Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 08-300 Sokołów Podlaski, ul. ks. Jana Bosko 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 7817320 , fax. 025 7876083
- Data zamieszczenia: 2013-05-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. ks. Jana Bosko 5 5
08-300 Sokołów Podlaski, woj. mazowieckie
tel. 025 7817320, fax. 025 7876083
REGON: 00030677900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozsokolow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz materiałów biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz materiałów biurowych w okresie 12 miesięcy.Zamówienie jest podzielone na 2 zadania zadanie nr 1- materiały eksploatacyjne do drukarek, zadanie nr 2 - materiały biurowe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301910004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozsokolow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa niszczarek, bindownic oraz innego sprzętu biurowego z materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 2063
Dodano: 2015-09-17 - spr. nr 53/WOBiAK/SGGW/2014 DOSTAWA URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO DL KATEDRY ENTOMOLOGII STOSWANEJ
Dodano: 2014-03-24 - Zakup materiałów kancelaryjno biurowych, kopert i papierów ozdobnych -sprawa 48/Ckt/14/EZ
Dodano: 2014-03-18 - wykonanie i dostawa materiałów biurowych dla uczestników szkoleń odbywających się w ramach projektu Akademia Profesjonalnego Nauczyciela współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Dodano: 2014-01-10 - Zakup urządzeń wielofunkcyjnych kopiujących (kolor) wraz z eksploatacyjnym pakietem startowym, tonerów oraz komputerów wraz z dostawą i montażem
Dodano: 2013-10-11 - Dostawa sprzętu biurowego do Oddziałów i Centrali Urzędu Dozoru Technicznego. Znak sprawy: ZP-AL-62/13
Dodano: 2013-09-09 - Dostawa bindownicy
Dodano: 2013-08-06 - Zakup materiałów kancelaryjno biurowych, kopert i papierów ozdobnych, sprawa nr 22/Ckt/13/MSz
Dodano: 2013-03-13 - Dostawa sprzętu biurowego dla 18 jednostek terenowych Urzędu Dozoru Technicznego w 2012 roku, znak sprawy: ZP-AL-78/12
Dodano: 2012-11-07 - Na dostawę biurowego urządzenia wielofunkcyjnego.
Dodano: 2012-09-05