Szpital Powiatowy ogłasza przetarg
- Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Miodowa 14
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 6740361 , fax. 032 6721532
- Data zamieszczenia: 2009-09-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy
ul. Miodowa 14 14
42-400 Zawiercie, woj. śląskie
tel. 032 6740361, fax. 032 6721532
REGON: 27627111000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzawiercie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa soczewek, materiału wiskoelastycznego i innych materiałów dla potrzeb Oddziału Okulistycznego Szpitala Powiatowego w Zawierciu ( 4 pakiety). - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa soczewek, materiału wiskoelastycznego i innych materiałów dla potrzeb Oddziału Okulistycznego Szpitala Powiatowego w Zawierciu ( 10 pozycji zgrupowanych w 4 pakietach). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337311107
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy potwierdzą spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych w art.22 ust.1 ustawy pzp., tj: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - spełnieniem warunku będzie dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - spełnieniem warunku będzie wykazanie zrealizowania co najmniej jednej dostawy o zakresie rzeczowym i finansowym zgodnym z przedmiotem zamówienia oraz załączenie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia, np. referencje. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - do potwierdzenia oświadczeniem wg wzoru - załącznik nr 3. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - do potwierdzenia oświadczeniem wg wzoru - załącznik nr 3. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca dołączy do oferty: - wypełniony formularz asortymentowo-cenowy dla danego pakietu, - dokumenty potwierdzające że oferowane produkty spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych - znak CE, deklaracja zgodności, wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych lub inny dokument określony w ustawie o wyrobach medycznych. - opis oferowanych wyrobów np. ulotki informacyjne, foldery lub aktualny katalog zawierający dokładny opis. 3. Wyrażą zgodę na 30 dniowy termin płatności. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2, - formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 1, - szczegółowy opis oferowanych wyrobów ( ulotki informacyjne, foldery lub aktualny katalog) - dokumenty, na podstawie których oferowany przedmiot zamówienia został dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami określonymi w ustawie o wyrobach medycznych, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w oparcie o art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, - Wykaz wykonanych, a w przzypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Spełnieniem warunku będzie wykazanie co najmniej jednego zamówienia o wartości brutto podanej poniżej, potwierdzonego dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia.(np. referencjami) - według załącznika nr 6. Pakiet nr 1 -50 000,00 zł Pakiet nr 2 - 200 000,00 zł Pakiet nr 3 - 8 000,00 zł Pakiet nr 4 - 2 500,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzawiercie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony nr 19/PN/16 na dostawę wyrobów medycznych przeznaczonych do zabiegów okulistycznych
Dodano: 2016-05-30 - Dostawa materiałów medycznych do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji wraz z użyczeniem aparatu do fakoemulsyfikacji, dostawa soczewek, utworzenie depozytu soczewek oraz dostawa materiałów medycznych do operacji witrektomii tylnej dla potrzeb Oddziału Okulistyki Szpitala Specjalistycznego nr 1 w Bytomiu
Dodano: 2015-11-05 - Dostawa soczewek, materiału wiskoelastycznego i innych materiałów dla potrzeb Oddziału Okulistycznego Szpitala Powiatowego w Zawierciu ( 7 pakietów).
Dodano: 2015-07-17 - Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych hydrofobowych wraz z osprzętem jednorazowym do operacji zaćmy
Dodano: 2015-07-01 - Dostawa soczewek i innych produktów dla oddziału okulistyki
Dodano: 2015-04-02 - dostawy soczewek, płynów irygacyjnych, zestawów do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji i witrektomii przedniej i tylnej z dzierżawą aparatu do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji i witrektomii tylnej oraz dzierżawą mikroskopu operacyjnego i dzierżawą dwóch głowic do aparatu Faros Oertli.
Dodano: 2015-03-26 - Przetarg nieograniczony nr 05/PN/15 na dostawę wyrobów medycznych przeznaczonych do zabiegów okulistycznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 207 000 euro
Dodano: 2015-02-19 - Dostawa materiałów medycznych do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji wraz z użyczeniem aparatu do fakoemulsyfikacji, dostawa soczewek, utworzenie depozytu soczewek oraz dostawa materiałów medycznych do operacji witektromii tylnej dla potrzeb Oddziału Okulistyki Szpitala Specjalistycznego nr 1 w Bytomiu
Dodano: 2014-12-16 - DOSTAWA SOCZEWEK ORAZ JAŁOWYCH JEDNORAZOWYCH ZESTAWÓW MATERIAŁÓW I AKCESORIÓW NIEZBĘDNYCH DO OPERACJI WITREKTOMII ORAZ DO OPERACJI ZAĆMY METODĄ FAKOEMULSYFIKACJI NA APARATACH BĘDĄCYCH W POSIADANIU SZPITALA
Dodano: 2014-10-11 - Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
Dodano: 2014-09-03