Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 31-542 Kraków, ul. Kordylewskiego 11
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6176600 , fax. 012 6176666
- Data zamieszczenia: 2009-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
ul. Kordylewskiego 11 11
31-542 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6176600, fax. 012 6176666
REGON: 35023901700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.marr.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa gadżetów promocyjnych w postaci pendrive z laserem dla Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa gadżetów promocyjnych w postaci pendrive z laserem dla Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Krakowie w ilości 350 szt - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224620006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, określonych w niniejszej specyfikacji, które muszą złożyć wraz z ofertą wykonawcy t.j. 1.1 Wypełnionego i podpisanego przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Oświadczenia wykonawcy lub Oświadczenia Pełnomocnika według druku stanowiącego załącznik nr 2a lub 2b do specyfikacji, 1.2 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogu aktualności, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym (wymaga się, aby zaświadczenie było wystawione lub Wykonawca uzyskał potwierdzenie jego zgodności ze stanem aktualnym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 1.3 Gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 1.2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 1.4 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1.3. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Próbki oferowanego pendrive z laserem oraz kolorowej wizualizacji nadruków czterech logotypów załączonych do specyfikacji na proponowanym urządzeniu. Wizualizacja ma przedstawiać egzemplarz pendrive z laserem z zamieszczonymi nadrukami z przodu i z tyłu urządzenia. Wizualizację należy przedstawić w formie wydruku w formacie A-4. 3. Jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej wraz z ofertą należy złożyć pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marr.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów reklamowo - promocyjnych dla uczestników Studiów Podyplomowych w zakresie Bezpieczeństwa i Higieny Pracy i Górnictwa Podziemnego KC-zp.272-282/16
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa 12 tysięcy sztuk etui z folii PCV transparentnej z nadrukiem 3 kolorowym na Elektroniczne Legitymacje Studenckie dla CKE AGH. KC-zp.272-272/16
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa materiałów reklamowych dla WIEiT
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem
Dodano: 2016-04-11 - Dostawa kubków reklamowych z nadrukiem
Dodano: 2016-03-24 - Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie
Dodano: 2016-03-18 - Sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych dla Działu Promocji Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie
Dodano: 2016-03-11 - Dostawa materiałów reklamowych dla WIEiT - KC-zp.272-61/16
Dodano: 2016-02-29 - Dostawa materiałów reklamowo-promocyjnych dla uczestników Studiów Podyplomowych w zakresie Bezpieczeństwa i Higieny - nr sprawy KC-zp.272-19/16
Dodano: 2016-02-01