Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń Pawilonu nr V Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej na potrzeby Psychiatrii Dzieci i Młodzieży oraz Oddziału Pediatrycznego

Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Sobieskiego 83
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33828 40 00,828 40 40,828 40 , fax. 033 8151630
  • Data zamieszczenia: 2016-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Sobieskiego 83 83
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33828 40 00,828 40 40,828 40, fax. 033 8151630
    REGON: 07214718700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpediatryczny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń Pawilonu nr V Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej na potrzeby Psychiatrii Dzieci i Młodzieży oraz Oddziału Pediatrycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na Przebudowie Pomieszczeń Pawilonu nr V Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej na potrzeby Psychiatrii Dzieci i Młodzieży oraz Oddziału Pediatrycznego - finansowanie ze środków Powiatu Bielskiego przewidzianych dla zadania pn. - Modernizacja Pawilonu nr V na potrzeby psychiatrii dzieci i młodzieży - i Zamawiającego, zgodnie z załączoną dokumentacją, stanowiącą zał. do SIWZ: zał. nr 1 - oferta, zał. nr 8 - przedmiary, zał. nr 9 - Architektura, projekt budowlany, zał. nr 10 - Instalacje elektryczne, opis techniczny, zał. nr 11 instalacje sanitarne, opis techniczny. Zakres zadania i oczekiwania: I. Dokumentacja projektowa /architektoniczna, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych/ obejmuje całość prac związanych z remontem, przebudową i modernizacją Pawilonu nr V Szpitala Pediatrycznego, realizowanych w etapach. II. Obecny przedmiot zamówienia /drugi etap/ obejmuje przebudowę i modernizację pomieszczeń pawilonu na potrzeby psychiatrii dzieci i młodzieży obejmującą prace budowlane i instalacyjne, zgodnie z projektem, przedmiarami, zgodnie z załącznikiem nr 1 do oferty, czyli zał. nr 1 do SIWZ, a to: 1. roboty budowlane - na poziomie piwnic, parteru, I - szego piętra - zgodnie z projektem dotyczącym tych kondygnacji, przedmiarami i z załącznikiem nr 1 do oferty, czyli zał. nr 1 do SIWZ, 2. roboty instalacji sanitarnej - na poziomie piwnic, parteru, I - szego piętra - w całości w zakresie zimnej wody, kanalizacji, wody dla celów p.poż., a na drugim piętrze i poddaszu w zakresie niezbędnym do funkcjonowania kondygnacji objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z projektem, przedmiarami i z załącznikiem nr 1 do oferty, czyli zał. nr 1 do SIWZ, 3. wentylacja mechaniczna i grawitacyjna w pełnym zakresie, zgodnie z projektem, przedmiarami i z załącznikiem nr 1 do oferty, czyli zał. nr 1 do SIWZ, 4. roboty instalacyjne - elektryczne wewnętrzne - na poziomie piwnic, parteru i I - szego piętra w całości, a na II - gim piętrze i poddaszu w zakresie niezbędnym do funkcjonowania kondygnacji objętych przedmiotem zamówienia - zgodnie z projektem, przedmiarami i z załącznikiem nr 1 do oferty, czyli zał. nr 1 do SIWZ. III. Realizacja przedmiotu zamówienia, wymienionego w pkt. II ma umożliwić oddanie do użytku części związanej z opieką psychiatryczną dzieci i młodzieży (parter, I-sze piętro). 1. Wymagany termin realizacji zamówienia do 31.12.2016 r. 2. Okres gwarancji 5 lat od daty dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy przez Zamawiającego bez zastrzeżeń. 3. Termin rękojmi minimum 5 lat maksimum 10 lat od daty dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy przez Zamawiającego bez zastrzeżeń. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2013, poz. 1409 z póź. zm.) i aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz winny być dopuszczone do stosowania w obiektach szpitalnych. Winne również posiadać aprobaty Instytutu Techniki Budowlanej i Państwowego Zakładu Higieny. 5. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia materiały muszą być pełnowartościowe a podstawowe materiały muszą posiadać wymagane stosownymi przepisami świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą, aktualne w dacie zakupu materiałów - na każde żądanie Zamawiającego wykonawca obowiązany jest okazać w/w dokumenty. 6. Wszelkie prace związane z realizacją zamówienia należy prowadzić w sposób nie zakłócający prawidłowego funkcjonowania szpitala. 7. Określony umową zakres robót Wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, p. poż, oraz zasadami sztuki budowlanej. 8. Wyklucza się możliwość roszczeń Wyko?nawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Należy przewidzieć, że roboty nie wymienione lub ewentualnie błędnie określone w dokumentacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót, ale niezbędne do prawidłowego użytkowania obiektu (pomieszczeń wchodzących w zakres przedmiotu umowy) oraz zakończenia pod każdym względem prac budowlanych należy wykonać w ramach podanej ceny ryczałtowej. Załączone przedmiary są tylko materiałem pomocniczym!! 9. Termin płatności: do 60 dni od daty otrzymania faktur i protokołu odbiorów. 10. Zgodnie z zapisami art. 36b ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 11. Istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej w terminie do 29.07.2016 r., po wcześniejszym jej uzgodnieniu tel. z Zamawiającym tel. 33 828 40 41 - Z-ca Dyrektora ds. Administracyjno- Technicznych mgr Czesław Kapała lub 33 828 40 19 - Kierownik Działu Administracyjno-Eksploatacyjnego Irena Faruga. 12. Zgodnie z art. 38 ust. 3 Zamawiający przewiduje zebranie wszystkich wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Termin zebrania zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego - www.szpitalpediatryczny.pl zakładka przetargi. 13. Zamawiający informuje, że wszystkie występujące w dokumentacji wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć jako określenie wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy - lub równoważne -. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany - z nazwy - w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, że oferowane urządzenia i materiały będą o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do urządzeń i materiałów określonych przez Zamawiającego w SIWZ. W przypadku, gdy oferowany przez Wykonawcę asortyment będzie inny niż opisany w dokumentacji, obowiązek udowodnienia, że odpowiada on wymaganiom, określonym przez Zamawiającego w SIWZ, spoczywa na Wykonawcy. Informacja dodatkowa. W żadnym przypadku, wskutek prowadzenia prac remontowo - budowlanych przez Wykonawcę, nie może zostać przerwana ciągłość udzielania świadczeń medycznych dla trafiających do szpitala pacjentów lub przebywających w oddziałach szpitalnych pacjentów, jak również nie można zakłócać przejazdu drogą wewnętrzną Szpitala!
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 18 000,00 zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski:40 1050 1070 1000 0090 3023 2434. Poświadczoną kopie dowodu wpłaty (przelewu) należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania oferta, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach należy złożyć wraz z ofertą (w takim przypadku należy dołączyć dokument w sposób umożliwiający jego zwrot bez konieczności rozszywania oferty) lub w osobnej kopercie w Dziale Metodyczno - Organizacyjnym i Statystyka - budynek administracji

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpediatryczny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach