Przetargi.pl
Dostawa mięsa i produktów mięsnych

Areszt Śledczy ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. kard. Mieczysława Ledóchowskiego 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 7356467 , fax. 0-62 7356470
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
    ul. kard. Mieczysława Ledóchowskiego 1 1
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 7356467, fax. 0-62 7356470
    REGON: 00032032500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sw.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mięsa i produktów mięsnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Grupa A Łopatka BK - 500,00 kg Boczek św. b/k b/s wąsko cięty - 1500,00 kg Wątroba wieprzowa św. - 500,00 kg Kiełb.Szynkowa wieprzowa - 400,00 kg Kiełb. Zwyczajna - 3200,00 kg Kiełb. Mielonka wp. - 1200,00 kg Parówkowa wp. - 1200,00 kg Mortadela - 1200,00 kg Boczek wędzony surowy b/k b/s - 500,00 kg Podgardle wędzon. - 400,00 kg Kiełb. biała - 500,00 kg Metka cebulowa - 1200,00 kg Pieczeń rzymska - 1100,00 kg Kaszanka gruba - 1500,00 kg Pasztet del. - 1000,00 kg Salceson biały - 1000,00 kg Smalec kostka 250g - 500,00 kg Grupa B Parówki drobiowe cieńkie - 1500,00 kg Śląska drobiowa - 250,00 kg Szynka drobiowa - 250,00 kg Mielonka drob - 1000,00 kg Grupa C Udko drobiowe z kurczaka - 800,00 kg Filet drobiowy z kurczaka - 160,00 kg Skrzydła drob.kurcz. - 2000,00 kg Kurczak w całości - 200,00 kg Grupa D Pasztet konserw.(100-150g alumpack) - 1000,00 kg Konserwa mięsna(300-350g samootwieracz) - 500,00 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiazanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 4. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, które stanowi dodatek nr 5 do SIWZ; 2) oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, zawartego w dodatku nr 6 do SIWZ; - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. - Opis dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia. - Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. - Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyrazi zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl/index.php/zamowienia/info/5352
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach