Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 41-703 Ruda Śląska, ul. W. Lipa 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 248 24 52 , fax. 32 779 59 12
- Data zamieszczenia: 2015-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
ul. W. Lipa 2 2
41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie
tel. 32 248 24 52, fax. 32 779 59 12
REGON: 24146865300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalruda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony nr 05/PN/15 na dostawę wyrobów medycznych przeznaczonych do zabiegów okulistycznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 207 000 euro - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych przeznaczonych do zabiegów okulistycznych dla Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o. o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w (jeżeli dotyczy): - Ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.), - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416), - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 16, poz. 76), - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 23 września 2010 r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z 2010 r. Nr 186, poz. 1252), - Dyrektywie 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993r - dotyczącej wyrobów medycznych ze zmianami. 3. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w załączniku nr 1 są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający będzie składał w trakcie trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. 4. Zamówiony towar winien być dostarczony w godzinach 7.00-14.00 do wskazanego pomieszczenia Apteki Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., nie dłużej niż w terminie 3 dni od daty złożenia zamówienia, transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywała każdorazowo na podstawie zamówienia, określającego rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający będzie uprawniony do sprawdzenia partii dostarczonego przedmiotu zamówienia i w razie stwierdzenia zastrzeżeń, do zgłoszenia reklamacji oraz zwrotu wadliwego towaru albo skorzystania z innych uprawnień przewidzianych w kodeksie cywilnym. 7. Wykonawca będzie uwzględniał reklamacje jakościowe i ilościowe dotyczące dostaw przedmiotu zamówienia na swój koszt w ciągu 14 dni licząc od dnia przesłania zgłoszenia reklamacji. Termin załatwienia reklamacji jakościowej będzie liczony od dnia przesłania pisma reklamacyjnego wraz z reklamowanym towarem. 8. Depozyt soczewek w zakresie oferty na pakiet 2, 3, 4. Przedmiot zamówienia zostanie przekazany i zdeponowany przez Wykonawcę w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy bezpośrednio na Bloku Operacyjnym Okulistycznym, protokołem zdawczo - odbiorczym podpisanym przez przedstawicieli obu stron. 9. Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta . Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Modele wzorcowe stanowią przykładowe produkty spełniające wymogi Zamawiającego. 10. Koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego obciążają Wykonawcę - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337311107
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalruda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony nr 19/PN/16 na dostawę wyrobów medycznych przeznaczonych do zabiegów okulistycznych
Dodano: 2016-05-30 - Dostawa materiałów medycznych do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji wraz z użyczeniem aparatu do fakoemulsyfikacji, dostawa soczewek, utworzenie depozytu soczewek oraz dostawa materiałów medycznych do operacji witrektomii tylnej dla potrzeb Oddziału Okulistyki Szpitala Specjalistycznego nr 1 w Bytomiu
Dodano: 2015-11-05 - Dostawa soczewek, materiału wiskoelastycznego i innych materiałów dla potrzeb Oddziału Okulistycznego Szpitala Powiatowego w Zawierciu ( 7 pakietów).
Dodano: 2015-07-17 - Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych hydrofobowych wraz z osprzętem jednorazowym do operacji zaćmy
Dodano: 2015-07-01 - Dostawa soczewek i innych produktów dla oddziału okulistyki
Dodano: 2015-04-02 - dostawy soczewek, płynów irygacyjnych, zestawów do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji i witrektomii przedniej i tylnej z dzierżawą aparatu do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji i witrektomii tylnej oraz dzierżawą mikroskopu operacyjnego i dzierżawą dwóch głowic do aparatu Faros Oertli.
Dodano: 2015-03-26 - Dostawa materiałów medycznych do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji wraz z użyczeniem aparatu do fakoemulsyfikacji, dostawa soczewek, utworzenie depozytu soczewek oraz dostawa materiałów medycznych do operacji witektromii tylnej dla potrzeb Oddziału Okulistyki Szpitala Specjalistycznego nr 1 w Bytomiu
Dodano: 2014-12-16 - DOSTAWA SOCZEWEK ORAZ JAŁOWYCH JEDNORAZOWYCH ZESTAWÓW MATERIAŁÓW I AKCESORIÓW NIEZBĘDNYCH DO OPERACJI WITREKTOMII ORAZ DO OPERACJI ZAĆMY METODĄ FAKOEMULSYFIKACJI NA APARATACH BĘDĄCYCH W POSIADANIU SZPITALA
Dodano: 2014-10-11 - Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
Dodano: 2014-09-03 - Dostawa materiału wiskoelastycznego pochodzenia naturalnego dla potrzeb Oddziału Okulistycznego Szpitala Powiatowego w Zawierciu .
Dodano: 2014-08-22