Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich ogłasza przetarg
- Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. 1-go Maja 9
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2281930 , fax. 032 2281498
- Data zamieszczenia: 2009-09-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich
ul. 1-go Maja 9 9
41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
tel. 032 2281930, fax. 032 2281498
REGON: 00030827000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsiemianowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w zakresie dostosowania starego Oddziału Intensywnej Terapii na oddział Rehabilitacji w Szpitalu Miejskim w Siemianowicach Śląskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty budowlane w zakresie remontu sali chorych płyta K-G oraz wymiana sufity wg załącznika nr 1 do siwz - Przedmiar robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy, tj.: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). W przypadku, o którym mowa w punkcie 2, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, co potwierdzą stosownym pisemnym pełnomocnictwem podpisanym przez wszystkie podmioty występujące wspólnie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Jako spełnienie wymogu przedłożenia pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 3, uznaje się również złożenie umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej, jeżeli będzie z niej wynikać upoważnienie dla osoby występującej w postępowaniu do reprezentowania wszystkich podmiotów występujących wspólnie (konsorcjantów, wspólników spółki cywilnej) w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do Wykonawców, o których mowa w punkcie 2 stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy. 5.Wykonali min. 1 robotę budowlaną w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości robót minimum 30 000 PLN netto, 6.Zapewnią objęcie funkcji Kierownika budowy przez osobę będącą członkiem izby inżynierów budownictwa. 7.W przypadku wykonawców występujących wspólnie, każdy jego uczestnik musi spełniać warunki określone w powyższych punktach: 1 - 6 II.Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w punkcie I nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w punkcie 7 niniejszej specyfikacji (SIWZ). Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art. 24 ust.1 pkty 1-9 z uwzględnieniem art.24a, oraz Wykonawców, którzy: 1.nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie I podpunkty 1 do 3 2.wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 3.złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania lub ; 4.nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art.26 ust.3; 5.nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Oświadczenie o: -spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, -nie podleganiu wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 -spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy. złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 3)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (tj. roboty ogólnobudowlane) i wartością (min. 30 000 PLN netto) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania z załącznikiem stanowiącym min. 1 dokument potwierdzający należyte wykonanie zrealizowanych prac, 4)Dokument stwierdzający, że kierownik budowy należy do izby inżynierów budownictwa, 5)Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną, odpowiadający co do zakresu robót, przedmiarowi robót. Podmioty ubiegające się wspólnie o uzyskanie zamówienia publicznego, muszą złożyć dokumenty określone w pkt. 1-2.dla każdego z tych podmiotów
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsiemianowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa części pomieszczeń budynku Kuchni na potrzeby Centralnej Sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę oraz pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania Przebudowa i rozbudowa budynku Pralni i części budynku Warsztatów na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa starylizatorni Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego wraz z dostawą wyposażenia i urządzeń medycznych wykorzystywanych w procesie sterylizacji(aranżacja pomieszczeń dla celów sterylizatorni Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego)
Dodano: 2016-07-26 - Roboty awaryjne - III
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa pomieszczeń Pawilonu nr V Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej na potrzeby Psychiatrii Dzieci i Młodzieży oraz Oddziału Pediatrycznego
Dodano: 2016-07-19 - Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę oraz pełnieniem nadzoru autorskiego dla inwestycji Przebudowa Centralnej Sterylizatorni oraz Izby Przyjęć i Poradni Ginekologiczno-Położniczej wraz ze szkołą rodzenia
Dodano: 2016-07-06 - Roboty awaryjne - II
Dodano: 2016-07-05 - Budowa sterylizatorni Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego wraz z dostawą wyposażenia i urządzeń medycznych wykorzystywanych w procesie sterylizacji
Dodano: 2016-07-05 - Wykonanie projektu i przebudowy pomieszczeń apteki zlokalizowanej w Katowicach przy ul. Medyków 14
Dodano: 2016-06-29 - Roboty budowlane polegające na przebudowie 8 pomieszczeń sanitarnych na oddziałach szpitalnych w budynku głównym szpitala Centrum Psychiatrii przy ul. Korczaka 27 w Katowicach w celu dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Dodano: 2016-06-23