Przetargi.pl
DOSTAWA SAMOCHODU OSOBOWEGO

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania sp. z o.o. w Lubinie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Rzeźnicza 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (076) 7249940 , fax. (076) 7249950
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania sp. z o.o. w Lubinie
    ul. Rzeźnicza 1 1
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (076) 7249940, fax. (076) 7249950
    REGON: 39040462000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z.o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SAMOCHODU OSOBOWEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CPV (Wspólny słownik Zamówień)- 34110000-1 - Samochody osobowe Przedmiotem Zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego (w rozumieniu: rok produkcji 2009 lub 2010 , nie używany, nie obciążonego wcześniej umową sprzedaży, najmu, dzierżawy, leasingu itp.) kompletnego samochodu osobowego spełniającego warunki określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. nr 108 poz. 908 z późniejszymi zmianami) oraz niżej podane wymagania. Minimalne wymagania, warunki techniczne i wyposażenia jakie musi spełniać dostarczony samochód osobowy: 1. Silnik wysokoprężny (diesel) o mocy min. 130 KM, pojemności do 2000 cm?, spełniający wymagania normy EURO V. 2. Maksymalne zużycie paliwa w cyklu miejskim 8,0 litra /100km przebiegu. 3. Nadwozie typu Sedan w kolorze czarnym, pięć miejsc siedzących, cztery drzwi. 4. Rozstaw osi min. 2700 mm. 5. Układ kierowniczy ze wspomaganiem. 6. Reflektory ksenonowe. 7. Reflektory przeciwmgielne. 8. Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera. 9. Poduszki boczne kierowcy i pasażerów w pierwszym i drugim rzędzie siedzeń. 10. Komputer pokładowy. 11. Tempomat. 12. Układ klimatyzacji elektronicznej dwustrefowej z nawiewami na drugi rząd siedzeń. 13. Wskaźnik temperatury zewnętrznej. 14. Hamulce tarczowe z systemem ABS i ESP. 15. Akustyczny system kontroli parkowania przód i tył. 16. Czujnik zmroku. 17. Podgrzewane spryskiwacze szyby przedniej. 18. Radio z instalacją do min 4 głośników. 19. Elektrycznie podnoszone szyby. 20. Elektrycznie sterowane i ogrzewane lusterka zewnętrzne. 21. Automatycznie przyciemniane lusterko wewnętrzne. 22. Regulacja fotela kierowcy. 23. Immobilizer oraz autoalarm. 24. Automatyczne włączane kierunkowskazy przy gwałtownym, awaryjnym hamowaniu. 25. Centralny zamek sterowany pilotem. 26. Napęd na oś przednią, skrzynia biegów 6 biegowa (6 biegów do przodu + bieg wsteczny). 27. Antykorozyjne zabezpieczenie podwozia. 28. Dywaniki tkaninowe z przodu i z tyłu. Wymagania dodatkowe: 1. Kamizelka ostrzegawcza. 2. Gaśnica. 3. Lewarek, klucz do kół. 4. Kompletne koło zapasowe. 5.Trójkąt ostrzegawczy. Pozostałe wymagania: a)Miejsce dostawy: 59-300 Lubin, ul. Rzeźnicza 1, woj. dolnośląskie, baza Zamawiającego, b)Termin zapłaty: Płatność nastąpi w terminie 30 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Podstawą wystawienia faktury VAT będzie protokół odbioru potwierdzający zgodność dostawy pojazdu, wyposażenia i dokumentacji z warunkami zawartymi w SIWZ. Protokół zostanie podpisany przez strony po dostarczeniu w pełni sprawnego przedmiotu zamówienia i przeprowadzeniu prób eksploatacyjnych u Zamawiającego. c)W dniu dostawy przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy: -komplet dokumentacji koniecznej do zarejestrowania pojazdu -wyposażenie zgodne z obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym, -instrukcję obsługi w języku polskim, -dokumenty określające częstotliwość i zakres przeglądów gwarancyjnych, -kartę lub książkę gwarancyjną. W/w dokumenty należy dostarczyć w formie oryginałów, dokumenty sporządzone w języku obcym należy dostarczyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. d)W dniu odbioru pojazdu Wykonawca dokona nieodpłatnego przeszkolenia trzech pracowników MPO Sp. z o.o. w zakresie obsługi i konserwacji pojazdu potwierdzonego przez Wykonawcę (lub przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy) stosownym zaświadczeniem. Wymagania dotyczące gwarancji. 1)Min. bezwzględnie wymagany okres gwarancji na cały kompletny przedmiot zamówienia: 24 miesiące licząc od dnia dostawy przedmiotu zamówienia, tj. podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, bez limitu kilometrów. 2)W celu wykonania przeglądu lub naprawy awaryjnej, jeżeli punkt serwisowy znajdować się będzie w odległości nie większej niż 10 km (licząc najkrótszą drogę publiczną możliwą do przejechania) pojazd zostanie dostarczony do punktu serwisowego przez Zamawiającego. Natomiast w przypadku jeżeli punkt serwisowy znajdować się będzie w odległości większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego, pojazd zostanie odebrany z siedziby Zamawiającego i dostarczony do punktu naprawy i po naprawie dostarczony do siedziby Zamawiającego na wyłączny koszt i ryzyko Wykonawcy. Odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenia w czasie od wydania do odebrania przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, ponosi Wykonawca. 