Przetargi.pl
Dostawa soli drogowej luzem w ilości 2 000 Mg.

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 59300 Lubin, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 7249940 , fax. (76) 7249950
  • Data zamieszczenia: 2017-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Rynek 28
    59300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 7249940, fax. (76) 7249950
    REGON: 39040462000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.lubin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa soli drogowej luzem w ilości 2 000 Mg.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli drogowej luzem w ilości 2 000 Mg spełniającej warunki opisane w SIWZ. 3.2 Kod CPV, nazwa ze Wspólnego Słownika Zamówień: 34.92.71.00-2 Sól drogowa 3.3 Rodzaj: dostawa. 3.4 Dostawa soli drogowej zgodnej z normą PN-86/C-84081/02 oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. Nr 230 z 2005 r. poz. 1960) spełniającej poniższe warunki: - granulacja od 1 do 6 mm – produkt krystaliczny, biały, - zanieczyszczenia mechaniczne max 0,005%, - zawartość części nierozpuszczalnych w wodzie max 0,7 %, - zawartość związków chemicznych: NaCl min. 90 %, SO4 max 2 %, H2O max 3%, - zawartość antyzbrylacza 40 ppm. 3.5 Informacje dodatkowe: 3.5.1. Załadunek, transport i rozładunek soli drogowej realizowany będzie przez Wykonawcę na koszt własny, samochodami samowyładowczymi, których ilość i wydajność zagwarantuje ciągłość i terminowość dostaw. 3.5.2. Wykonawca będzie dostarczał sól drogową na teren Bazy Eksploatacyjnej Zamawiającego znajdującą się w Lubinie (59-300) przy ul. Rzeźniczej 1, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 06:00 do 14:00. 3.5.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyznaczenia dostawy soli drogowej w miejsce inne niż określone w pkt. 3.5.2 położone na terenie miasta Lubina, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy (telefonicznie, faksem lub e-mailem). 3.5.4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawianą ilość soli drogowej w terminie do 5 godz. od chwili telefonicznego zgłoszenia potwierdzonego faksem lub e-mailem. 3.5.5. Dostarczona sól drogowa musi być objęta kontrolą jakościową Wykonawcy, polegającą na wykonywaniu analizy sitowej i chemicznej, wyniki badań muszą być dostarczone na żądanie Zamawiającego. 3.5.6. Ze względu na specyfikę działania Zamawiającego i wynikający z niej brak możliwości jednoznacznego sprecyzowania ilości dostarczonej soli drogowej, podana ilość jest wielkością szacunkową określoną na podstawie zużycia w analogicznym okresie w latach ubiegłych. 3.5.7. Ilość 2 000 Mg soli jest wartością maksymalną. Wykonawca nie będzie miał prawa dochodzenia roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu zamówienia soli drogowej w ilości poniżej 2 000 Mg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34927100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 15.2 Termin wniesienia wadium upływa z dniem terminu składania ofert. 15.3 Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu (wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. BZ WBK S.A. 63 1090 2082 0000 0001 1281 1095, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami). Szczegółowy opis wniesienia wadium zawarty jest w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty – Załącznik nr 1; 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. – Załącznik nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach