Areszt Śledczy ogłasza przetarg
- Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. kard. Mieczysława Ledóchowskiego 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-62 7356467 , fax. 0-62 7356470
- Data zamieszczenia: 2009-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
ul. kard. Mieczysława Ledóchowskiego 1 1
63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
tel. 0-62 7356467, fax. 0-62 7356470
REGON: 00032032500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sw.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów mleczarskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Śmietana 30% - 280,00 kg Mleko w pr. pełnotł. - 700,00 kg Twaróg chudy (kostka 200-250g) - 2000,00 kg Ser żółty-twardy - 250,00 kg Ser topiony (100g) - 1000,00 kg Ser homogenizow. (125-150g) - 1000,00 kg Jogurt natur (150g) - 400,00 kg Serek fromage (100g) - 800,00 kg - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiazanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 4. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, które stanowi dodatek nr 5 do SIWZ; 2) oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, zawartego w dodatku nr 6 do SIWZ; - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. - Opis dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia. - Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. - Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyrazi zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl/index.php/zamowienia/info/5349
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mleka i przetworów mleczarskich
Dodano: 2016-06-15 - DZ-751-16/16 - Sukcesywne dostawy produktów spożywczych
Dodano: 2016-06-08 - Dostawa artykułów mleczarskich
Dodano: 2016-06-06 - Dostawy produktów mleczarskich dla CRR KRUS w Jedlcu
Dodano: 2016-04-20 - Dostawa nabiału oraz przetworów nabiałowych i tłuszczowych dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu.
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa żywności - produkty mleczarskie
Dodano: 2016-02-15 - Codzienna dostawa mleka i przetworów z mleka
Dodano: 2016-01-11 - Dostawy produktów mleczarskich i mleka dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2016
Dodano: 2015-12-16 - Dostawa mleka i art. mlecznych w 2016 roku do Domu Pomocy Społecznej w Koninie
Dodano: 2015-12-10 - Dostawa artykułów mleczarskich dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Dodano: 2015-12-03