3)W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad i usterek w przedmiocie zamówienia Zamawiający powiadamia Wykonawcę o powstałych wadach, a Wykonawca zobowiązuje się w terminie uzgodnionym przez strony jednak nie dłuższym niż 7 dni do ich usunięcia na swój koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.000,00 PLN Słownie: tysiąc złotych 2.Termin wniesienia wadium upływa dnia 15.12.2009 r. o godz. 09:00 3.Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone: 1)w pieniądzu ( wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. BZ WBK S.A. nr rachunku 63 1090 2082 0000 0001 1281 1095, 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych. 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami ). Oznacza to, że w terminie określonym w pkt 2 ( tj. do dnia 15.12.2009 r. do godz. 09:00) w kasie Zamawiającego muszą znaleźć się w/w formy wadium ( w przypadku przesłania oferty pocztą i wnoszenia wadium w formach wyszczególnionych w pkt. 2)-5), należy przesłać w oddzielnej przesyłce z oznaczeniem: do kasy - wadium przetargowe do postępowania pn.: Dostawa samochodu osobowego W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, WADIUM na koncie Zamawiającego musi się znaleźć się najpóźniej do dnia składania ofert tj. do 15.12.2009 r. do godz. 09:00 i oznaczone: wadium przetargowe pn.: Dostawa samochodu osobowego O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie decyduje data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Kopia dokonanego przelewu powinna stanowić załącznik do oferty. Załączone poręczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązanie zgodnie z art. 46 ust 4a i ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona zwrotu wadium lub zatrzyma wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy, którzy ubiegają się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki : Warunki podmiotowe: 1.Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w rozdziale X w pkt 1 ppkt 1) niniejszej SIWZ. 2.Spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1. ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić oświadczenie określone w rozdziale X w pkt 1 ppkt 2) niniejszej SIWZ. 3.Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty określone w rozdziale X w pkt 1 ppkt 3),4),5),6) niniejszej SIWZ: Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana sprawdzając kompletność, poprawność oraz aktualność złożonych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w rozdziale X niniejszej SIWZ wg formuły: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA. Inne dokumenty, niż wymienione w rozdziale X w SIWZ nie będą brane pod uwagę przy ocenie ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonej formułą za zgodność z oryginałem i podpisane przez Wykonawcę ( lub przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy ) na każdej ze stron. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 1. Do oferty (wypełnionego formularza ofertowego) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. W przypadku, gdy inne podmioty udostępniają Wykonawcy potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia do ww. oświadczenia należy dołączyć ich pisemne zobowiązanie do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 5)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego Urzędu Skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Pozostałe dokumenty bezwzględnie wymagane w ofercie: 7)Wypełniony Formularz Ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 8)Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie warunki wymienione w rozdziale III niniejszej SIWZ Opis przedmiotu zamówienia - Oświadczenie znajduje się w treści formularza ofertowego. Pełnomocnictwo 9)Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku podpisania przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalność gospodarczej. 10)Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 - Kodeks Cywilny (DZ. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm. ) winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Do Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ma zastosowanie § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może zażądać Zamawiający od Wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87, poz. 605 ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin dostawy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.lubin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach