Dom Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Wyścigowa 16
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 3604586 w. 26 , fax. 048 3604588
- Data zamieszczenia: 2010-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy
ul. Wyścigowa 16 16
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 048 3604586 w. 26, fax. 048 3604588
REGON: 00124371000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.dps.hst.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja pomocy społecznej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy w Radomiu, ul. Wyścigowa 16 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy w Radomiu , ul. Wyścigowa 16 dokonywane dwa razy w tygodniu lub częściej wg potrzeb Zamawiającego. Zakres zamówienia o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 193.000 euro. W/w dostawy należy wykonać zgodnie z Warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia określa załącznik nr 4. Produkty żywnościowe stanowiące przedmiot zamówienia powinny odpowiadać szczegółowym warunkom zdrowotnym i żywienia oraz być dostarczane specjalistycznym środkiem transportu zgodnie ze stosownymi przepisami Ministra Zdrowia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.1 Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 1.2. Posiadania wiedzy i doświadczenia. 1.3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.4. Znajdowania się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.5 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2007r. Nr 223,poz.1655 z póżn.zm.). 2.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów i oświadczeń metodą spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak któregokolwiek z wymaganych, wymienionych w § 9 i 10 SIWZ dokumentów bądź oświadczeń lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art.26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz.U. z 2007r. Nr 223,poz.1655 z póżn, zmianami). 3.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007r, Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) oraz § 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009r. Nr 226 poz. 1817) Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1.Załącznik nr 1 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. z 2007r, Nr 223, poz. 1655 z póżn. zm.) - wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)Załącznik nr 2 - oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. 2)Załącznik nr 3- aktualnego odpisu z właściwego rejestru ( KRS lub ewidencja działalności gospodarczej),jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są załączyć do oferty: 1) Załącznik nr 7 ( składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. ( konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo, o treści zgodnej ze wzorem załączonym do SIWZ. Brak w ofercie ww. załącznika lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art.26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych stanowić będzie podstawę odrzucenia oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.dps.hst.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych na potrzeby ZS Nr 1 w Goworowie
Dodano: 2016-07-27 - Zakup i dostawa mleka i przetworów mleczarskich oraz jaj kurzych świeżych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu
Dodano: 2016-07-22 - Zamówienie na dostawę produktów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkole Podstawowej nr 5 im. Józefa Wybickiego w Mińsku Mazowieckim w okresie IX-XII 2016 r.
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa artykułów spożywczych do Stołecznego Centrum Opiekuńczo - Leczniczego Sp. z o.o.
Dodano: 2016-07-08 - Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku szkolnym 2016/2017.
Dodano: 2016-07-07 - ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW ŻYWNOŚCI DO STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ
Dodano: 2016-07-01 - Zakup artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej wraz z dostawą do wskazanego miejsca
Dodano: 2016-06-27 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do siedzib Zamawiającego przy ul. Wspólnej 2/4 i Pl. Trzech Krzyży 3/5
Dodano: 2016-06-15 - ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW ŻYWNOŚCI DO STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ
Dodano: 2016-06-13 - Zakup artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej wraz z dostawą do wskazanego miejsca
Dodano: 2016-06-09