Przetargi.pl
Dostawa samochodu 9-osobowego w leasingu operacyjnym dla Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Wiszni Małej.

Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 55-114 Wisznia Mała, ul. Szkolna 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 312 70 76 , fax. 071 312 70 76
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji
    ul. Szkolna 1 1
    55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
    tel. 071 312 70 76, fax. 071 312 70 76
    REGON: 00077089600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna Jednostka Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa samochodu 9-osobowego w leasingu operacyjnym dla Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Wiszni Małej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu 9-osobowego w leasingu operacyjnym dla Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Wiszni Małej. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia posiadał wszystkie niezbędne świadectwa lub dokumenty dopuszczenia do ruchu drogowego oraz posiadał jak najwyższą jakość. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji. Do samochodu powinna być dostarczona dokumentacja, umożliwiająca jego zarejestrowanie. Wykonawca zobowiązany jest do obsługi serwisowej przedmiotu zamówienia w okresie gwarancji i w okresie pogwarancyjnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Tabela 1: Lp Cecha Wymagane dane 1 Rok produkcji 2008 2 Pojemność silnika min.1800 cm3 3 Moc min.100 KM 4 Rodzaj paliwa ON 5 Zużycie paliwa do 8 litrów w cyklu mieszanym (średnie zużycie na 100 km wg. normy) 6 Dopuszczalna masa całkowita max 3499 kg 7 Ilość miejsc 1+8 8 Układ hamulcowy hydraulicznie wspomagany, tarcze hamulcowe z przodu i z tyłu TAK 9 Wspomaganie układu kierowniczego TAK 10 System zapobiegający blokowanie kół podczas hamowania ABS TAK 11 System Optymalizacji przyczepności podczas przyspieszania ASR TAK 12 System Optymalizacji przyczepności podczas hamowania silnikiem MSR TAK 13 System stabilizacji toru jazdy ESP TAK 14 Immobiliser TAK 15 Skrzynia biegów manualna 5-biegowa 16 Centralny zamek sterowany pilotem 17 Wymiary przestrzeni ładunkowej nie mniej niż szer. 1200 mm, wys. 700 mm, dł. 500 mm 18 Klimatyzacja manualna TAK 19 Obrotomierz TAK 20 Kierownica regulowana w 2 płaszczyznach 21 Poduszka powietrzna kierowcy TAK 22 Poduszka powietrzna pasażera TAK 23 Zbiornik paliwa min. 75 litrów 24 Szyby przednie otwierane elektrycznie TAK 25 Drzwi boczne prawe przesuwne TAK 26 Okna na długości siedzeń TAK 27 Autoalarm TAK 28 Radio CD TAK 29 Przestrzeń osobowa i ładunkowa wyłożona łatwo zmywalnym tworzywem TAK 30 Lakier barwa bez znaczenia 31 Gwarancja na lakier min. 24 m-cy 32 Gwarancja na perforację nadwozia min. 12 lat 33 Gwarancja na naprawy mechaniczne min. 24 m-cy 34 Wymagana siedziba serwisu autoryzowanego max.50 km od siedziby zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów, określonych w rozdziale 6 i 7 SIWZ w tym: 1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy : a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, wg wzoru Załącznik nr 3. 2) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego: - wykaz wykonywanych minimum 2 dostaw (odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. dostawy fabrycznie nowego samochodu 9- osobowego w formie leasingu operacyjnego z podaniem wymaganych danych) w ciągu ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wg wzoru Załącznik 4. 3) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Brak jakiegokolwiek z dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie, sprzecznie z treścią SIWZ) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą, z zastrzeżeniem pkt 6) niniejszego rozdziału. 6) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 ze zmianami). Wyjaśnienia dodatkowe: Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczającej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcą. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniana na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 1a niniejszego rozdziału - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 1a oraz jej podpisem. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o załączone do oferty wymagane oświadczenia i dokumenty określone w SIWZ. wg formuły spełnia - nie spełnia, na druku ZP - 17.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy wg. wzoru Załącznik 1; 2)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru Załącznik 2; 3) Dokument/dokumenty (np. folder) potwierdzający, że zaoferowany samochód osobowy spełnia wymagania określone w SIWZ.; 4) Projekt umowy leasingu operacyjnego oferowanego samochodu; 5) Wypełnioną i podpisaną Umową wg wzoru Załącznik 5; 6) Jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika winien dołączyć oryginał pełnomocnictwa podpisanego przez uprawnione osoby. Kopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiszniamala.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach