Zarząd Dróg Powiatowych w Ząbkowicach Śląskich ogłasza przetarg
- Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. Daleka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 81 51 657 , fax. 74 81 53 541
- Data zamieszczenia: 2020-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Ząbkowicach Śląskich
ul. Daleka 19
57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
tel. 74 81 51 657, fax. 74 81 53 541
REGON: 89072384100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp-zabkowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„DOSTAWA SOLI DROGOWEJ” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego lub do wyczerpania zamawianej ilości szacunkowo 550 ton od dnia 01.01.2021r do dnia 31.12.2021r. Dostawy soli drogowej luzem do sporządzenia mieszanki piaskowo-solnej używanej w piaskarkach wraz z jej dowozem samochodem samowyładowczym do magazynu – placu składowego zamawiającego, Dostarczona sól drogowa z antyzbrylaczem musi spełniać wymagania dla soli zawarte w normie PN-86/C- 84081/02. Materiał musi odpowiadać parametrom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005r. Nr 230 poz. 1960). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34927100-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku , gdy dokumenty składające się na ofertę, podpisuje osoba nie będąca ustawowym przedstawicielem Wykonawcy złożone w oryginale lub kopia poświadczona notarialnie. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.Zobowiązanie podmiotu trzeciego w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego ; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Opcjonalny wzór zobowiązania o udostępnienie zasobów stanowi załącznik SIWZ. 4.Ofertę wg załączonego wzoru druku oferty. 5.Załącznik cenowy.6.Wykaz osób odpowiedzialnych za realizacje dostawy. 7.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy w terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie Powiatu Trzebnickiego w sezonie zimowym 2022/2023 z podziałem na zadania: Zad. nr 2
Dodano: 2022-10-11 - Dostawa mieszanki piasku z 25% domieszką soli dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego, na terenie działania Obwodów Drogowych w Mirosławicach i w Sulimowie, w podziale na 2 zadania.
Dodano: 2020-08-13 - Dostawa soli drogowej luzem w ilości 2 000 Mg.
Dodano: 2019-12-09 - „DOSTAWA SOLI DROGOWEJ”
Dodano: 2019-11-14 - „Dostawa soli drogowej na sezon zimowy 2019/2020 ”
Dodano: 2019-11-07 - Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2019/2020
Dodano: 2019-10-07 - Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2019/2020 na potrzeby Gminy Szklarska Poręba
Dodano: 2019-09-16 - Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem w ilości 1000 ton
Dodano: 2019-09-11 - Dostawa soli drogowej
Dodano: 2019-08-13 - „Dostawa 1700 ton soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2019/2020 na potrzeby Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój wraz z transportem”
Dodano: 2019-06-10