Urząd Dozoru Technicznego ogłasza przetarg
- Adres: 02-353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka 34
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5722100 , fax. 022 5722388
- Data zamieszczenia: 2013-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Dozoru Technicznego
ul. Szczęśliwicka 34 34
02-353 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5722100, fax. 022 5722388
REGON: 01719630000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Osoba Prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu biurowego do Oddziałów i Centrali Urzędu Dozoru Technicznego. Znak sprawy: ZP-AL-62/13 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego do Oddziałów i Centrali Urzędu Dozoru Technicznego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ . Przedmiot zamówienia został opisany we wzorze umowy (wraz z załącznikami) stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Dostarczony sprzęt biurowy musi być fabrycznie nowy, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania oraz spełniający wszystkie wymogi określone w SIWZ i Załączniku nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301910004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysięcy złotych 00/100). Wykonawca wnosi wadium: 1) w pieniądzu: Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego 05 1130 1017 0020 1214 7720 0001, zaznaczając w tytule przelewu temat:Wadium - Dostawa sprzętu biurowego do Oddziałów i Centrali Urzędu Dozoru Technicznego, znak sprawy: ZP-AL-62/13; za datę wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego; lub w jednej z poniżej podanych form: 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 7, w formie oryginału lub innej formie gwarantującej bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, wypłacenie pełnej kwoty wadium. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty (zaleca się, by Wykonawca do oferty załączył jedynie kopię dokumentu wadialnego). UWAGA: Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy oraz w art. 46 ust. 4a ustawy. 5. Oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2-5, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 7) lub przesłać wraz z ofertą - w oddzielnej kopercie przed upływem terminu składania ofert z dopiskiem Dostawa sprzętu biurowego do Oddziałów i Centrali Urzędu Dozoru Technicznego, znak sprawy: ZP-AL-62/13, a kopie dołączyć do oferty. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do terminu składania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 11. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. UWAGA !!! W przypadku składania wadium w formie innej niż pieniądz, dokument wadialny musi powoływać przesłanki wymienione w pkt 12 i 13. 15. W przypadku składania oferty wspólnej przez Wykonawców (konsorcjum), dokument wniesienia wadium winien wyraźnie wskazywać bądź na lidera konsorcjum, bądź na jednego z członków konsorcjum albo na wszystkich jego uczestników, zaś w przypadku osób fizycznych dokument wadialny w jednej z form, o których mowa w ust. 2 pkt 2-5 musi być wystawiony na nazwisko osoby fizycznej, nie zaś na nazwę firmy, pod którą działa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udt.gov.pl zakładka: o nas -> zamówienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa niszczarek, bindownic oraz innego sprzętu biurowego z materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 2063
Dodano: 2015-09-17 - spr. nr 53/WOBiAK/SGGW/2014 DOSTAWA URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO DL KATEDRY ENTOMOLOGII STOSWANEJ
Dodano: 2014-03-24 - Zakup materiałów kancelaryjno biurowych, kopert i papierów ozdobnych -sprawa 48/Ckt/14/EZ
Dodano: 2014-03-18 - wykonanie i dostawa materiałów biurowych dla uczestników szkoleń odbywających się w ramach projektu Akademia Profesjonalnego Nauczyciela współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Dodano: 2014-01-10 - Zakup urządzeń wielofunkcyjnych kopiujących (kolor) wraz z eksploatacyjnym pakietem startowym, tonerów oraz komputerów wraz z dostawą i montażem
Dodano: 2013-10-11 - Dostawa bindownicy
Dodano: 2013-08-06 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz materiałów biurowych
Dodano: 2013-05-16 - Zakup materiałów kancelaryjno biurowych, kopert i papierów ozdobnych, sprawa nr 22/Ckt/13/MSz
Dodano: 2013-03-13 - Dostawa sprzętu biurowego dla 18 jednostek terenowych Urzędu Dozoru Technicznego w 2012 roku, znak sprawy: ZP-AL-78/12
Dodano: 2012-11-07 - Na dostawę biurowego urządzenia wielofunkcyjnego.
Dodano: 2012-09-05