Przetargi.pl
Dostawę lekkiego oleju opałowego do kotłowni olejowej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Konarach gm. Warka

Publiczna Szkoła Podstawowa im. Zygmunta Nowickiego w Konarach ogłasza przetarg

  • Adres: 05-660 Warka, Konary 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 667 61 18 , fax. 48 667 61 18
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Zygmunta Nowickiego w Konarach
    Konary 20 20
    05-660 Warka, woj. mazowieckie
    tel. 48 667 61 18, fax. 48 667 61 18
    REGON: 00077258200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pspkonary.edupage.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Publiczna Szkoła Podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę lekkiego oleju opałowego do kotłowni olejowej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Konarach gm. Warka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup (sprzedaż zamawiającemu) lekkiego oleju opałowego wraz z dostarczeniem do kotłowni szkoły podstawowej w Konarach gm. Warka i zatankowaniem do zbiorników. Ilość oleju przewidzianego w dostawie - do 30 000 L. Dostawa realizowana sukcesywnie w miarę potrzeb - od dnia podpisania umowy do 31.12.2010r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ na stronie internetowej: www.pspkonary.edupage.org
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) spełniają warunki określone w art.22 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z art. 24, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655; oraz z z 2008 nr 171, poz. 1058 z późn. zm.) b) posiadają aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Regulacji Energetyki. Sposób oceny warunków: ocena dokonana zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wg formuły:- spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonego w punkcie III.2 p.punkt a) i b) oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia Dla punktu p dla p. III. 2. p.punktu a) -III.2.1.a) kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. - -III.2.2.a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1, 2 i 3 ustawy Pzp oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Pzp (wg załącznika nr 1 do SIWZ); dla p. III.2.) p.punktu b) III.2.1.b) -kopia aktualnej( minimum na czas realizacji zadania) koncesji na obrót paliwami ciekłymi wydanej przez Prezesa Regulacji Energetyki potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pspkonary.edupage.org
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach