Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. Borowa 6
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 576-36-68 , fax. 082 576-22-34
- Data zamieszczenia: 2009-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Borowa 6 6
22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
tel. 082 576-36-68, fax. 082 576-22-34
REGON: 11019917200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-krasnystaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa soli drogowej mieszankowej luzem do zimowego utrzymania dróg w ilości 300 Mg, na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Krasnymstawie przy ul. Borowej 6. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa soli drogowej mieszankowej luzem do zimowego utrzymania dróg w ilości 300 Mg, na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Krasnymstawie przy ul. Borowej 6. Sól drogowa powinna spełniać wymagania normy PN-86/C-84081/02 i norm pokrewnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Oferentów zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia ważności oferty, wykonawca załączy do oferty oświadczenia (zgodnie z art. 22. 1.; wzór - zał. nr 2), że: 1) jest uprawniony do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, B. W celu potwierdzenia spełnienia warunków podmiotowych wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, 3) zaakceptowany wzór umowy stanowiący (zał. nr 1).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa soli - 300 ton
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa soli drogowej niezbrylającej - DR do mieszanki piaskowo- solnej loco Baza Zimowego Utrzymania Dróg w m. Łęczna w 2016 r
Dodano: 2016-01-20 - Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do Obwodów Drogowych w Spławach i Szastarce do sporządzenia mieszanek piaskowo-solnych dla potrzeb zimowego utrzymania dróg w ilości 450 ton
Dodano: 2015-10-09 - Sprzedaż i dostawa soli drogowej oraz piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016 dla potrzeb ZDP
Dodano: 2015-09-16 - Sukcesywna dostawa soli do zimowego posypywania dróg
Dodano: 2015-09-04 - Dostawa soli drogowej niezbrylającej - DR do mieszanki piaskowo- solnej loco Baza Zimowego Utrzymania Dróg w m. Łęczna w 2015 r.
Dodano: 2014-12-30 - Dostawa soli drogowej
Dodano: 2014-12-11 - zakup soli drogowej na sezon zimowy 2014/2015 r.
Dodano: 2014-10-09 - Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do Obwodów Drogowych w Spławach i Szastarce do sporządzenia mieszanek piaskowo-solnych dla potrzeb zimowego utrzymania dróg w ilości 450 ton
Dodano: 2014-10-08 - Sprzedaż i dostawa ok. 1 009 ton (luz + workowana) soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014/2015, dla potrzeb ZDP - część I zamówienia;oraz Sprzedaż i dostawa ok. 3 300 ton piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014/2015 dla potrzeb ZDP - część II zamówienia
Dodano: 2014-10-02