Przetargi.pl
Dostawa rejestratorów leśniczego z oprogramowaniem systemowym i wyposażeniem dodatkowym wspólnie dla Nadleśnictw Limanowa i Nowy Targ

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Limanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. Kopernika 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3372116 , fax. 018 3372218
  • Data zamieszczenia: 2009-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Limanowa
    ul. Kopernika 3 3
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. 018 3372116, fax. 018 3372218
    REGON: 35054563600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.limanowa.krakow.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa rejestratorów leśniczego z oprogramowaniem systemowym i wyposażeniem dodatkowym wspólnie dla Nadleśnictw Limanowa i Nowy Targ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rejestrator leśniczego (urządzenie przenośne typu komputer handheld)( - 21 sztuk z oprogramowaniem systemowym wraz z wyposażeniem dodatkowym - 21 stacje dokujące. Bezwzględnie wymagane minimalne parametry techniczne ww. sprzętu zawarte są w Specyfikacji technicznej - opis przedmiotu zamówienia stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2 000.00 PLN Szczegóły dotyczące wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy znajdują się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy posiadają uprawnienia wynikające ze spełnienia warunków określonych w art.22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223,poz.1655 z późn. zm.), - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lu czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Wykonawcy muszą załączyć dokumenty opisane w pkt. 10.11 SIWZ. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia z art. 22 i 24, Informacja o zdolności kredytowej, Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finasowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w wysokości określonej w SIWZ, Zaświadczenie o działalności gospodarczej, Aktualny odpis z właściwego rejesru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, Zaświadczenie Urzędu Skarbowego, Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Zaświadczenie o opłacaniu składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, Aktualne Zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Okres gwarancji, Minimalny okres gwarancji na dostarczony sprzęt spełniający warunki wyszczególnione w Specyfikacji technicznej - szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy licząc od daty sporządzenia protokółu odbioru

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena jakościowa wg krteriów zawartych w SIWZ
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.limanowa.krakow.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach