Przetargi.pl
dostawa posiłków regeneracyjnych dla pracowników na podstawie bonów żywnościowych

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Wolności 44
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 5820500, 5820573 , fax. 017 5820576
  • Data zamieszczenia: 2009-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Wolności 44 44
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 5820500, 5820573, fax. 017 5820576
    REGON: 69043924700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.mielec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa posiłków regeneracyjnych dla pracowników na podstawie bonów żywnościowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowią dostawy posiłków regeneracyjnych dla pracowników na podstawie bonów żywnościowych: CPV: 15.80.00.00-6 Różne produkty spożywcze; 15.89.40.00-1 Przetworzone produkty spożywcze 2. Przedmiotem dostaw są posiłki regeneracyjne w postaci artykułów spożywczych dla pracowników Zamawiającego. Artykuły spożywcze nabywane będą na podstawie bonów Posiłków regeneracyjnych na okaziciela. Bony posiłków regeneracyjnych upoważniają do zakupu przez uprawnionych- okazujących je pracowników Zamawiającego, posiłków regeneracyjnych (tj. artykułów spożywczych) za kwotę do wysokości nominalnej bonu (tj. do wysokości 6,00 zł). Ostatecznego wyboru artykułów spożywczych, składających się na dany posiłek regeneracyjny, dokona uprawniony pracownik w chwili realizacji bonu. 3. Zamawiający ustala wartość nominalną bonu w wysokości 6,00 zł,. Zatem na podstawie bonu pracownik będzie mógł zakupić produkty spożywcze, wchodzące w skład posiłku, do wartości (brutto) 6,00 zł- za nadwyżkę ponad kwotę 6,00 zł pracownik zapłaci samodzielnie. Każdy bon Posiłku regeneracyjnego wystawiony będzie na dany miesiąc kalendarzowy i tylko w tym miesiącu upoważniał będzie do zakupu posiłków. Dokumenty bonów Posiłków regeneracyjnych sporządzi Zamawiający i przedstawi je do zapoznania się i zaakceptowania Wykonawcy, któremu udzielone zostanie zamówienie publiczne. 4. Prognozowana liczba bonów żywnościowych- posiłków regeneracyjnych przez czas trwania umowy: 17000 sztuk bonów ? 10 %. 5. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, obowiązany jest zapewnić wydawanie posiłków regeneracyjnych od poniedziałku do soboty, w godzinach od 8:00 do 17:00,w ilościach uzależnionych od potrzeb Zamawiającego (uprawnionych pracowników Zamawiającego). 6. Wydawane posiłki regeneracyjne mają składać się wyłącznie z przetworzonych produktów spożywczych do bezpośredniego spożycia, obejmujących pieczywo, nabiał, przetwory mięsne, owoce i warzywa. Wykluczone jest wydawanie w szczególności napojów alkoholowych, chemii gospodarczej itd. Wydawane produkty mają być świeże (z aktualnym terminem ważności). 7. Miejsce realizacji zamówienia: Dostawy mają być realizowane w punkcie sprzedaży Wykonawcy, którego ofertę wybrano i z którym zawarto umowę. Punkt sprzedaży winien znajdować się na terenie miasta Mielca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać oferenci spełniający następujące warunki: 1) spełniają warunki wskazane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie detalicznego obrotu artykułami spożywczymi, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) spełniają warunki i kryteria określone w niniejszej SIWZ- dysponują asortymentem produktów spożywczych obejmujących co najmniej pieczywo, nabiał, przetwory mięsne, owoce i warzywa, 3) złożą oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego, 4) akceptują istotne warunki umowy, wskazane w projekcie umowy (załącznik do SIWZ), 5) Posiada placówkę handlową, dysponującą wymaganym asortymentem artykułów spożywczych, położoną na terenie miasta Mielca, w województwie podkarpackim. Kryteria oceny spełnienia warunków Warunek wymagany od dostawców Kryterium oceny spełnienia warunku 1. Jest uprawniony do wykonywania działalności w zakresie handlu artykułami spożywczymi wg oświadczenia wykonawcy i odpisu KRS (zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej). 2. Akceptuje istotne warunki umowy- wzór wskazany w załączniku do SIWZ- wg oświadczenia Wykonawcy w formularzu oferty. 3. Złoży wymagane dokumenty 4. Dysponują asortymentem produktów spożywczych obejmujących co najmniej pieczywo, nabiał, przetwory mięsne, owoce i warzywa - wg oświadczenia Wykonawcy. 5. Posiada placówkę handlową, dysponującą wymaganym asortymentem, położoną na tereniemiasta Mielca, w województwie podkarpackim - wg oświadczenia Wykonawcy Sposób oceny Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków stawianych oferentom na podstawie wymaganych dokumentów, złożonych przez oferenta, wg formuły spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz Oferty,(wzór: załącznik nr 1 do SIWZ), 2) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór -załącznik nr 2 do SIWZ), 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z odpisu lub zaświadczenia winno wynikać, kto i w jaki sposób jest uprawniony do reprezentacji wykonawcy- w przeciwnym razie należy dołączyć listę osób uprawnionych oraz wskazać sposób reprezentacji. Jeżeli ofertę składa spółka z o.o. a cena oferty przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego należy dołączyć także uchwałę wspólników lub umowę spółki wyrażające zgodę na zaciągnięcie takiego zobowiązania (zarówno uchwała jak i umowa spółki uważana będzie za aktualną jeżeli wystawiona lub potwierdzona zostanie przez organ wystawiający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). 4) oświadczenie o posiadaniu placówki handlowej, dysponującej wymaganym asortymentem, położonej na terenie miasta Mielca, w województwie podkarpackim (wzór -załącznik nr 3 do SIWZ) 5) Pełnomocnictwo, w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, Forma dokumentów Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii- dokument pełnomocnictwa winien być złożony w oryginale. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę- pieczęć firmowa oraz podpis. Zamawiający dopuszcza poświadczenie zgodności z oryginałem przez jedną z osób podpisujących formularz oferty. Powyższe wymagania dotyczą wszystkich dokumentów, których złożenie jest konieczne do oceny oferty. Zamawiający zażąda oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.mielec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach