48/Ckt/14/EZ
Dodano: 2014-03-18 - wykonanie i dostawa materiałów biurowych dla uczestników szkoleń odbywających się w ramach projektu Akademia Profesjonalnego Nauczyciela współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Dodano: 2014-01-10 - Zakup urządzeń wielofunkcyjnych kopiujących (kolor) wraz z eksploatacyjnym pakietem startowym, tonerów oraz komputerów wraz z dostawą i montażem
Dodano: 2013-10-11 - Dostawa sprzętu biurowego do Oddziałów i Centrali Urzędu Dozoru Technicznego. Znak sprawy: ZP-AL-62/13
Dodano: 2013-09-09 - Dostawa bindownicy
Dodano: 2013-08-06 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz materiałów biurowych
Dodano: 2013-05-16 - Zakup materiałów kancelaryjno biurowych, kopert i papierów ozdobnych, sprawa nr 22/Ckt/13/MSz
Dodano: 2013-03-13 - Dostawa sprzętu biurowego dla 18 jednostek terenowych Urzędu Dozoru Technicznego w 2012 roku, znak sprawy: ZP-AL-78/12
Dodano: 2012-11-07 - Na dostawę biurowego urządzenia wielofunkcyjnego.
Dodano: 2012-09-05